Låne ud eller sende hesten "hjem" {{forumTopicSubject}}
Alt burde være total idyl. Vi er lige flyttet på drømme gården. Mig, min mand og vores 2 børn. Vi fik ret hurtig hestene hjem, det var jo min/vores drøm.
Jeg er pt sygemeldt pga depression, og jeg har det ærlig talt forfærdeligt! Det føles som om verden bare er imod mig.
Børnene kræver SÅ meget af mig for tiden. De kan nok mærke jeg har det elendig. Så jeg føler ikke jeg har tiden til hestene. Bare det at lukke ind og ud når børnene hjemme er et marreridt!
Så jeg går lidt med tanken om at finde en anden mulighed med hestene. Den ene er tilsalg, kemien passer ikke sammen. Så er der frieseren og shetteren. Men jeg har det jo nok som så mange andre, at man nødig vil udlåne sin elskede drømmehest.
Hestene stod før vi flyttede hjemme hos mine forældre på deres gård. Min far elsker heste, og især Zeppelin. Men er det for meget at spørge om han gider passe dem for mig?
Han har jo fuldtids job, og har til tider bøvl med ryggen.
Eller skal jeg bide det i mig, og beholde dem herhjemme? Det er jo "bare" lukke ind og ud, fodre og sørge for ren boks....
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Ved depressioner kan man jo typisk ikke overskue noget, alt er en stor uoverskuelig opgave.
Der er ikke mulighed for at din mand kan tage heste ind og ud når du ikke kan overskue det?
Og hjælpe dig i denne tid? Så kan du selv strigle, muge osv. når du ind imellem kan overskue det.
Men ellers, du kan jo kun få et nej :o)
mar 2010
Følger: 78 Følgere: 87 Heste: 15 Emner: 142 Svar: 898
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 351
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
apr 2010
Følger: 22 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 40 Svar: 252
Alt bliver en pine med en depression, tag ikke overilede beslutninger, men forsøg at skærme dig selv! Få passet ungerne indimellem, find evt en passer der kan hjælpe gratis osv. Find ud af hvad der giver dig noget på "plus"-kontoen og hold fast i det.
Kram herfra - det er vildt hårdt, men det BLIVER bedre!
mar 2010
Jeg får medicin + samtaler. Det er bare så om det ikke rigtig hjælper længere. Jeg har fået det værre end jeg plejer.
apr 2010
Følger: 22 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 40 Svar: 252
Ved ikke hvor længe du har været i beh - men det er meget almindeligt at der kommer forværring når man arbejder med det. Og medicin er uger om at give effekt.
mar 2010
Det vil hvert fald hjælpe på humøret at jeg kan få en ordenlig ridetur på hesten.. Så jeg tror det er en god løsning at sende ham afsted. Så tror egentlig bare at han kan få lov at gå indtil.
Låne ud eller sende hesten "hjem"