{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Evt låne ud? med part. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Står i et lille dilemma, håber på jeres resons smiley

Har haft min pony til salg i et stykke tid sådan on/off, og han var egentlig solgt, men fik en skade. Nu er han så klar igen.
Men nu er det bare sådan at jeg ikke rigtig har lyst til at sælge ham mere, selvom jeg heller ikke har tid til at passe ham hver dag. Og heller ikke vil bruge 2000 pr. mdr. på en hest jeg kun hygger om og rider lidt ture på...
har tænkt meget på at låne ham ud, til en her på fyn, der ville bruge ham og starte stævner osv. (er selv for gammel) og hvor jeg så måske selv kunne have ham 1-2 gange om ugen. Men ved ikke om man kan finde sådan en? han måtte selvfølgelig gerne flyttes hvis det var.

hvad synes i? er det en god ide, eller skal jeg bare få sparket mig selv igang og så sælge ham alligevel? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Evt låne ud? med part.
  • #1   18. aug 2008 synes det lyder som en rigtig god idé smiley tror også sagtens du kan finde nogen som er interesserede i den ordning d;

• #2   18. aug 2008 det ville ikke være noget problem at finde nogen tror du?
    For det skal jo alligevel være på fyn (omkring odense helst), og de skal jo helst stå for de fleste udgifter hvis de vil låne. Og gerne bruge ham til stævner også.
    Og jeg ville så bare tage ham som en normal passer, behøver ikke noget fast, vil bare gerne se ham og sådan en gang imellem smiley

• #3   18. aug 2008 Tror jeg sagtens du kan Sara smiley
    Det gælder bare om at finde en der er lidt ansvarlig, og ikke nogen af dem som skriver at de vil gerne, også kan de ikke alligevel i sidste ende smiley
    Men tror sagtens du kan finde en til dejlige dino smiley

• #4   18. aug 2008 Ja det er bare det at jeg jo ikke gider låne ham ud til hvem som helst.. men hvis de bare de er ansvarlige og kan hånddtere ham er det jo godt nok.
    Men ja, der er vildt mange useriøse herinde. Arg
    Rider du egentlig stadig på kir louise?

• #5   18. aug 2008 Sys også det lyder som en god ide. Og, hvis du så fortryder, og gerne vil sælge ham kan du jo sagtens det=) Så kan du jo også se om du kan undvære ham =)

• #6   18. aug 2008 lyder som en god ide, du må bare i gang med at søge.. og hvis der ingen ordenlige henvendelser, må du tænke på andre alternativer..

• #7   18. aug 2008 Det lyder som en rigtig god idé. Du skal skam nok finde en pige der vil låne ham, evt med forkøbsret?

Kommentér på:
Evt låne ud? med part.

Annonce