{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

låne eller købe en ny?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er

ja jeg har sat min hest tilsalg da vi ikke rigtig passer sammen..(gider ikke til at forklare hvorfor osv.!)

men når jeg så får ham solgt så kan jeg ikke rigtig finde ud af om jeg evt skal ha en låne hest for et årstid eller to også gemme de penge jeg har solgt ham for også spare lidt mere op så kan få en lidt dyre hest eller skal jeg købe en ny hest lidt efter jeg har solgt ham??.-) '

kan ikke rigtig helt bestemme mig nogen der evt vil hjælpe:-)??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  låne eller købe en ny??
  • #1   11. okt 2012 Altså det ville jo være lækkert hvis du kunne finde en rigtig god lånehest som du kunne komme langt på, men i enden er det jo ikke din hvis det er det du tænker. Du kan også spare op hvilket vil tage noget tid (nu ved jeg jo ikke hvor meget du er villig til at give osv) men begge ting lyder rigtig fint! Fordi hvis du har din egen er det jo din EGEN osv.. men hvis du har en låner kan det jo være du kommer til at kunne slippe for nogle regninger osv smiley

• #2   11. okt 2012 personligt ville jeg sætte mig ned og tænke hvad fordele og ulemper kunne være ved begge dele, f.eks. låne hest, du ville have udgifter på den, men passer i så ikke sammen vil du kunne sende den hjem, men minust hvis du får et godt forhold til den og du ikke kan køb den bag efter.
    egen hest, du kan risikere at få en du ikke kan med igen men også få drømme hesten.
    jeg passer selv en hest for tiden, dels for at sparre penge, men også for at finde ud af hvad jeg vil og jeg vil have en hygge hest elelr stævne hest. osv.

• #3   11. okt 2012 Jeg snakker af erfaring hold dig langt væk fra det med låne hest der er kun bøvl meddet har prøvet det 3 gange. Lige meget hvor god en kontrakt den er så bliver man taget ved røven. Jeg valgte derefter selv og købe min ejen hest og har ikke fortrudt en eneste gang. Vis du vil vide noget mere er du velkommen til at skrive privat smiley

• #4   12. okt 2012 Janni. Jeg vil godt give dig ret noget af vejen. Jeg har også haft lånt hest, og har oplevet det samme som dig.

Vender man den om, så er der også udlejere, der selv har oplevet at være låner, og som ikke ønsker at deres lånere skal have samme oplevelse.
    Jeg har bestemt oplevet flere lånere, der har været ganske reelle med udlånet.

Jeg har selv en part til min gamle hest, og vil da gøre alt for, at hun ikke får samme oplevelser, som jeg gjorde dengang smiley

Kommentér på:
låne eller købe en ny??

Annonce