{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

ventetiden .. {{forumTopicSubject}}

Min hest er til røngten idag, og dyrlægen har lovet at ringe eller skrive når han har set på billederne.

Men hold da op jeg synes ventetiden er hård, og lang! Jeg sidder i skolen og kigger på min mobil ca hvert andet sekund, parat til at styrte ud af døren når den begynder at blinke ..
Det ikke sjovt at elske sine dyr så højt altid ..

Hvad fordriver i tiden med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ventetiden ..
  • #1   28. nov 2011 Jeg var så "heldig" at da Rastell fik taget billeder her for 3 mdr siden, fik vi svar med det samme. Men det er slet ikke sjovt, og vente på noget der kan betyde liv eller død.

    Jeg håber på det bedste for dig.


  • #2   28. nov 2011 sådan havde jeg det også da jeg afventede svar! der gik bare 2 dage inden de ringede, så jeg var godt nervøs!
    men det er sådan noget der skal overstås smiley

    krydser fingre for jer


  • #3   28. nov 2011 Mange tak.

    Hun blev afleveret igår, fordi vi ikke havde tid idag, vi får svar ligeså snart billederne er taget, men i princippet havde han lukket igår, vi fik bare lov at komme fordi hun er svær at læsse smiley Så heldigvis er det ikke flere dage, men det er stadig lidt stressende at vente.


  • #4   28. nov 2011 da jeg ventede på svar fra udd. gjorde jeg rent :b hehe
    ventetiden kan være helt ulidelig!


  • #5   28. nov 2011 Jeg er lænket til sengen grundet en knæ operation i fredags. Det er virkelig heller ikke sjovt.

  • #6   28. nov 2011 Venter på min skal ind til opration, heller ikke en sjov vente tid! Så forstår dig fuldt ud..

  • #7   28. nov 2011 Jeg kender det!
    det er simpelthen så træls! Jeg ved heller ikke hvad man skal foretage sig. Man må bare prøve at få det bedste ud af det!

    Hvad skal den i røngent for?


  • #8   28. nov 2011 Fri laver rebgrime
    pandebånd
    og fluenet hehe til julegave


  • #9   28. nov 2011 Michelle: Hvis jeg skulle være hos den, skulle jeg have været der siden igår. Det var uvist hvornår hun skulle have taget billederne, og han kunne ikke tage dem igår, men som sagt var vi nød til at komme ned med hende igår..
    Derudover går jeg på en hhx, og jeg har allerede nu for meget fravær pga hende og dyrlægebesøg, smed o.lign.

    Kunne jeg, var jeg ved hende. Men jeg kommer senere idag, og imens er hun i gode hænder hos en skidedygtig dyrlæge med speciale i heste.


  • #10   28. nov 2011 Anita: Puha, håber alt godt for jer, og krydser fingre!!

    Louise: Hun har muligvis revet nogle sener over i hendes knæ, og slået et stykke af en knogle af, eller skubbet rundt med et eller andet. Det er meget usikkert, men der er noget ivejen, for hendes ben ser unormalt ud, der stikker en hård bule ud fra knæet, og hun hæver MEGET op hvis hun ikke har bandage på HELE benet, hele tiden. Dog er hun ikke halt .Men nu skal vi så finde ud af hvad det er - hvis jeg husker det kan jeg skrive det her inde senere smiley


  • #11   28. nov 2011 Okay, håber det bedste for jer!

  • #12   28. nov 2011 Kan godt huske hvordan det var da min pony var indlagt pga. foderforgiftning, og dyrlægen ville ringe og give besked om han ville overleve natten. Hver eneste gang telefonen ringede, sad hjertet i halsen, af frygt for at dyrlægen ringede og sagde det var slut. Desværre ringende han også og bad om lov til at aflive ham, da ponyen ellers ville ligge i smerte hele natten, og uden tvivl dø af det.

    Så jeg føler helt klart med dig! Ventetiden er forfærdelig, og man forestiller sig de værste ting imens. Stort trøstekram herfra, og jeg håber du får et positivt svar! smiley


  • #13   28. nov 2011 Jeg forstår dig udemærket godt. jeg venter også på en dom fra dyrlægen, uanvendelig eller ej smiley .. jeg får tiden til at gå med mærkelige ting .. såsom at vandre fra mit værelse ud i køkkenet for så at glemme hvad jeg skulle, for tankerne er hos min stakkels hest smiley


    håber det bedste for jer

    Knus josefine


  • #14   28. nov 2011 Så har dyrlægen haft ringet!
    Der var heldigvis ingen brud på hendes knogle, og billederne var rigtig fine. Hun har muligvis haft/har noget knogleinfektion, og infektion i benet grundet et lille sår der er opstået fra bandagerne. Så de ting er faldet så uheldigt sammen at det har synet mere voldsomt. Hun skal have bandage på mest muligt fortsat, men jeg må nu skridte hende, og hun må komme en smule på fold. Så det var jo bare super gode nyheder. Nu glæder jeg mig bare til at få hentet min hyp hjem!


Kommentér på:
ventetiden ..

Annonce