{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Ventetiden værd :') {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver simpelthen nødt til at dele min glæde med jer smiley

I slutningen af Juli fik jeg part på palominoen Enya på min profil, jeg kæmper rigtig meget med angst i forhold til heste, især nye heste, så jeg valgte at ligge fokus på træning fra jorden, indtil jeg følte at jeg var klar til ridningen. Dette passede også perfekt med at Enya havde stået stille noget tid og var blevet rigtig sommertyk, for det ville ikke gøre noget at starte op fra bunden med hende! smiley

Siden da har jeg brugt rigtig meget tid på Enya, vi har striglet, longeret, trænet signaler fra jorden og bare lært hinandens signaler at kende, hvilket virkelig har været fantastisk, for man kan virkelig lærer meget i arbejdet fra jorden! Jeg har slet ikke haft ridningen i hovedet, men i onsdags fik jeg besøg af en rigtig god veninde, så jeg tænkte det var en god mulighed for at prøve ridningen! Så var der i det mindste en til at støtte, hvis jeg blev alt for nervøs! smiley

Jeg var rigtig nervøs, og da jeg så at vi ingen stigbøjler havde, var jeg faktisk parat til at droppe det helt, men jeg ville simpelthen ikke lade angsten vinde, så op kom jeg! smiley Det var virkelig en fantastisk følelse og Enya passede virkelig godt på mig! smiley
Det blev ikke til meget ridning, men det var bare fantastisk at sidde på hende og til sidst følte jeg mig helt tryg! smiley

Igår vågnede jeg med en helt ny følelse i maven, jeg var SÅ parat på at komme op på Enya igen og denne gang var der ikke en eneste dårlig tanke i mig! :')
Så jeg tog derud (og fik bøjler på sadlen) og kom op på Enya, og vi endte med at ride rundt i både skridt og trav med helt løse tøjler og jeg nød bare følelsen, smilet var fastlåst på min læbe og jeg kunne bare mærke stoltheden brede sig! smiley

Det var helt sikkert ventetiden værd, for nu har jeg fået nogle helt fantastiske positive oplevelser smiley

Jeg er virkelig efter den oplevelse, det giver mig håb for at jeg engang kan slippe angsten helt og bare nyde alle oplevelser med heste igen! smiley

Undskyld det lange indlæg, men havde bare sådan brug for at dele det! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ventetiden værd :')
Kommentér på:
Ventetiden værd :')

Annonce