{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

winnie har snakket med min hest {{forumTopicSubject}}

hej.. smiley
ville lige fortælle jer min gode nyhed, med winnie stubkjær. smiley

Have nemlig hende til at tale med min hest for 2 mdr siden ca. da jeg have problemer med at ride tur på ham. og ligemeget hvad jeg gjorde blev det kun værre.

Fik så en hel del af vide, at han have meget ondt, og have det meget skridt, med sig selv, og var halt, have nyrer problemer, sadle var forkert osv.. Da jeg hørte dette tænkte jeg, ej den må du længere ud på landet med, da jeg ikke kunne se nogen af de ting, at han var halt eller noget.

Men for at jeg fik det godt med mig selv, undersøgte jeg tingene ved en dyrlæge.. Vil sige hun fik sku ret, han var halt, og have meget ondt i sine ben, da sener i benene var overbelastet. smiley
have også sadlemager ude, som sagde at sadlen var lige til at smide ud, da den slet ikke passede ham.
Alle de ting hun have sagt, som var lang ude i mit hovede, fik hun ret i.. smiley

dog er det ikke prøvet endnu om han vil ride tur med, mig da min hest sagde at grunden til han ikke ville ride tur, var fordi han have så ondt, og at han blev så ked af det når jeg ikke kunne forstå ham, men bare blev sur i stedet. smiley

Ville bare fortælle min gode nyhed til jer, og at det ikke er sidste gang jeg vil bruge winnie, til mine dyr..:)

Blev lidt lang, undskyld..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  winnie har snakket med min hest
  • #1   7. nov 2011 Hvor er det dog vildt ..
    Dejligt at du ved det nu, så du kan gøre noget ved det ..

• #2   7. nov 2011 Ej, hvor dejligt!

Hvis jeg havde pengene, ville jeg også få én til at tale med min gamle haffer, for at finde ud af hvad der foregår oppe i hovedet på ham, og hvorfor han gør som han gør, nogle gange (:

• #3   7. nov 2011 Det er da dejligt at du kunne finde ud af hvad der plagede ham.
    Bliver da spænnende at se om han bliver mere glad for at komme ud på tur.
    Var hun ude og snakke med ham personlig eller gjorde hun det hjemmefra?

• #4   7. nov 2011 puha ja, det kender jeg godt. At blive sur i stedet for at forstå. smiley Selvom jeg selv snakker med hestene, er man jo kun et menneske, og så får man bare dårlig samvittighed, fordi man godt ved, hvorfor hesten stritter imod. Øv.

Men det er det, der er svært - jo mere man ved om heste generelt (videnskabeligt, ex. hvor heste ikke må gå bag lod) og sin egen hest, jo mere i tvivl kan man blive, og jo dårligere samvittighed kan man få.

Godt du fandt ud af det. Ja, man kan blive overrasket. Nogle gange, hvis en hest er halt, kan det være noget HELT andet, der er galt. Men det giver ikke altid helt mening. smiley

• #5   7. nov 2011 ej hvor syndt!
    men godt at hun hjalp dig med at finde ud af hvad der var galt smiley
    synes at det er helt fantastisk at folk kan sådan noget smiley
    læste vist en artikel i et blad om hende for et par dage siden smiley

• #6   7. nov 2011 Dejligt at du er gået den vej, når nu du havde problemer....tommeltotten op til dig smiley

Har selv en ny hest som jeg også skal mere i dybden med - har brugt en healer/clairvoyant på flere af mine heste med succes og med efterfølgende tjek af både alm dyrlæge og en kiro, som kunne understøtte den alternative behandlers "fund".

• #7   7. nov 2011 hun gjorde det hele over mail, hun fik 2 billeder af ham, også navn, aldre og køn på ham. det var alt.. så ikke meget.

• #8   7. nov 2011 Har du evt et link til hende Malene? Og får du svar på skrift eller? Hvor dybdegående er det? - svar evt på pb smiley

• #9   7. nov 2011 Hvor er det bare dejligt at have fundet "fejlene".
    Har selv haft en ude, som kunne sige en masse ting.

En som står samme sted som mig, have sin hest halt pgr et spark på folden.
    Dyrlægen sagde at det var i knæet det var galt. Efter den have stået i en måned med boks ro, kom der en cleveriant ( staves) ud og sagde at skaden var i skulderen. De fik dyrlægen ud igen og han sagde igen at det var i knæet. Men de kunne godt genoptræne igen.
    Da de næsten var færdig med genoptræningen, lavede de en schenkel vigning, hvor hesten blev halt igen, og de kunne selv se at det var en skulderen.
    Efter noget tid fik de hesten scannet og de kunne også se at det var i skulderen, få måned efter blev den schannet igen og de kunne ikke finde skaden :O.

Den samme hest er bange for trailer. Hun kunne så sige at hesten var styrtet i en GUL trailer og havde fået en nave i klemme ( Derfor går den lidt underligt på bagbenet i dag). Men ejeren kontaktede så den gamle ejer som viste sig at den var styrtede og hendes mor havde en den gule trailer som den var styrtede i ( der findes kun 5 gule trailer i danmark!)

• #10   7. nov 2011 men ja, sidder idag med en dårlig samvittighed, over at jeg pressede ham helt derud, hvor han ikke have andet valg end at strikke af fra mig. Hvor jeg have den tanke at det her går ikk, og måtte indse at jeg bare ikke kunne magte ham mere, da han begyndte på at løbe væk.
    da alle sagde at han var fræk, og dum.. smiley
    Men er glad idag, for at jeg gav det en sidste chance, for han er en dejlig hest..:)

• #11   7. nov 2011 hvad kostede det? har en hest der bliver ved med at headshake, nogen gange slet ikke og så ligepludselig starter han igen og han er blvet tjekket af dyrlæge og det. Han har gjordt det i snart to år nu og jeg vil ikke give op (:
    så måske hun vil kunne hjælpe (:
    og har hun en hjemmeside eller mail?
    skriv gerne over PB

• #12   7. nov 2011 hvad koster det ? smiley og hvor var det ? altså jeg bor på sjælland så-..`? ´skriv gerne en privat besked smiley

• #13   7. nov 2011 Jeg vil meget gerne ha et nummer, navn , hjemmeside eller mail til hende også :0) meget gerne i pb tak :0) lyder som noget man burde prøve !!

• #14   7. nov 2011 Kender en der kan den slags, det er en fed evne de mennesker har smiley

• #15   7. nov 2011 Dette har min onkel også gjort, for ikke ret længe siden faktisk. Han kom ud til en hest, som ejer faktisk næsten ikke kunne styre. Hesten var total stresset, og der var noget helt galt. Min onkel var ude at se på hesten, og til sidst kunne han få den til sig uden problemer, og ejer lovede at kontakte ham et par uger efter, for at se om det var blevet bedre. Det viste sig at det var det så. Min onkel kom ud igen, og skulle ''undersøge'' nærmere. Han var inde i hestens boks, hvor han spurgte ejer om der havde været en hest, som var død af en alvorlig sygdom i den. Det vidste ejer ikke noget om, og derfor ville hun kontakte ejeren af gården. Og ja, der var en hest som var død i denne boks, og det var derfor at hesten var blevet sådan, og efter at min onkel havde været ude, havde der slet ikke været noget siden.
    Han kan også gøre det med mennesker, og ''fjerne ånder''.

Mvh
    Louise

• #16   7. nov 2011 Vildt, fantastisk at nogle mennesker kan sådan noget smiley

Jeg kunne også godt tænke mig en pb, men hendes hjemmeside/mail, og gerne en pris på hvad du har givet, hvis du vil dele smiley

• #17   7. nov 2011 Ville virkelig gerne vide hvad der sker oppe i hovederne på mine 2 Tykke tinkere smiley Det kunne være skægt at vide hvad de mente om mig f.eks. Til min træning osv....

• #18   8. nov 2011 Uh nu glæder jeg mig til at winnie finder ud af hvad min hest har af ideer smiley men der går ca 1,5 uge endnu.:)
    Men hvor er det dejligt at læse din historie smiley

• #19   8. nov 2011 Har fundet hendes hjemmeside, med priser osv. men kan ikke rigtig se hvor i landet hun kommer fra.. så jeg vil også gerne ha en pb med oplysninger vis dette er muligt :o)

• #20   8. nov 2011 Mange tak for pb smiley

• #21   8. nov 2011 www.winn-healing.dk

Har selv brugt Winnie til at tale med min nu afdøde hest, hun er super dygtig og kan bare det ekstra, som vi andre ikke kan... Der kan søges en laaang tråd frem på HN om det...

• #22   8. nov 2011 Jeg vil også gerne vide hvor i landet hun holder til?

• #23   8. nov 2011 Hun bor pt i Jylland, men søger et sted at bo, så intet fast sted =)

• #24   8. nov 2011 Tak Jeanette - nord, syd, øst, vest, midt?

• #25   8. nov 2011 Ja... Pas.. Kan ikke huske hvad by hun sagde sidst jeg talte med hende, men nok nærmest Midtjylland =)

• #26   8. nov 2011 Oki takker smiley Tror jeg vil give mig selv en behandling også, når økonomien er til det igen...engang efter julen smiley

• #27   8. nov 2011 Hehe ja nu skal julen lige overstås smiley

Kommentér på:
winnie har snakket med min hest

Annonce