Winnie har snakket med min hest :) {{forumTopicSubject}}
Blomst bliver forfangen hvert år, og hun skal aflives så snart Lucky min anden pony, er blevet solgt. Jeg havde Winnie en claivoyant, til at snakke med Blomst og det her er hvad der kom ud af det..
"Jeg skal dø, men jeg er ikke helt klar endnu"
Sådan startede Blomst ud med at sige til Winnie.
Blomst var ikke helt klar til at dø, fordi jeg havde sagt til hende at winnie skulle 'tale' med hende først.
Det var det første Winnie fortalte mig, da jeg snakkede med hende. Vi er 7 minutter inde i samtalen nu eller sådan noget og jeg tuder allerede.
Hun var fuldstændig afklaret med at hun skulle aflives, hun sagde selv at hun havde ondt i fødderne og var gammel og havde haft et godt liv.
Hun syntes at hun er tilovers og at Lucky er den forkælede af de to - Blomst vil gerne have en særlig plads i mit hjerte, hun vil have at jeg elsker hende som hun er og ikke sammenligner hendes med andre heste.
Winnie fortæller også at Blomst elsker klap og kærtegn, især af mig og hun kalder mig faktisk for sin 'mor'
Winnie fortalte også en masse ting bla. om at hun havde en smule ondt i ryggen, hendes tænder foresagede smerter og spændinger, hun ville gerne have rugbrød osv..
Blomst fortæller også til winnie at hun ikke får alt det mad hun vil have - Det er så fordi hun går med mundkurv på hvilket Winnie ikke kunne vide.
Hun fortalte også at Blomst godt kan lide hendes stald, hvor hun selv kunne gå ud og ind (Det kunne Winnie heller ikke vide) og at der er træer hvor hun kan stå i skygge..
Og så til det lidt tungere, som jeg fik afvide.
Blomst er afklaret med at hun skal aflives, hun vil gerne have at alle der har kendt hende kommer med tegninger og et farvel. Hun vil gerne smage rosiner og majs (Skøre hest ) Hun vil aflives senest i oktober og hendes lig skal afhentes af Daka samme dag, så hun ikke behøver at få plastic lagt over hendes krop.
Hun vil have mig til at være der igennem det hele.. Dette er tager direkte ud af mailen jeg fik, så det er Blomst der har 'sagt' det "Jeg vil have at hun(Mig) er her for hendes hænder kan jeg lide, og det betyder noget for mig at hun ser, at jeg ikke ser grim ud når jeg er død, for det vil hjælpe hende over den anden hest som sagde hurtigt farvel, og det er min opgave."
Flicka blev jo aflivet akut og det passer faktisk, at hun så grim ud da hun blev aflivet. Helt svedig, halsen lå forkert og hendes øjne var helt hvide..
(Hvilket Winnie heller ikke kunne vide)
Blomst fortæller også at hendes sjæl døde da Flicka døde og det kan jeg godt bekræfte. Hun var og er en helt anden hest uden så meget glæde i livet.
Hun savner at kunne lege med Flicka og nusse med hende, se ud under hendes mave (Flicka var meget højere end hende, så Blomst kunne se under hendes mave :p)
Og så fik jeg også afvide at hun hader når jeg er ked af det, hvilket jeg tit bliver og jeg kan komme af med det sammen med hende. Hun vil rigtig gerne hører om mine følelser og glæder sig til at jeg kommer ud til hende.
Og tilsidst sagde hun at hun en dag, ville gøres rigtig fin og få taget billeder af hende smamen med min far og mig, for min far har passet hende godt syntes hun. Hun vil rigtig gerne have et rødt dækken/tæppe på og så vil hun huskes for at være den der sagde sin mening og at hun gerne ville være ens ven men ikke bestemmes over.
Hun sagde også en masse andet, jeg fik 5 A4 sider, dette er kun små brudstykker.
Jeg ved at der er mange som ikke tror på sådan noget her, men jeg har ikke behov for at vide det, så vær sød at lade være med at skriv hvis det bare er sådan en kommentar
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
Hvor mange oplysninger gav du så Winnie inden hun kom? hvor meget kunne hun selv gætte sig til, i forhold til den stald I var i osv?
sep 2010
Følger: 11 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 280
På billederne, kan man kun se hesten. Ingen stalde, mundkurve eller noget som helst. Bare en hest med en grime på.
De informationer jeg har givet hende var at hun bliver kaldt Blomst eller Blomme, var 11 år og en shetlænder.
Hun sagde så heller ikke lige ud at det var Daka der skulle komme og hente hende men "At hun ikke vil dækkes med plastic for hun vil hentes samme dag"
- Så det er egentlig mig der bare har skrevet det om til daka.. Jeg kan godt se at det er lidt misvisende så
sep 2010
jun 2010
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 9 Emner: 14 Svar: 445
sep 2010
- Ja det har jeg da, http://winn-healing.dk/
Hendes hjemmeside er lidt uoverskuelig men jeg håber at du overlever.
jun 2010
jun 2010
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.007
okt 2004
okt 2004
sep 2010
- Jeg gav 750,- for det og jeg syntes at det var pengene værd.
Hun har ikke været ude hos os, det eneste hun har set er 3 billeder af hesten. Et af hendes hovede og 2 af hendes krop, fra hver side
Så hun har kun set billeder
okt 2004
Og det kan ikke tænkes at hun kunne have fundet fem til dig her på hestegalleri??
sep 2010
I dag har jeg så siddet og skrevet det hele ind igen :3
Men selvom risikoen er der, så tror jeg ikke rigtig at hun har gjort det. Jeg kan selvfølgelig ikke bevise det, men jeg har en god fornemmelse af hende og stoler på at hun ikke har snydt.
sep 2010
- Det var så sådanne kommentare jeg har frabedt.
Har du tænkt over, at vi måske ikke ved alt om hvor kære heste? Hvad så hvis de faktisk kan tænke sådan..?
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
åh altså, en hester slet ikke i stand til at danne disse tanker i hovedet, deres hjerner er slet ikke udviklet nok til det...
dec 2006
Jeg har selv haft oplevelser, hvor jeg bare har kunne mærke mine dyrs smerte, uden at se dem, for at så at komme ud til dem og finde ud af, at de faktisk har smerte og at der er noget galt..
Vågnede en morgen, da jeg stadig havde shakespeare og kunne bare mærke, at der var noge galt med ham.. da jeg kom ud i stalden, var han også sløj.. det var virkelig underligt..
det samme har jeg det med Mistery,den hest jeg har nu.. Jeg kan også ind i mellem mærke, hvis der er noget, som ikke er i orden..
okt 2004
Og fatter slet ikke der er nogen der hopper på den.
Me okay, det er da de nemmest tjente 750,- jeg længe har hørt om.
Måske jeg skulle slå mig ned som clairvoiant istedet for dyrlæge
Det er der tydeligvis maaaange flere penge i.... man behøver ikke engang køre ud til klienter hahahaha
jan 2006
men der er også forskel på om du har en fornemmelse, og om hesten "decideret" tænker tanker.
jan 2006
sep 2010
Emnet blev oprettet for at fortælle om min oplevelse, ikke for at jeg skulle blive nedgjort med diverse udtalelser.
Og jo, jeg tror på det. Hvorfor skulle jeg ikke?
Kan folk ikke bare sætte deres egne meninger til side engang imellem og så bare være glad på andre folks vegne, selvom de har en anden mening?
sep 2010
Nej hun er ikke gammel. Men hun er heller ikke ung mere, og de fleste jeg kender vil betegne 11 år og opefter som gammelt.
(Ikke at jeg gør det, jeg siger det bare..)
dec 2006
dyrene ved ofte timer før, der kommer storm, uden at vi ville skænke det en tanke..
Og hvis vi mennesker lær at læse dyrenes mindste bevægelser og opførsel vil vi få en masse viden igennem den vej..
jun 2007
Følger: 91 Følgere: 73 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 883
Winnie er super god.
Jeg snakkede med hende da min far døde og hun gjorde
jeg fik afklaring på meget.
Hun kan klart anbefales.
sep 2010
Jeg ved skam noget om en hest hjerne og måde at tænke på. Google er jo ens bedsteven.
Men derfor kan det jo stadig godt være forkert - Menneskets viden bliver jo hele tiden fornyet, og vi lærer hele tiden nye ting om alting.
Og jeg tror stadig ikke at det er sludder, ligemeget hvor meget du vil prøve at modbevise det.
jan 2006
fx folk der bliver blinde deres hørelse bliver ofte langt bedre end dem der kan både høre og se. Nogle blinde kan færdes uden en blindestok, fordi de kan høre "tilbageslaget" fra bygninger osv, hvis de giver små lyde imens de går.. (ja det var der engang en dokumentar omkring ;))
At dyr opfatter stormen før vi gør er måske lidt af samme grund, de kan ikke tænke, men deres sanser er skarperer end vores?
feb 2009
Følger: 551 Følgere: 595 Heste: 9 Emner: 81 Svar: 1.589
For det første tænker en hest ikke, den tænker ikke over sådan nogle ting. En psygolog som også har med heste at gøre siger, at man skal lade være med at give sin heste menneskelige egenskaber, og når man gør det har man nogle. Problemer selv.
dec 2006
jeg så også den dokumentar og deres hørelse var ikke bedre end alle andres, de lærer bare at være mere opmærksom på de signaler de får den vej igennem..
Når man mister sanser, skærpes andre.. De bliver ikke bedre, men de lærer at udnytte dem bedre end folk med alle sanser i behold.
sep 2010
HVORFOR? Kan man ikke bare holde sådan nogle kommentare for sig selv, når man nu kan se og læse, at man faktisk tror på det?
Jeg ved godt at flertallet ikke tror på sådan noget, men jeg har ikke behov for at få det afvide? Det er virkelig frustrerende..
Linette Christensen
- Så må jeg have en skrue løs. Tak for din kommentar, den var dejlig intetsigende for mig.
dec 2006
ja, deres sanser er meget skarpere end vores og derfor kan vi lære meget af dem, hvis vi gider at bruge tid på at studere dem og lære deres tegn at kende..
dette har ikke noget at gøre med om de er bevidste (som at tænke), men regn aflæsning og forståelse for sit dyr.
feb 2009
Følger: 551 Følgere: 595 Heste: 9 Emner: 81 Svar: 1.589
Skærpes/blive bedre kan være det samme.
Jeg har enormt dårlige øjne, og skal stå 20 cm fra tv'et hvis jeg skal have mulighe for at se hvad handlingen går ud på. Mine øjne er gradvist blevet dårligere gennem de sidste 7 år, og min hørelse er blevet MEGET bedre, jeg kan høre ting lang tid før andre overhovedet ænser det.
dec 2006
de blev undersøgt ved lægen osv i den dokumentar og deres hørelse var ikke bedre end andres.. de lærer bare at reagere bedre på lavere lyde..
Man kan godt sige, ja den er bedre, men kun i den forstand, at de lærer at manurere og bruge den ud fra det synd de mangler..
de kan ikke høre lavere eller højere lyde end andre mennesker, men de reagere udfra lavere og højere lyde end dem med synet i behold, fordi de har brug for at bruge hele spektret
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.447
maj 2010
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 916
Det hjælper dig tydeligvis til at komme i gennem en svær tid, hvor du skal aflive en syg hest. Hvis dette kan give dig styrke, så synes jeg, du skal holde fast i, at du tror på, at det er rigtigt.
At du så opretter det som et emne herinde, ja, så må du tage de hug, der hører med. Desværre!
sep 2010
- Rigtig mange tak
Dejligt med én der ikke skal have beviser på alt og som acceptere at jeg tror på det
Anna og Den Sorte Hingst .
- Tak for det Det er dejligt at det ikke er alle som skal modbevise det, selvom de ikke tror på det.
Og ja, jeg havde egentlig håbet på at folk var modne nok til at holde deres negative kommentare for sig selv..
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.541
Trådstarter - 1)Hun må jo på en eller anden måde have set noget information om din hest. 2) En hest er overhovedet ikke gammel når den er 11 år? Det er da det helt tåbeligt at sige sådan noget? Haha
sep 2010
Tak for endnu et indlæg, hvor i gør grin med mig og det jeg tror på -.-
- 1) Det tror jeg ikke. Hun har sagt mange ting som jeg ikke har skrevet nogle steder på nettet, hvordan skulle hun kunne vide disse ting?
2) Som jeg har skrevet længere oppe, hun er ikke gammel men hun er heller ikke helt ung mere, hun har haft et godt og langt liv. Det er ikke mig der har skrevet at hun er gammel, men det har winnie fortalt mig at Blomst har sagt.
jan 2006
http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=771816
jan 2006
jan 2006
maj 2010
sep 2010
Der er mange fuskere i det fag, det kan man ikke komme uden om. Men jeg tror og holder på at hende her, er god nok.
Selvom jeg har skrevet meget om Blomst på nettet og hun derfra har kunnet få sine information er der stadig mange ting, som jeg IKKE har skrevet og hun derved ikke har kunne vide men som hun stadig fortæller om.
Jeg er glad for de kommentare hvor folk faktisk IKKE kommer med latterlige eller nedgørende kommentare men acceptere at jeg tror på det, selvom de måske ikke gør det.
Jeg oprettede emnet for at fortælle om min oplevese og for at komme ud med det, for også her hjemme griner min familie af mig. Jeg havde regnet med at HG kunne støtte op om mig, istedet for at grine af det, nedgøre det og siger at alle er fuskere.
Men i har så bare vist mig at man ikke kan oprette et emne om noget anderledes, noget de fleste ser bort fra og ikke vil tro på for straks bliver man overfaldet med nedgørende kommentare.
Som en anden skrev, så hjælper det her mig til at komme igennem alt det med forfangenhed og aflivning. Det hjælper mig at vide at hun kan tænke og ikke bare er et dyr som alle andre. For mig er hun særlig og det her bekræfter det bare.
Det hjælper at Winnie fx. fortæller at Blomst elsker at høre på mig, når jeg er trist eller elsker at jeg nusser med hende og så videre.
Blomst, hun skal aflives og ved i hvor svært det er? At vide ens bedsteven skal aflives og man ikke kan gøre noget ved det?
Det her giver mig nogle mål at opnå først. At jeg ved at hun gerne vil have rugbrød og så ser hvor glad hun bliver, når jeg kommer med et par skiver rugbrød?
Hvorfor kan folk ikke bare acceptere hinandens forskelligheder istedet for at nedgøre det?
jan 2006
"Hun har sagt alt det der og de 5 A4 sider ud fra 3 billeder jeg sendte.
På billederne, kan man kun se hesten. Ingen stalde, mundkurve eller noget som helst. Bare en hest med en grime på.
De informationer jeg har givet hende var at hun bliver kaldt Blomst eller Blomme, var 11 år og en shetlænder."
Det er lidt synd, hvis hun tror at det var de eneste oplysninger Winnie havde om hendes hest, og ja den udtalelse gav mig lyst til at undersøge, hvor meget information Winnie kunne få om hendes hest, ved bare at søge på ordet: blomst.
Jeg siger ikke at jeg er ude på at få noget ud af det her, men jeg synes det er synd, når folk bliver snydt på den måde, om de selv vil indse det eller ej,
maj 2010
Spørgsmålet er så bare, om hun bliver snydt. Måske synes du, det er snyd fordi det ikke er super faktuelt etc., men er ret sikker på, det har haft en værdi for TS. Og så er det vel ikke snyd?
Så skylder samtlige trosretninger i hvert fald en masse mennesker en masse penge.
sep 2010
- Tak fordi du syntes det er syndt, men jeg føler mig ikke snydt for jeg tror på at hun kan noget. Jeg ved godt at man kan få mange informationer men jeg vælger bare at tro på at hun ikke har snydt..
Men jeg kan ikke forstå dig. Du prøver jo at overbevise mig om at hun er en fusker og nok har fået informationerne på nettet, når jeg nu så pænt frabeder det? Det er jeg træt af og egentlig så bliver jeg bare mere trist end jeg er i forvejen når folk lige meget hvad man siger eller skriver, bliver ved med at komme med beviser osv..
Kan du ikke bare lade dette ligge og så bare lade mig være glad over at jeg har kunne bruge dette til noget, selvom du tror jeg er blevet snydt..?
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Hvorfor kan folk ikke bare respektere at ikke alle er ens?
sep 2010
Hun har hjulpet folk, mange gange før. Der er mange tråde inde på Heste-nettet.dk bla. hvor hun har hjulpet heste og mennesker. Der fra, kom min interesse også.
sep 2010
- Tak for indlægget
Det var også nogenlunde sådan at hun forklarede mig hvordan hun gør, hun fortalte også noget med at det var ligesom en slags radio, at man kunne stille ind på forskellige kaneler
sep 2010
- Altså selv at prøve det eller at få en clairvoyant til at gøre det?
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.279
Men jeg har nu altid undret mig over, hvordan de kan komme frem til sådan en konklusion ud fra blot et billede. Havde hun nu været hos hesten, følt den osv. så kunne jeg forstå det. Især med udgangspunkt i det som FreeStejler skriver.
sep 2010
Men det var desværre ikke en mulighed..
apr 2010
Følger: 100 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 80 Svar: 2.004
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
Dejligt du har det godt med det !
sep 2010
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 98 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 2.148
Hun bestemmer sgu selv, hvad hun bruger sine penge på.
Jeg fik en gang Coco Healet, der havde folk godt nok også travlt med at gøre nar af mig. Men nu er min hest altså kronisk syg, og jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for hende. Hellere bruge lidt ekstra penge, end at se tilbage og vide man kunne have gjort mere.
sep 2010
- Tak fordi du støtter op om mig
Lyder godt nok ikke sjovt med din hest, jeg håber at det får en lykkelig udgang for jer
sep 2010
- HUn kommunikere vist også med døde dyr, jeg syntes jeg så det inde på hendes hjemmeside
Det må være fedt at kunne kommunikere sådan med et dyr.. Jeg gad godt at jeg kunne finde ud af det
sep 2010
Linker lige til at par stykker:
http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2200354/2200354/
http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2195741/2195741/
http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2185400/2096307/
Der er mange flere tråde derinde
sep 2010
sep 2010
- Tak for indlægget, og ja, jeg har heldigvis stadig den gode oplevelse i takt
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
Det er nogle gange let at oversætte en hests følelser til sprog, og nogle gange er det som at høre russisk! Selvom jeg selv er clairvoyant, og har brugt det som "job" ligesom Winnie, så kan man ikke se alt. Ville jeg kun sige. Jeg har selv spurgt en anden clairvoyant, hvad det præcis er, med min hest og dens allergi. Men nej, jeg kom det ikke nærmere. Det er meget svært at se, men om ikke andet er de fleste så dygtige, at de kan lokalisere problemet. Præcist at fortælle hvad lidelsen hedder, kan være sværere.
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 124 Svar: 1.029
Synes selv mange af ting af det hun skriver (som fx. hun vil have et rødt tæppe på, spise rugbrød og have taget billeder med dig og din far) lyder meget underligt, og som noget enhver kan skrive. Men hvis du selv synes du kunne bruge det hun har skrevet til dig, som en måde at komme videre på (tænker på du må være ked af det mht. aflivningen) så synes jeg helt klart det er 750,- værd!
Drop alle de dårlige og nedladende kommentare, kom med din mening i en ordenlig tone for pokker da!
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 75 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 225
HG er et sted, hvor der er nogle mennesker, som ikke respekterer andre eller deres holding, og det er jo ikke første gang, at man oplever, at man endda har set nogen af personerne været respektløse overfor andres brugers holdning. Rimelig træls. Du skal ikke tage dig af det!
sep 2010
Nej det går mig ikke på som sådan, men jeg havde nu forventet nogle lidt mere positive kommentare fra dem herinde..
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 582
Jeg opretter dags dato en internetside, hvis hestefolk og andre virkelig er interesseret i at betale 750 kr. for disse kommentarer.
Man kan jo altid få andres sætninger til at passe ind i vores verden.
Hvor ved Blomst fra, at man bliver hentet, når man er død?
I mine sessions vil sætninger som "jeg kan ikke så godt lide det mad, der kommer i krybben" og "jeg synes, at du er tung at have på min ryg" bl.a. indgå - så er I advaret ;-D
sep 2010
- Tak. Det indlæg hjalp mig da bare lige helt vildt meget.
Hvorfor (??!!) Skal folk (Inkl. dig) gøre grin med sådan noget, når det nu rent faktisk hjælper mig og når jeg tror på det?
jan 2004
Følger: 190 Følgere: 189 Heste: 40 Emner: 120 Svar: 3.713
Jeg har selv tænkt på at bruge winnie til min hest, men de 2 x 750 kr afholder mig lidt fra det desværre...men der er bare nogle ting jeg gerne ville have afklaret med hendes opførsel hver gang vi rider.
Synes det er lavt af flere herinde og komme med knap så pæne kommentarer....folk har lov til at tro på det de vil, hvis i vil grine af det så gør det for jer selv.
Jeg er selv ateist og kan ikke forstå meget religiøse folk, men jeg råber da ikke op om det.
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 75 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 225
Hvor må det være træls at have sådan en trang til at gøre grin med ting, som man ikke vil sætte sig ind i.
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
Jeg fik en gang en nyligt uddannet dyrekommunikatør til at se på et billede af min hest og komme med en gratis tilbagemelding.
Jeg fik ting at vide som passede super godt på ham, dog også ting som jeg synes man ville kunne sige om de fleste heste. f.eks at han godt kunne li mad og at blive nusset, havde haft lidt sadelproblemer, og før havde bukket. Men alt passede nu på ham
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 883
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
De folk der ikke tror på det - hvordan i alverden kan vedkomne så vide at hesten gik med mundkurv osv.?
Har udover dette indlæg læst et inde på HN om en hest. Denne her ejer fik afvide at hesten havde ondt forskellige steder - ejeren fik tjekket dette og ganske korrekt kunne dyrlægen bekræfte dette.
Hvordan i alverden skulle vedkomne lige kunne vide på det?
Jeg er et faka menneske, meget fakta menneske!
MEN - der er nogle ting jeg undre mig en del over som Winne ved.
Især med hesten jeg beskriver der havde ondt.
jan 2006
hvis du læser de link jeg skrev længere oppe, så har trådstarter i et andet indlæg, skrevet at hendes hest er forfangen, går med mundkurv og måske skulle sælges til en rideksole eller aflives. Ergo winnie skulle bare gå herind, søge på blomst, og wupti, så ved hun allerede dét
sep 2007
Well - HVordan vil du forklare den med hesten der havde ondt, der er intet nævnt om det, ejer vidste det ikke - men det blev undersøgt og dyrlægen kunne bekræfte det?
Her er snakke med hesten;
http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2183619/2183619/
Og her bekræftes det;
http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2197023/2195741/
Hvordan vil du lige kringle den - når det ingen steder står?
jan 2006
sorry, men gider altså ikke til at læse de lange romaner igennem (har ikek engang læst hele TS indlæg igennem)... Men et forslag, ren gætteri, evt læsning af hestens udtryk (nu ved jeg ikke hvordan billederne af hesten så ud).. Ellers lidt alla horoskoper - gennemsnits sætninger, der passer ind på næsten alt og alle.
sep 2007
Billeder hun har fået er af en hest på en fold...
Vil ikke mene man kan læse særligt meget ud derfra.
Og ved ikke liige hvordan i alverden man skal sige " amen den her hest i denne her alder, de har typisk ondt tandsættet, brystbenet duer sku heller ikke osv. "
Argh.. Det tror jeg sku ikke rigtigt
At du ikke gider læse det, vidner for mig om at du ikke har lyst til at åbne op og evt. få dine fordomme slået ned.
Men fair nok.
Jeg er også et faktamenneke. Men den der historie - der er simeptlehn så mange ting også fra hestens fortid, som man ikke kan google sig til osv. som vedkommende bare ikke kan vide.
Så nogle mennesker kan åbenbart et eller andet.
jan 2006
det har intet at gøre med at jeg ikke vil åbne mig op, men at jeg virkelig ikke gider til at læse romaner, så må folk korte deres indlæg/historier lidt ned...
self er det fordomme, men nu har jeg (da jeg var mindre) redet i nogle år hos en clavoiryant, og jeg er ikke ligefrem blevet overbevist?
Tja, det kommer an på om man ved hvor og hvad man skal kigge efter på billedet.
jun 2011
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 427
Men om hesten kan tænke på majs og rosiner...
Der er jo INGEN af os herinde der ved, hvor meget og lige præcis hvad en heste tænker.
sep 2010
- Hvorfor kommentere du på en tekst som du siger at du ikke en gang har læst igennem?
Nu spørger jeg dig pænt og roligt, vil du ikke godt være sød at holde dine kommentare for dig selv. Tænk hvad du vil om mig, og Winnie, men vil du ikke godt være sød at holde det for dig selv? Du ødelægger min oplevelse af det, når jeg hele tiden skal forholde mig og svare kritiske folk som dig.
Jeg har fuldt forståelse for at du ikke tror en fløjtende fis på det her, men for tiende gang, kan du så bare ikke acceptere at jeg tror på det og så bare lade det være dét?
jun 2011
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 427
Sorry
jan 2006
nu spørger du mig selv, og så er det lidt svært at holde min kommentar for mig selv. Men altså, jeg læste ikke hele dit indlæg igennem, fordi da jeg havde læst meget af starten, kunne jeg godt regne ud hvor dit indlæg førte hen..
sep 2007
** CALLA ** - Det kan ikke rigtigt kortes ned. Det er jo en roman Winnie skriver, så for at være mest troværdig og ikke undlade noget så skriver man jo en hel roman.
Og romanen bliver ikke mindre af at der bliver tilføjet om hun rammer eller ej
jan 2006
nej jeg for det første googlede jeg ikke noget, jeg søgte udelukkende på blomst herinde, og hvis jeg læser de sidste 10-15 linjer af TS indlæg kan jeg hurtigt se at det hele handler om hvad Winnie har sagt. For det andet så søgte jeg efter det kl. 11:32 altså snart 10 timer siden, og kl er nu halv 10 om aften, og jeg er ved at være træt...
jan 2006
Så lad dog vær med at stille mig flere spørgsmål til mig?
men det er lidt svært, at undlade og svarer når folk bliver ved med at stille direkte spørgsmål til mig
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 774
Det lyder som om du har brugt dine penge fornuftigt, hvis det er det der kan hjælpe dig til at tage denne beslutning. Det viser stor ansvarsfølelse at du vælger at slutte ponyens liv nu.
Jeg har forskellige oplevelser med clairvoiance, nogen gange har jeg tænkt at det jeg fik at vide var meget generalt, og at personen bare var en god menneskekender, andre gange har der været ting, som jeg slet ikke kan se skulle være til at vide for andre end mig.
Dette har hjulpet dig, og derfor sikkert også din pony. Folk der har travlt med at latterliggøre dig. Men hvor mange af dem, propper mon deres heste med keratin, biotin, hvidløg, ølgær og pakker dem ind i det ene og det andet der ikke findes nogen dokumenteret effekt af på heste? Hvis alle de der gør det skulle generes på denne måde fik HG godt nok travlt;) De tror på det, du tror på noget andet. Om ikke andet virker det i hvert fald fordi hesteejeren føler de har gjort noget godt for hesten, og den positive indstilling smitter af på hesten.
Jeg synes det er skønt at du gør så meget for dig selv og din pony.
sep 2010
- Tak for dit indlæg, det er dejligt med noget positivt respons igen
Det er også rart at vide at andre end mig selv har oplevet noget, som måske ikke lige kan forklares og som gider at bruge tid på at skrive et indlæg om det.
Og med viden om at folk som dig, sigyn, krikken og en del andre i denne tråd, kommer med positive indlæg og forsvare mit synspunkt, vil jeg runde denne dag af og sige godnat
Winnie har snakket med min hest :)