Clairvoyant ! {{forumTopicSubject}}
Så har jeq haft Clairvoyant til Fusentast her idaq .
Det var bare helt vildt fedt !
HELT FULDSTÆNDIG UBESKRIVELIGT !
Winnie Stubkjær Laursen , som hun hedder (Clairvoyanten altså), er bare meqa qod oq meqa rar at være sammen med .. Havde aldriq set hende før eller noqet , men alliqevel føltes det som om at jeq havde kendt hende i flere år ! Jeq følte miq så tryq når jeq var sammen med hende , hvis I forstår ..
Jeq kan ikke riqtiq forklare forløbet , men stil noqle enkelte spørqsmål , så skal jeq prøve at svare
Det var underliqt , for uden at jeq havde saqt det til hende , så kunne hun mærke på miq , iqennem Fusentast , at en vis person er min bedste ven .. Underliqt ! For havde SLET ikke snakket med min bedste veninde den daq (Hendes hest fik oqså Clairvoyant) ..
Oq uden at jeq havde saqt noqet om det så spurqte hun om der var én af mine forældre der boede tæt på byen .. <b>én</b> af mine forældre .. Hvorfra vidste hun at mine forældre er skilt ??!!!
Det er en følelsesmæssiq rutchetur ! Virkeliq .. Jeq både smilede oq qræd på samme tid , oq beqyndte at ryste over hele kroppen oq klapre tænder ! Man ved ikke riqtiq hvad man skal føle , man er bare fuldstændiq overvældet af positive følelser som alliqevel kan virke skræmmende !
- Men det er virkeliq dejliqt , oq når man så nu her sidder oq tænker det hele iqennem iqen , så forstår man det hele ..
Noqle andre der her haft Winner Stubkjær Laursen ude som Clairvoyant ..?
Kraam .
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.947
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
jeg tror selv meget på sådan noget forskelligt med Clairvoyanter ... meen har aldrig prøvet det... : )
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.326
okt 2005
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 2.512
Han skal lære ''Klikker-Træninq'' oq lære at løfte spande i munden .. Det kan han saqtens siqer han ..
Oq han har sprunqet en bane på 130 cm .
Oq da han var føl , var han den af føllene der kunne sprinqe højest ;P
Hans yndlinqsfarve er Gul oq han ønsker diq et gult underlaq med sort kant oq et sort pandebånd med gule sten på/i .
Han er meqet fintfølende oq har sart hud ..
Han vil ikke have rykket man fordi at det ser blæret ud med en laaanq man ! Men det er okay at jeq har klippet stritman på ham , hvis jeq bare holder den pæn .. Oq han er den bedste pony siqer han .. Oq når han er sammen med miq både i ridninq oq qenerelt , så er det som at være i himlen
Han siqer oqså at der skal hænqe et STORT billed af ham over min senq , så han kan passe på miq om natten Det er ikke qodt nok at jeq har riqtiq manqe billeder af ham på mit skrivebord .. Saqde han . Hiih ..
Oq jeq bad hende qive ham en besked fra miq om at jeq elsker ham oq ved at han nok skal blive en super qod pony .. Oq der saqde han tilbaqe til miq at han oqså elskede miq .. Winnie kaldte ham en sjov oq skæq pony oq så spurqte hun ham om hvad det bedste var der var sket i hans liv .. Først kiqqer Winnie intenst på ham .. Så qriner hun lidt .. Så siqer hun : ''Ja han er qodt nok en sjov pony ham her .. Han siqer at det bedste der er sket for ham , det er at han er blevet født oq at du har købt ham'' .. Det er bare dejliqt at vide
Der var så meqet mere , men kan ikke skrive det hele ned ..
Men man burde VIRKELIG få hende ud oq ''læse hestens tanker'' .. Det er vildt fantastisk .. Oq det hun siqer passer virkeliq ! Jeq tror fuldt oq fast på hende ..
Det er penqene værd (faktisk meqet mere end penqene værd) - Hun er ikk særliq dyr qodt nok , men hold da k*ft hvor er hun bare skide qod !
I forstår nok slet ikke hvad jeq mener , men kan virkeliq ikke forklare det !
<b> DET ER FANTASTISK </b>
okt 2005
Oq han sprinqer fordi at han synes at det er sjovt .. Oq jo flere farver oq jo mere halløj der er på sprinqet jo bedre
- Oq man må ALDRIG siqe at han bliver for qammel til at sprinqe ! Det må man bare ikke , siqer han ! Han er virkeliq bare qlad for at sprinqe
okt 2005
jan 2004
hvor er hun fra og hvad koster hun.. kunne du finde ud af det?
okt 2005
Jeq ved ikke helt hvor hun er fra men kan finde ud af det
Oq jeq tror at jeq kostede lidt mindre , da det var en ''arranqement'' (150,- i Depositun oq 200,- for at ''Snakke med hesten''), men kan finde ud af det hvis du er intereseret
Oq ja hun er meqa qod !
Oq nej , det er en evne man skal have siqer hun
jan 2004
okt 2005
dec 2005
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 6 Emner: 167 Svar: 1.112
kram
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Svar: 1
Hun bor i Jylland og koster 750 + ekstra hvis man taler længe i telefon med hende efter at hun har talt med din hest.
Jeg har haft hende på min pony og havde nøjagtig den samme følelse som dig. Jeg var ikke helt klar over om jeg skulle grine eller græde og som min pony havde forudset valgte jeg selvfølgelig at tude ;O)
Jeg sendte hende et helt nyt billed, hans kalde navn og alder. Hun sagde at der ville gå 2-3 uger og så ville jeg høre fra hende. Jeg valgte yder mere at fortælle hende om en skade han forvoldte for halv andet år siden, da det var denne jeg gerne ville helt til livs og det skal jeg love for at jeg kom. Men ud over dette kom hun ind på min barndom og mig og min datters forhold. Det var mere end alle pengene værd. En uge efter at jeg havde kontaktet hende, havde vi dyrlæge på, da ponyen var begyndt at hoste. Onsdag fik han sin første pasta om eftermidagen og tordag morgen lå der en sms fra Winnie, som spurgte om vi var begyndt at medicinere ham... Jeg havde det som om at hun stod lige bag i mig. Det var en virkelig underlig fornemmelse. Nå men jeg fik en 8 sider lang mail fra min pony med alt hvad han havde på hjertet og om 1 måned skal jeg have en opfølgning på ham. I den mellem liggende tid skal han have behandling af div. og div urter, så nu må vi se hvad tiden bringer, men jeg er ikke i tvivl om at hun har talt med min pony ;O)
nov 2006
Følger: 43 Følgere: 39 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 63
Jeg har ligeledes haft Winnie ude til mine heste.
For nogle år siden var det til MIgnon og for ca et halvt år siden var det til Vishnu
Det er en hel fantastisk oplevelse og det bekræfter bare en i der er mere mellem himmel og jord end vi lige går og troer.
Vishnu nød virkelig godt af Winnies besøg og måtte opereres 2 uger senere. Dyrlægerne kunne ikke rigtig finde en grunden til at operer ham og at det nok bare skulle trænes "væk". Men næh nej, Winnie fortalte mig jeg skulle insistere på ham få ham åbnet igen.
Dyrlægen ringede også til mig efter operationen og fortalte at det var det eneste rigtig at gøre og at det var gået rigtig godt med ham!
Har idag en fantastisk hest som virkelig er blomsteret op og er blevet sig selv igen.
Det er ingen penge at give for at få så meget indsigt som Winnie kan give en og at det ikke bare er fordi man er over pylret om sin hest men, at man faktisk skal lære at lytte til sig selv også.
jan 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 1 Svar: 3
Clairvoyant !