{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

clairvoyant {{forumTopicSubject}}

hmm, der kommer sådan en her på onsdag, er ret spændt på resultatet, for første gang i over 25 år, kan jeg ikke finde ud af problemet, er meget spændt, tror på mere mellem himmel og jord, men ikke ret meget på clairvoyanter, men hvorfor ikke? mine tanker går frem og tilbage, jeg bygger mit op omkring erfaring, men når det så glibber, så må jeg jo prøve noget andet,.
Hvad syndes i???

anita W

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  clairvoyant
  • #1   6. apr 2009 jeg kender selv en der kan sådan noget hokuspokus der, men hun vil ikke misbruge det og derfor ikke bruge det på mennesker hun kender.
    så ved ikke om det virker eller ej, men kunne da være spændene at prøve.

• #2   6. apr 2009 Synes det lyder som en god ide. Tror også på sådan noget, og har også selv haft en ude ved min hest, til at "snakke" med hende, massere og heale hende. Det hjalp virkelig super meget smiley

Held og lykke med det ;D

• #3   6. apr 2009 nej, ved heller ikke om jeg skal tro på det, men nu prøver jeg, jeg skal nok fortælle hvordan det gik, når det er overstået, jeg ofrer nu 1000 kroner på det, så hvis hun er en faker, kommer det på nettet igen og igen smiley men helt ærligt, jeg håber at få nogle svar.
    er der ingen der har erfaring med det????

Knus Anita W

• #4   6. apr 2009 vi har også haft clairvoyanter ude.. Jeg blev overbevist XD

• #6   6. apr 2009 michelle

Desværre, hvis jeg fortæller hvad problemet er, kan den "kloge" jo se det, og er han/hun dygtig, bør de kunne finde problemet uden jeg fortæller det, ikke?

Anita W

• #8   6. apr 2009 Øhm? Er det til dig eller en hest? må jeg hellere lige spørge om smiley

• #9   6. apr 2009 Jeg har clairvoyance evner - og det er ikke løgn! Altså jeg kan ikke komme i kontakt med døde mennesker på 2 sekunder usw. Men jeg kan fornæmme når der er nogle døde + jeg hader kirkegårde s;
    Desuden kan jeg fornæmme når der sker noget dårligt (Som de fleste andre også kan) men med mig er det virkelig ekstremt o;
    Jeg drømmer tit om det der sker, og ja så sker det.

• #10   6. apr 2009 Jeg har ingen som helst tiltro til den slags, og jeg vil ikke kaste penge efter det -og indtil nu, har jeg kunnet klare mig fint med andre løsninger.

Jeg kan ikke forestille mig en situation, hvor jeg ville tilkalde sådan en.

Men min gamle hunds tidl ejer, påstod at kunne den slags -ikke at det gjorde en forskel for hunden... Hvis hun var så dygtig, som visse folk påstod hun var, så skulle hun jo nok have kunet finde grunden til at den hund jeg overtog var agressiv, angst (og havde stort set ikke været udenfor haven i årevis, andet end når den selv tog på springtur) :o/

• #11   7. apr 2009 eller jeg har sådan en sjette sans ..

• #12   7. apr 2009 Tine, ja det tror jeg mange kan, for eksembelt kan jeg høre når min svigeremor ringer smiley hvorfor ved jeg ikke, men jeg ved når det er hende, ret underligt.

Anita W

• #13   7. apr 2009 Har én gang haft clairvoyant ude til min pony, og det bliver bestemt ikke sidste gang! Det var overvældende godt. Fantastisk.

winn-healing.dk

• #14   7. apr 2009 SPS hvad skete der??? fortalte personen noget du ikke selv havde hentydet til, tænk dig godt om???

Anita W

• #15   7. apr 2009 Vi havde en som hed Winnie ude. Hun er virkelig dygtig.. Men jeg tror også at der er nogen som snyder..

• #16   7. apr 2009 Anita - hehe det er altså lidt skræmmende at man kan fornæmme sådan nogle ting..

Men min mormor har det også på samme måde som mig, og hun siger hendes mor også havde det o:
    Engang drømte jeg at min veninde var med i en bil ulykke og så fortalte jeg hende det, og sagde at hun ikke måtte køre i bil eller være i nærheden af nogen vej. Senere på dagen blev hun kørt ned.

• #17   7. apr 2009 Taz - hvad er dyrekinesolog?

• #19   7. apr 2009 Glæder mig til at høre hvordan det er gået. Hvem skal du have ud?

• #20   7. apr 2009 Jeg havde for en uges tid siden Winnie Stubkjær Laursen (winn-healing) ude ved min hest og det var simpelthen så godt! Det bedste jeg har brugt penge på tror jeg smiley Hun fortalte så mange ting der bare passede på Azeem- og jeg havde jo ikke fortalt om ham før, så hun kunne ikke vide noget. Det var sjovt at se den kontakt der var mellem dem, og man kunne nærmest "se" samtalen der foregik.

Winnie fortalte mig, jeg også havde evnen til at kommunikere på den måde, og at jeg faktisk ofte havde en samtale med Azeem - jeg har bare ikke lært at modtage de beskeder han sender tilbage til mig, men jeg overvejer kraftigt at tage sådan et kursus med Winnie, hvor man kan lære det smiley

• #21   7. apr 2009 Jeg skal på kursus med Winnie lige så snart jeg bliver 18. Det har min far lovet mig.. Man må bare ikke før..

• #22   7. apr 2009 Jeg tror ikke på sådan noget overhovedet..
    Det virker så uendeligt latterligt.

• #23   7. apr 2009 Sarah:
    Latterligt på hvilken måde? Fordi det er noget alternativt, der ikke direkte kan bevises ud fra videnskabelige metoder? Hvis du læser på Winnies hjemmeside: www.winn-healing.dk kan du se hun faktisk også er anbefalet af dyrlæger.

• #24   7. apr 2009 Jeg har også overvejet at bruge det på Sherif, men hvis man nu tager kontakt til hende Winnie, pr. mail. hvad skriver man så? Skal man bare skrive hvor i problemet ligger eller er det noget hun selv finder ud af?

• #25   7. apr 2009 Line:
    Jo, altså jeg beskrev lidt af de problemer Azeem og jeg var løbet ind i (han løber for stærkt på springbanen, kan ikke holde ham i naturen, trailerproblemer mm) men jeg beskrev ikke Azeem som sådan, altså hvordan han er rent personlighedsmæssigt og hvad han har oplevet i fortiden - det kunne hun så forklare + mere til - bla. mht hans fortid, så mange brikker faldt i hvert fald på plads for mig.
    Jeg kan kun anbefale det - og hun er i hvert fald ikke en faker!

• #26   7. apr 2009 Du skal bare skrive at du godt vil have at hun kommmer og snakker med din hest.. Så spørger hun selv hvis der er noget hun skal vide smiley Du kan evt rige til hende: 23658525

• #27   7. apr 2009 Winnie er rigtig god, det holder jeg på.. Jeg kan varmt anbefale hende smiley

• #28   7. apr 2009 Jeg tror på at nogen er gode til at læse hesten (og andre dyr/mennesker for dens sags skyld). Altså dens kropssprog osv.

Men clairvoyante -nix, den del tror jeg ikke en meter på.

• #29   7. apr 2009 Jeg vil da helt klart tage kontakt til Winnie smiley

Tak for svarene smiley

• #30   7. apr 2009 Og så lige en ting mere, hvilken prisgruppe ligger hun i?? Det er mere så man er sikker på at have pengene..

• #31   7. apr 2009 Hun er ikke så forfærdelig dyr... Det er længe siden vi har haft hende ude, så jeg ved det ikke helt præcist.. Men spørg hende når du ringer.. Det kommer an på hvad problemet er..

• #32   8. apr 2009 Bare latterligt...

Snakke med hesten? hallo.. Kan i ikke selv høre hvor skørt det lyder?

• #33   8. apr 2009 hahaha..

Nu kiggede jeg lige ind for hendes hjemmeside, hvor jeg så ser at hun har skrevet en samtale ned hun har haft med sin hest ..

Jeg ved ikke lige hvad der går galt for en, hvis man inderligt tror på sådan noget kan finde sted.

HVAD skal hesten bruge et ordforåd til???
    de komunikere ikke ligesom vi mennesker gør.. Vile vi "snakke" med hesten, må vi aflæse dens kropssprog.. decideret at 'føre en samtale' er da så latterligt noget kan være ;D

• #34   8. apr 2009 Jeg synes du er ekstremt snæversynest.. Jeg tror på det, og jeg har set det ske..

Men er det ikke lige meget om Winnie taler med hesten eller ej? Så længe hun kan hjælpe den så er jeg sådan set ligeglad..

• #35   8. apr 2009 Sarah:
    Nej jeg synes faktisk ikke det lyder latterligt.. tvært om.. Jeg er i hvert fald glad for, jeg blev klogere smiley Så må du kalde mig latterlig - I don't care.. har set effekten af den form for kommunikation og jeg ved det virker smiley

• #36   8. apr 2009 hmm, det var er underlig oplevelse, hun fortalte så meget rigtig, at hyppen havde haft en skade i den ene forben for flere år siden, den drilte stadig, hun fortalte at hesten fortalte, at den var bange for de store(helt korekt) hun sagde at den ikke kunne tåle det der, hun sagde hmm, lucerne tror jeg (helt korekt)
    og meget mere, hun fortalt at han ønskede sig en kongeblå grime, med lamme plys :-)) he he, tænkte vi, men har købt en, jeg har da aldrig set noget lign. han blev så glad, hoppede rundt og kaldte på hele flokken, de skulle se ham, men han hoverede i stor stil, ej hvor underligt, der var også ting hvor jeg tænkte den passer ikke, men det var da hun så på andre ting end lige den hest det drejede sig om, men om det så kommer engang, det ved jeg likke, den ene ting handlede om en hoppe, som tidligere ejer ikke kunne få i fol.
    stopper nu, spørg gerne, der er meget mere.

Anita W

• #37   8. apr 2009 Ej hvor sjovt, da jeg havde Winnie ude fortalte hun, at Azeem også gerne ville have en kongeblå grime - dog med noget guldhalløj på samt hans navn broderet - så det skal jeg have købt en af dagene smiley

• #38   8. apr 2009 en clairvoyant
    taler ikke med hestene i vores sprog, men føler energier, og får korte klimt af billeder af noget der er sket, og omformulere det så til vores sprog, om det virker eller ej, vil tiden så vise (i vores tilfælde)
    om man tror eller ej, hmm, jeg tror ikke helt, men aligevel siger hun vigtige ting jeg ikke har fortalt, underligt ikke?

Anita W

• #39   8. apr 2009 Winnie er god ikke ;D Det er urtoligt at hun har så meget indsigt..

• #40   8. apr 2009 hun spurgte mig, hvad er problemet, jeg sagde, det er det du er her for, og helt ærligt, hun kom ind på problemet efter 5-10 minutter, uden vi havde givet hende ledetråde?? det er da underligt.
    Anita W

• #41   8. apr 2009 Hva siger du at du gav for at ha hende ude hos dig?

• #42   9. apr 2009 hun gav mange svar, jeg skrev en hel masse tidligere men røg af nettet, jeg er meget forvirret, da jeg selv er skeptisk, men kan jo se hun kunne finde ting, som hun ikke på nogen måder kunne finde andre steder, og det var så precist, at vi kom til at græde, både af lettelse, men egentlig mest af fustration, og over at vi nu måske endelig har fundet problemet, meget ramte så meget plet at man blev helt bange, meget få ting ramte forkert, men det var de ting der skulle ske i fremtiden, eller i nuet, en rød hoppe skkulle være højgravid, og være her eller ville snart komme her, godt nok har vi kigget på en rød hoppe der snart skal fole, men vi har nu ikke købt den i nu, og gør det kun hvis den ikke er solgt, efter vi har fundet den nye afløser for maloor.
    men underligt det er det.

Anita W

• #43   9. apr 2009 hvor er hun fra ? jeg kun godt bruge dame tol min pony

Kommentér på:
clairvoyant

Annonce