{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

hjælp, syg hest måske? :s {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Jeg skal lige høre inden jeg maler fanden på væggen, om i mener det er noget akut eller ej.

jeg har været på weekend, hvor min søster har passet min hest. Da jeg så kom herud idag var hun helt mut, vrikkede ikke engang et øre da jeg kaldte på hende (hun kommer altid!) og vil ikke spise sin aftensmad. Jeg gik en tur med hende, og hun var næsten ikke til at slæbe afsted. Jeg lavede mash til hende, for at se om der i det mindste appetit, da hun ELSKER det, men hun snuste ikke engang til det, og hvis jeg satte skålen op til hende, flyttede hun bare hovedet. Ikke engang godbidder frister!
Jeg har mærket hende over hele kroppen efter hævelser, sår mm. men der er intet! kan desværre ikke tage hendes temperatur da jeg (store fjols) ikke har fået fat i et termometer endnu smiley Hun ser underligt oppustet ud foran lysken, altså på maven deromme. Ved ikke om det kan tyde på noget?
Har en bange anelse om at det måske er hendes nye foder hun ikke kan tåle? Hun blev kørt helt over på St. Hippolyt Naturmüsli for en uge siden, med en MEGET langsom overgang, og hun er ikke i fuld dosis endnu.

om ikke andet, ville i ringe til dyrlægen nu, eller lige se tiden an og se om det bare er fordi hun måske er lidt skidt tilpas lige idag? om ikk andet, er det så vagtdyrlæge der er på nu eller hvordan?

Tak for hjælpen, og håber på lidt hurtige svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp, syg hest måske? :s
Kommentér på:
hjælp, syg hest måske? :s

Annonce