{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Ride hyggehest - hvor ofte? {{forumTopicSubject}}

Hvor ofte er det nødvendigt at ride sin hyggehest? Jeg rider ikke stævner på min pony, så den behøver sådan set ikke være i topform. Desuden kan den godt stå stille i flere dage, uden at det kan mærkes på den. Alligevel får jeg dårlig samvittighed, hvis jeg ikke får redet eller longeret den 5 dage i ugen, men 3 dage i ugen er jeg først hjemme fra skole kl. 16, og så regner det også en hel del, hvilket min pony slet ikke bryder sig om at blive redet i. Kan det skade ponyen hvis den ikke bliver motioneret mindst 5 gange ugentligt? Det skal lige siges, at den går på fold 24/7, så den bevæger sig hele tiden.

Kom også lige til at tænke på noget andet:
Har læst, at hvis man skal have et godt forhold til sin hest, skal man være sammen med den i mindst 1 time dagligt. Hvad siger i til det? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ride hyggehest - hvor ofte?
  • #1   14. sep 2011 Mine heste er også kun hyggeheste og det er langt fra hver uge jeg når afsted da jeg har fuldtidsjob, hus og barn som også skal passes. Mine trives fint med bare at blive redet en gang imellem og så tager jeg det bare i hestenes tempo så ikke der bliver forlangt for meget af dem og de bliver overbelastet på nogen måde. Synes bestemt ike du behøver have dårlig samvittighed over ikke at nå afsted 5 dage om ugen.

Kommentér på:
Ride hyggehest - hvor ofte?

Annonce