{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal, skal ikke?? HJÆLP!
  • #1   14. aug 2011 Personligt ville jeg ikke købe en hest med en mus, selvom den var "ubetydelig." Du ender bare med at købe dig en masse problemer. Og jo, en rask hest kan også ende med bare at blive ét stort skadeshelvede, men når man køber en hest med mus, så ber' man jo selv om det hvis det går galt. Så personligt, nej. Men det kommer nok også an på hvad man har tænkt sig at bruge hesten til.

• #2   14. aug 2011 Vorter er vel lige meget, altså, hvis den ikke sidder et sted, hvor det irritere hesten.
    Jeg ville få dyrlægen til at tjekke den mus, og se om det kunne påvirke hestens ridebrug! (hvis du skal bruge den til at ride på!)

• #3   14. aug 2011 Min veninde købte den her lækre DV vallak, & der vidste hun skam godt han havde det, men! dyrelægen mente ikke det havde betydning for ridning, men nu, hun har haft ham i et par mdr, & der har ikke været andet end problemer med det, Tænk godt over det inden du køber en hest med mus.. Det kan ende med & blive rigtig dyrt, & du kan i væreste tilfælde ha en hest du ikke kan bruge.

• #4   14. aug 2011 Jeg ville personligt ikke købe en hest med ledmus, du kan ikke forsikrer den på det ben den har mus i. Og risikere bare den kommer til at stå halt af det.
    Eller også skal man ofre de 10.000 det koster at få musen fjernet

• #5   14. aug 2011 jeg ville heller ikke købe en hest med mus for ja som i alle siger her inde at det kan blive dyrt og hesten kan blive halt af det så fra min side af nej smiley
    men håber da helt sikkert du finder dig din drømme hest held og lykke

Kommentér på:
Skal, skal ikke?? HJÆLP!

Annonce