Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidder forkert.
  • #1   27. jul 2011 Kan have noget med tommeren at gøre.

Jeg kan fx ikke sidde rigtigt i en 17" men det kan jeg i en 16,5"

Eller fordi omstopningen er forkert!

• #2   27. jul 2011 uh ja når man ser video kan man virkelig se sine fejl(:

• #3   27. jul 2011 Jeg har haft samme problem, men det forsvandt mere eller mindre, ved at træne min balance.

Det gjorde jeg ved at få en til at longere mens jeg red, og så holdt jeg fast med en hånd bag på sadlen og en foran. På den måde bliver numsen nærmest automatisk skubbet frem, og man får nemmere ved at følge hesten. Efter en masse øvelse, kan man nøjes med bare at holde hånden bag ryggen, uden at holde i sadlen. Og så kan man langsomt føre hånden længere og længere frem, indtil den er hvor den normalt skal være, og så sidder man mere eller mindre rigtigt. smiley

Husk at du ikke skal holde hårdt fast i sadlen, bare have hånden der, og så lade kroppen sørge for at du bliver i sadlen. Hvis du har en meget kontrolerbar hest, kan du også gøre det uden at blive longeret. Det kræver dog at du kan lade din hest trave i samme tempo, uden at have i tøjlerne. Hesten skal dog være nem at stoppe uden tøjler, og den skal kunne gå rundt og rundt uden at gå væk fra sporet. smiley

• #4   27. jul 2011 Så man ville godt kunne rette den med en opstopning, hvis det blot er fordi den "hælder" for meget bag ud? Det er godt nok en 17,5 tomme, men jeg FØLER at jeg sidder godt "fast", men jeg hælder bare bag over og skubber mine ben frem.....

• #5   27. jul 2011 Det lyder mere som om det er din balance end sadlen. smiley

• #6   27. jul 2011 Det er også meget muligt det er det......

• #7   27. jul 2011 Men jeg synes da du skal prøve nogle andre sadler, og se om det kan ændre sig ved det. smiley

Kommentér på:
Sidder forkert.

Annonce