Flytte eller ej? {{forumTopicSubject}}
Jeg har min dejlige hingsteplag stående et ganske udemærket sted. I starten af juli flyttede jeg fra midtjylland hvor jeg også har ham stående til nordjylland da jeg fik en lærerplads i et landbrug. Til februar skal jeg tilbage til midtjylland på skole i 4 måneder og efterfølgende til nordjylland igen i over et år.
Meningen har været at for at mindske flytteriet af ham ville jeg have ham med efter skoleopholdet til foråret, men jeg synes bare han sådan mangler i min hverdag. Der er heste i nærheden af hvor jeg bor og jeg ser på hovslag i vejkanten hver dag jeg går hjem og det giver mig sådan en underlig fornemmelse.
Jeg bor på landet og min chef vil hjertens gerne at jeg kan have min hest med. Han vil gerne anlægge fold til ham og lave en boks også. Vi snakkede om det så sent som i dag og jeg vil bare så gerne have ham herop!
Han har været flyttet alt for mange gange i sit et årige liv allerede og derfor synes jeg det virker voldsomt at få ham herop i et halvt år, tilbage i 4 måneder og så herop igen. Det er jo en lang køretur. Men han mangler!
Hvad ville I gøre?
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
dec 2006
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 362 Svar: 1.911
jul 2006
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 893
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.375
Det er jo også fint nok at have en hest, som ligesom er vænnet til at komme rundt omkring..
jul 2006
Flytte eller ej?