{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Fluedækken {{forumTopicSubject}}

Mine heste er meget plaget af fluer og klæg og de kan derfor ikke gå ude om dagen. Det synes jeg er lidt synd, så overvejer at købe nogle fluedækkener til dem. Men vil gerne høre jer om i har nogle erfaringer med dem, virker de eller? Vil nemlig ikk ud og bruge penge på det, hvis de ikk virker.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fluedækken
  • #1   6. jul 2011 Jeg har sådan et her til min:

(link fjernet)

Det går han med om dagen, og han er slet ikke påvirket af fluer eller andre dyr smiley

• #2   6. jul 2011 har passet en hest, den kunne ikke tåle at bilve stukket så fik den nogel kkæpe mygstik smiley men det virkede med det dækken , men hesten var rigtig feddet og ulækker.... smiley
    men det virker smiley

• #3   6. jul 2011 har passet en hest, den kunne ikke tåle at bilve stukket så fik den nogel kkæpe mygstik smiley men det virkede med det dækken , men hesten var rigtig feddet og ulækker.... smiley
    men det virker smiley

• #4   6. jul 2011 min unge mand. som virkelig HADER de små grimme fyre der flyver i luften har også sådan en dejligt fluedækken. jeg sprayer ham hver morgen og smider dæknet på og så med sådan en dims med snore til øjene så de ikke kan være der også smiley og han har det så fedt med sådan et insekt dækken.

Min hest kan nemlig ikke tåle at blive bidt af de små dyr der, han få sådan nogle knopper og det bliver bare værre og værre hvis at de spiser ham hehe smiley så jeg syns bestemt du skal give dine heste sådan et hver så de kan nyde de dejlige dage smiley

• #5   6. jul 2011 Min gamle hoppe går med insektdækken i den periode hvor der er klæg. Hun stresser og er meget urolig når der er klæg der stikker hende. Når hun har dækkenet på er hun meget mere rolig.

Kommentér på:
Fluedækken

Annonce