{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fluedækken
  • #1   21. maj 2012
    Dette er mit fluedækken på min hest:
    (link fjernet)

Købt på http://vedsted-molle.dk/

Jeg er super glad for det! Man kan se på farverne mønstret at det er et ponydækken fås i str. 105-125, og det kostede derved ikke mere end 300,- kroner.
    Jeg er meget tilfreds med dette, det eneste som der lige er et minus er at halsen i et str. 125 til ham er ALT for lille og den kan ikke lukkes, men det er jo forskelligt fra hest til hest, da han normal bruger str. full i hals. men kun 125 i dækkener smiley

Her ses det forfra: (link fjernet)

• #3   21. maj 2012 jeg kigger lige med, da jeg har en hest der ikke tåler stik dyr, og da de har en sø på folden så er der mange af disse, så et dækken skal kræet desværre have på.. jeg plejer at købe nogle på roskilde dyrskue, så jeg kigger med om hvad man skal se efter

• #4   21. maj 2012 Jeg bruger eksemdækkener- og hætter fra Boett til min Beo. De er ret dyre, men han er hårdt plaget af eksem, så kun det allerbedste er godt nok. For eksempel duer det ikke med velcrolukning i halsen, da der for let opstår huller..
    Jeg har købt mine på hyldahl.com, og været helt tilfreds med dem smiley

• #5   21. maj 2012 jeg vil klart anbefale et rigtig eksemdækken. de kan købes for ikke så mange penge hos f.eks. www.draumur.dk og hyldahl.com.

et godt alternativ til eksemdækkenet fra Boett er dem fra Jacson og Thermostar.

jeg har selv et, dog fra Boett og jeg vil klart anbefale et "rigtigt" eksemdækken istedet for det du har fundet smiley

mvh

Kommentér på:
Fluedækken

Annonce