{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Fluedækken {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg har gået og overvejet lidt at få anskaffet et fluedækken til min lille hest. Da han har meget meget kort hale, og har svært ved at få fluer, klæger osv væk.

Men så er mit spørgsmål om det ikke er varmt for hesten med sådan et dækken på i denne varme ??

Vh Heidi
På forhånd tak for svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fluedækken
  • #2   28. jul 2013 Jeg ville aldrig udsættemin islænder for et dækken pga fluer i den varme

• #3   28. jul 2013 Syntes kun man burde gøre det hvis ens hest er virkelig plaget og man har forsøgt sig med spray osv. Men dækkenet er jo ikke varmt, det er et tyndt net og er sikker på han vil blive glad for det hvis han er ved at blive sindssyg smiley

• #4   28. jul 2013 Min har gået med netdækken i 3 år nu og hun er stadig rigtig glad for det .. :'D
    Og dækkenet kan godt blive en smule varmt til tider efter hun har løbet rundt ..

Det dækken jeg har har UV-beskyttelse så derfor er hesten med dækkenet ind imellem køligere end den uden ..

• #6   28. jul 2013 Jeg har insektdækken på min, for hun var voldsomt plaget, og hun virker lykkelig så snart hun får det på. smiley Det er ikke varmt, der er masser af lufthuller i. Et plus for min er at hun er meget mørk, næsten sort, og det tiltrækker åbenbart klæg, og efter hun fik et lyst dækken på er hun heller ikke så omsværmet. smiley

• #7   28. jul 2013 Jeg har en knabstrupper som kun har 10-15 cm hale ud over haleroden. Og så er det noget tyndt sjask smiley
    Men man kan se når de andre heste med lang svinger halen en gang eller to, så de ''fredet'' i lidt tid. Min han kører halen rundt som en propel, og da den ikke er lang nok til at nå ind under maven så stamper ham konstant i jorden!! smiley og sys det er synd for ham, derfor tænke jeg på flue net. Nu har jeg prøvet lidt af hvert fluespray og alligevel kommer fluer, myg, klæger osv og sætter sig på ham.

Jeg er bare bange for m fluenettet er varmt smiley

• #8   28. jul 2013 Du skal bare købe et af god kvalitet med høj åndbarhed, det vil han garanteret elske dig for nu han ikke har en hale til at vifte kryb med smiley

F.eks Amigo Bug Buster Vamoose, det havde min unghest sidste år, han er sort og stod klods op af skoven. men han elskede at have sit dækken på, han blev ikke varm indenunder og kunne græsse i fred smiley

Kommentér på:
Fluedækken

Annonce