{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge eller ej???
  • #6   20. maj 2011 Det er en helt rå 3 års hoppe, som er ren i benene efter mit skøn.. Hun har et godt hovede og har jo aldrig været brugt til nogen form for noget som helst. Hun er ikke megaa dyr, men det er vel en principsag..

• #7   20. maj 2011 Jeg ville aldrig handelsundersøge en jeg kun har givet 20/30.000 for.

• #8   20. maj 2011 jeg ville også hel klart få dyrlægen ud min første hest kostede mig 8000 kr. og jeg endte med en dyrlæge regnenig på over 10000 kr. fordi jeg ikke fik hende undersøgt inden troede også hun var helt fint men der var skjulte fejl på hende.

• #9   20. maj 2011 For en hest med en pris under 10.000 ville jeg synes at det var spild af penge - derover ville jeg nok få det gjort. Medmindre du kun skal bruge hende som hyggehest - så synes jeg det er ligegyldigt smiley

• #10   20. maj 2011 en ting er sikkert , hvis hesten kun er 3 år og høj drægig nu ??? hvornår bliver hun 4 år . og er der pas på den så du kan tjække alder . . jeg ville ikke røre den med mindre at den bliver 4 år i løbet af sommeren . da en drægtighed tager møg hårdt på unghestene

• #11   20. maj 2011 DYRLÆGETJEK..... koster hesten ikke særlig meget?? særlig meget er ikke til at vide hvad er, for 20000 kan være mange for nogle og ikke for andre, men for gud skyld få den dyrlægetjekket, har du råd til hest har du også råd til dyrlæge tjek.

• #12   20. maj 2011 puh det er godt nok tidligt den skal have føl, som 3 års?? Den er jo kun en stor baby.... jeg ville nok også få et tjek ved dyrlægen..

Kommentér på:
Dyrlæge eller ej???

Annonce