{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp.. Hun tygger..
  • #1   20. jun 2006 Cæcilie K--> det der med tandspidser er det så fordi de skal have raspet tænderne?!

• #2   20. jun 2006 Team riselund det er jo underligt at det er i kedsomhed når man rider..!? Så skulle man da ikk mene at de kedede sig..

• #3   20. jun 2006 Hun er begyndt på det siden jeg skiftede bid.. Det bid jeg bruger nu er lidt tyndere end det jeg brugte før.. Ved ikk om det kan have noget at sige?!
    Men tror jeg vil få tjekket hendes tænder..

• #4   20. jun 2006 Hej
    Hun er ung, og ikke redet så meget, hun skal tykke/smaske det er et godt tegn, på at hun har det godt, og acceptere dig som leder, og lærer biddet og dens indvirkning at kende.
    skulle hun have tandspidser, taber hun højst sandsynligt sit foder.
    Anita

• #5   20. jun 2006 Lesley har noget af det samme. Det er også mest i skridt og trav og overhovedet ikke i galop hun gør det. Men det er virkelig frustrerende.
    Nogle siger at man skal ride dem mere frem når de ligesom tykker/hakker så de søger frem til bidet. Det hjælper dog ikke på Lesley.
    Andre siger også det kan være stress.
    Jeg spurgte en om jeg måske kunne gøre noget ved det, og hun sagde at man kunne binde en 2-krone fast i bidet så de havde noget at lege med.

Men det kan nok være af flere grunde de går og hakker eller tykker.

Du sagde hun havde gjort det efter hun havde fået et tyndere bid. Og hvis hun ikke har været redet så meget kan det være at det genere hende lidt.
    For når jeg tænker mig om er Lesley også ret øm i munden eller har været da hun har haft nogle sår i mundvigene. Og det tager lang tid at hele når hun jo går på rideskole smiley

Men det er faktisk svært at sige ...

• #6   21. jun 2006 Jeg kender en pony der hedder Maja.. Hun gjorde det HELE tiden nu jun havde hovedtøj på. Hun fik et næsebånd som hjalp lidt men det var mest fordi hun bare blev brugt til nybegyndere! Hun kedede sig simpelthen bare af at gå der. Men jeg har set noget som de fleste ville blive glad for!

Her: (link fjernet)
    Et bid hvor det smager lidt af æble!

Men ligesom Anita sagde tror jeg også det kan være fordi hun er så ung og lige skal finde ud af hvad det er for noget:)

Kommentér på:
Hjælp.. Hun tygger..

Annonce