{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal hun være sådan en møg tøs {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så skuffet over min lillesøster...

For det første så er hun drønforkælet, og jeg for altid på ballen af min far hvis vi kommer op at diskuterer, også selvom hun 9 ud af 10 gange er den der starter...

Sagen er den at min moster er kommet på besøg... Jeg har ikke set hende i 4 år, mens min søster har besøgt dem hver sommer på Bornholm, så det er klart at jeg gerne ville bare tilbringe lidt tid med hende...

Så i søndags ville de så efter vi havde spist tage hundene med ud på en tur til stranden, og jeg vil gerne med... Min søster siger så til mig, at det skal jeg ikke. Jeg spørger hvorfor. Jamen hun gad ikke sidde bagi.

Jeg tilbyder så at hun kan sidde bagi den ene vej, mens jeg gør det den anden vej...

Så vil hun slet ikke med...

Min far skælder så mig ud fordi vi altid skulle skændes... Men jeg synes da det var hende der var på tværs...

Her til morgen sagde min far til min søster at hun skulle gå en tur med vores to hunde, og jeg siger så, at jeg godt vil gå med den lille... "Så kan jeg jo lige så godt gå med dem selv!"

Nå ja... Så gider man da ikke være flink længere...

Jeg fatter bare ikke hun skal være sådan...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skal hun være sådan en møg tøs
  • #1   20. jun 2006 årh.... sygt...

  • #2   20. jun 2006 kender det godt... men man må gå på kompromier...

  • #4   20. jun 2006 Kristine: Hun er 16 år... så hun burde kunne finde ud af at opfører sig ordentligt...

  • #5   20. jun 2006 dumme tøs... jeg bliver nødt til at leve med at min lillebror opfører sig som en 10 årig selvom han også er 16, fordi han er psykisk/mentalt retarderet...

  • #6   20. jun 2006 Hej Camilse

    Hun er teenager:-) de kan være lidt besværlige.
    men at din far skælder dig ud, som et lille barn, det kan undre mig, at du som voksen finder dig i det??
    måske er det på tide at flytte hjemmefra, hvis du har mulighed for det, så bliver dit forhold til din søster sikkert også bedre.

    Knus Anita


  • #7   20. jun 2006 Camilse, stakkels dig! Din søster er lige i den herlige alder, hvor de tror, ALT drejer sig om dem, og KUN dem!
    Desværre er det også en alder, hvor det er meget svært at banke fornuft i hovedet på dem, da de oftest tror, de kan og ved alt bedst! Sådan er teenage årene, og de er drøn hårde for søskende og forældre. Jeg tror, det bedste du kan gøre, er ganske enkelt at ignorere hende, når hun spiller op og skaber sig! Og så ganske enkelt gøre som du vil!
    Det er meget muligt , at hun er 16 og derfor burde vide bedre, men voksen er hun jo stadig ikke. De fleste unge i den alder har det enormt svært med sig selv, fordi deres hormoner raser rundt i kroppen, og de kan ikke rigtig finde ud af, om de skal være børn stadig, eller voksne, som de så gerne vil!

    Hvis du tænker nogle år tilbage, kan du måske finde noget af dig selv i den alder i hende nu, jeg kan ihvertfald godt huske, hvor strid jeg var *LOL*.

    Jeg ønsker dig ihvertfald al mulig held og lykke, og tonsvis af tålmodighed.
    Knus fra Cat ( der selv havde en møgforkælet og totalt lam lillebror, der i dag er hendes bedste ven *ss*)


  • #9   20. jun 2006 søskende ^^ pffff

  • #10   20. jun 2006 anita W

    Min søster bor ikke hjemme normalt... Hun går på skole i hverdagene...

    Jeg bliver bare så gal på den måde hun bliver behandlet af min far... For hun får alt... Hvor jeg derimod siden jeg fik mit første arbejde som 13-årig har skulle betale alt selv...

    Og da jeg var 17 år, og ville have Lukas fik jeg beskeden: "Så skal du også selv passe den og betale"... Det betød at jeg måtte arbejde 2,5 timer før jeg tog i skole 3 dage om ugen... Og jeg har afholdt hver eneste udgift selv. Jeg har lånt penge engang imellem af min far men de er betalt tilbage...

    Min søster skal ikke betale noget som helst for sin hund, min far betalte endda for den! Og når hun kommer hjem så bliver hun aldrig bedt om at vasketøj, tømmeopvaksemaskine(det mener hun ikke hun skal, men selvom hun bor på skolen så spiser hun hjemme 5 dage om ugen)... Min far han kører gladeligt en halv time hver vej 3 gange ugentligt, blot for at hun skal kunne træne med sin hund. Det har han aldrig gidet gøre for mig smiley jeg har nærmest skulle ligge grædende på knæ for at få ham til at hente mig en sen fredag aften efter arbejde... Og det har så resulteret i at jeg har kørt både til og fra arbejde i snestorm, for det gider jeg ikke

    Det kan godt være jeg lyder misundelig, men jeg synes virkelig det er forskelsbehandling...

    Jeg hører også for det når min søster har rodet i stuen... Også selvom jeg kun er i stuen fordi jeg går igennem op til mit værelse...

    Jeg er virkelig glad for min søster, men jeg er bare så irriteret på hende når hun får sine ture...


  • #12   20. jun 2006 Jo... Jeg har da selv været slem... Men ikke op i den alder... For man kan ikke tillade sig sådan en opførelse når man har et arbejde smiley Desuden så er vi så forskellige som søskende kan være... Min søster er udadvent og fylder meget, mens jeg er mere stille og genert...

    Og jeg kan da se at hun ikke har været ude med "tøserne"... Arme Rico... Han vil ikke pølse hjemme i haven... Og jeg kan ikke gå med ham, for jeg kan ikke holde ham, fordi han ikke har respekt for mig...

    Men jeg må hellere se at glemme det her, og blive enig med mig selv om at så slem er hun heller ikke... for hun skal nemlig være "prøveklud" på Lukas de næste par uger smiley

    Er det egentlig ikke utroligt at når vi er sammen med den hest, så har hun pludselig respekt for mig, og hører efter hvad jeg siger... På det punkt har hun indset at selvom vi startedemed at ride samtidigt, så har jeg noget mere erfaring...


  • #13   20. jun 2006 kender det godt smiley
    mig og min kusine er meget tæt på hinanden næsten som søskene , og så når vi har laver noget vi ikke må , så er det oså altid mig det går udover , så skælder min mormor kun mig ud og jeg havder det bare som pesten .


  • #14   20. jun 2006 Det er for dumt at hun ikke laver noget... Hvordan får hun det ikke lige når hun kommer ud i det virkelige liv? Dér skal hun jo selv betale det hele og selv sørge for at tøjet er vasket osv...

    Grrr... Jeg er den mindste ud af 4, så ved ikke hvordan det er at have lillesøster eller lillebror, men jeg ved at det er træls at få skylden for noget man ikke har gjort..


  • #15   20. jun 2006 Camilse: Kender det alt for godt. Min søster var nøjagtig lige sådan. Men det ændrede sig da jeg flyttede hjemmefra og specielt efter hun også flyttede. Nu har vi et næsten fint forhold. Vi bor i samme boligselskab, kun 1 blok fra hinanden, ses engang imellem og har det fint. Sjovt nok kan vi dog skændes som et par teenagere, men kun når vi er hjemme hos de gamle begge to...

  • #16   21. jun 2006 hej Camilse
    Det bunder vel fohåbentligt ikke i misundelse fra din side, det lyder det faktiskt til (ikke ondt ment)
    Et råd fra mig kunne være: lad vær med at være så sød, hvis hun bliver bedt om at gå med hundene, så lad hende gøre det, det skal du ikke hjælpe med, især ikke når hun ikke er der til dagligt, det er jo dig der gør det de andre dage, formoder jeg?
    så tag det som en fridag.
    Jeg tror at din søster er meget misundelig på dig, uden at vide det, men du er hjemme, hun er ude, og ser kun sin mor og far i beskedne weekender, det er hårdt for en pige på 16..
    men selvfølgelig også for dem der er tilbage, og så sker der nogen gange det at man tager specielle hensyn, der er helt forkerte.
    Knus Anita
    Hvis du har brug for at snakke, må du gerne læsse af på mig, har brede skuldre, så kan godt klare det, men så skriv på min mail..



  • #17   21. jun 2006 anita W

    Altså... Nu er det hende selv der har valgt at tage afsted og bo skolen i hverdagen, frem for at skulle pendle frem og tilbage hver vej... Og det er kun tirsdag hun ikke ser min far... Vores mor er død for 8 år siden...

    Rent faktisk, selv om hun ikke bor hjemme, så tilbringer hun mere tid sammen med min far end hvad jeg gør...

    Jeg har slet ikke noget med hundene at gøre, og jeg går kun med den lille, da jeg slet ikke kan holde den store... Han har hevet mig om kuld engang før, det vil jeg helst ikke prøve igen...

    Hun går selv og "blære" sig med at hun kan gøre som hun har lyst til, men hvis man endelig går på klingen, så er det kun mig der synes det er sådan, siger hun... jeg ved min far har det på samme måde, men han siger bare intet for husfredens skyld... Og det gør hendes bare endnu værre...

    Sjovt nok så har jeg og min far det fint med hinanden, men når min søster kommer hjem, så er det som om at hendes negative indstilling smitter alle os andre smiley


Kommentér på:
Hvorfor skal hun være sådan en møg tøs

Annonce