Manglende appetit, hvad er der galt?! {{forumTopicSubject}}
(Skrevet af min veninde, rider os selv ponyen og vil gerne selv vide hvad der kan være galt)
Hej
Jeg var ude hos min part idag, og da jeg tog hende ind virkede hun ekstrem sløv! Hun kom ikk da jeg kaldte (hvilket hun altid plejer at gøre) og hun gad næsten ikk spise nået hø, da jeg gav hende nået. I ridningen var hun meget sløv.. Da jeg bedte hende om at skifte gangart eller lignende, så var det som om at "sparke/puffe" til nået meget hårdt.. Hendes mave laver stadig lyde, men da jeg gav hende hendes foder stod hun lidt og snuste til det, hvor hun ellers plejer at være grovæder! I striglingen stod hun næsten og sov, hvor hun plejer at tigge eller puffe til en.
Er der nogen der har prøvet nået lignende? For er lidt nervøs. Det skal lige siges at hun har haft Kolik et par gange før.. Og jeg har talt med ejeren..
Please skriv..
Der er ikk nået om det på google..
Svare venligst alle terioier i har
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.693
dec 2007
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 163 Svar: 665
ellers tænker jeg tænder? hvis det er lang tid siden hesten sidst har fået tjekket tænder eller lin.
Hvis det ikke er bedre imorgen, ville jeg tilkalde en dyrlæge med det samme, for det lyder da lidt foruroligende.
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 91 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 1.183
Ellers kunne det være kolik, forstoppelse.. Ja noget med maven eller som sagt med tænderne. Jeg ville også tilkalde dyrlæge imorgen hvis det ikke har ændret sig.
Har den haft afføring?
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
dec 2006
Følger: 199 Følgere: 190 Heste: 14 Emner: 43 Svar: 668
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.693
Manglende appetit, hvad er der galt?!