manglende appetit {{forumTopicSubject}}
er isabella den eneste hypper som overhovedet ikke er sulten når hun er på døgn fold???
hun får jo hendes vitaminer i noget foder, samt et tilskud jeg giver hende, som skal styrke leddene, og hjælpe med produktion af ledvæske..
MEN DYRET GIDER SKU IKKE ÆDE
aaaaaargh jeg er ved at få grå hår af at hun kun vil æde det halve af hvad hun skal :-S
så nu går jeg til hårde metoder... hendes vitaminer må jeg simpelthen tvinge i hende, ved at give hende dem med en sprøjte i munden (det er flydende)..
og tjah det til leddene... det prøver jeg idag at blande op i et halv kilo revede gulerødder... og håber hun SÅ gider at æde..
har både forsøgt med 2 forskellige slags foder, og noget mash for at få hende til at æde det.. og hun er simpelthen ikke sulten nok :-S
og hvis det så ikke lykkes, må jeg jo finde et produkt til leddene, som er flydende så jeg kan tvinge det i hende også :-s
suk
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 668
Det har jeg tit prøvet med Lischa og vitamin tilskud men
nu har jeg feed complex fra blue hors det sluger hun nermest rent (også flydende) ..
Min har fin appetit selvom hun går på døgnfold.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.059
når hun står inde æder hun det fint nok..
men hun har desværre aldrig været en af de heste der bare kaster sig over fodret
jun 2007
jun 2007
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
Palmira får også blandet noget pulver i sin mad, som skal styrke hendes led, men det vil hun gerne have. Selvom der ligegr lidt pulver alene i krybben, står hun og slikker det op (;
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.059
og det er lige præcis når jeg har redet hun bliver tilbudt det :-S
det er bare frustrerende...
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
kan godt se det er et problem for dig
håber du får det løst
manglende appetit