{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Styrtede :( {{forumTopicSubject}}

D. 6 Marts: Styrt

Vejret var bare kanon og Maisy gik Fantastisk, og sprang fantastisk, men da vi kom på springet 4 gang ravede hun desværre ned og mistede balancen efter springet hvor hun gik i jorden og blev liggende, jeg lagde bevistløs noget tid og Maisy lagde bare med hovedt nede i jorden Malene (Min veninde som var der) Prøvede at få mig til at vågne og da jeg svarede fik hun Maisy op og gå, det første jeg råbte da jeg kom til bevidsthed igen var "Ring 112" Malene: "SERIØST?!" Mig:"Nej" Men jeg kan huske lige så tydelig hvordan jeg lå og overvejede om jeg skulle råbe 112 eller 1-1-2? Men da jeg fik sat mig op mærkede jeg kæmpe smerter i højre ar og kravlede hen til hegnet med venstre arm og sad der indtil jeg var mig selv igen og fik øje på at Maisy blødte på mulen smiley Og havde et lille skavsår på bringen smiley Jeg kom op at stå og satte mig i sadlen igen jeg var stadig ikk helt klar i hovedt men op det skulle jeg! Jeg travede over bommen og Maisy var helt sig selv smiley
Vi satte hende ind sadlede af og vaskede hendes mule og bringe og smurte det..
Der var self. blevet ringet til mine forældre. Min far kom og hentede mig og så kørte vi på skadestuen for de ville se mig hurtigst muligt da jeg jo havde været bevidstløs...
Vi slap heldigvis med skrækken min arm gjorde kun ondt pga. slaget men det var stærke smerter og det er det stadig. Jeg skal vækkes om natten for at være sikker på jeg er ved bevidsthed men så længe Maisy er okay så er jeg også smiley Og vi er ikke blevet bange for at springe!<33
Maisy var også væk et kort stykke tid:/
Er der andre der har oplevet noget lignene?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrtede :(
Kommentér på:
Styrtede :(

Annonce