{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Styrtede igår :/ {{forumTopicSubject}}

Da jeg red dressur på Almira igår travede jeg ligeså stille afsted og pludselig blev hun bange. Hun Hoppede til siden og gled. Hun væltede ned ovenpå mig smiley Jeg skyndte at rejse mig, men havde meget ondt i benet og hovedet. Havde også en slørret plet for øjet. Jeg skyndte mig at ringe til min mor og hun hentede mig. Vi kørte så på skadestuen og heldigvis var der ikke rigtig sket noget. Havde måske en mindre hjernerystelse. Er helt øm i hele kroppen idag og min sadle gik i stykker smiley Men der skete heldigvis ikke noget med Almira. Lægen derinde sagde at det var SUPER godt at jeg havde ridehjelm på. ! Så husk den ALTID!

Nu skal jeg så havde mod til at sætte mig op igen. Er der nogen der har prøvet det? Hvordan kom i op igen? smiley Men det hedder jo. "op på hesten igen" Så jeg skal bare på smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrtede igår :/
  • #1   22. feb 2009 Min gamle pony væltede også med mig engang.
    Hun stejlede og væltede bagover, og jeg fik mit ben i klemme. Og var meget tæt på at slå hovedet ned i barrieren. Så ja husk hjelmen (:
    Men blev heldigvis tvunget op på hesten igen, selvom jeg ikk var meget for det.

Men det er rigtig træls sådan noget. Har også først fået modet tilbage, efter jeg fik ny pony

• #2   22. feb 2009 okay. Men jeg tror bare jeg skal tænke å at det ike var hendes skyld?:)

• #3   22. feb 2009 Lyder ubehageligt smiley
    Får et par uger siden stejlede min hest højt og jeg faldt bagover og landte med hovedet og ryggen samtiddig, og fik hjernerystelse, hofteskade og brud på rygsøjlen. Satte mig op dagen efter og igen røg smiley
    Engang blev jeg smidt af en hest tværs igennem barriere og blev kastet ind i en væg smiley
    Og fik sparket øret af for 2 år siden, idag kan jeg ikke huske og har mindre mén efter det.

Ja, jeg havde/har sommetider svært ved at komme på ryggen af dyrene igen. Men der er kun en vej - OP PÅ HESTEN ! Bid det i dig !

• #5   22. feb 2009 Jeg styrtede engang med en lille pony ude i en skov, fordi jorden var for blød. Jeg var helt øm i kroppen, og min skulder havde et kæmpe blåt mærke. Ponyen fik hudafskrapning på knæet og ved det ene forben fordi den foldede hoven op under sig. Og det blødte eddermagne meget! Men så gik jeg lige lidt med ham, han haltede ikke eller noget. Så satte jeg mig op igen, og han havde ikke fattet, at han var kommet til skade. Nå, så tog vi til stranden og svømmede en tur, så hans sår blev renset lidt. Så kom vi hjem og puttede brindoverilte og sårpulver på. Jeg havde faktisk ingen problemer med at komme op igen, da jeg ikke oplvede det så slemt. Det var det jo heller ikke. jeg havde bare skyldfølelse overfor ponyen, og jeg kigger altid lige om jorden er lidt for blød efter det der. Men jeg prøvede ellers at styre ham ud af muderet, fordi jeg godt vidste det var for blødt, men det ville han ikke også tænkte jeg bare; ''what the fuck. ''

Men jeres historier er sku noget værrer end min ;/

- stald vesterbygård- Line&Almira:D Almira sælges- :
    God bedring (:

• #6   22. feb 2009 her sidste år, vældtede jeg med min pony, og jeg forstuede min fon meget kraftigt. xD men jeg ville ud og ride igen, så min mor måtte bære mig op og trække mi en tur, for kunne ikk noget selv

• #7   22. feb 2009 tak smiley Håber os snart det går over smiley

• #9   22. feb 2009 For mig handler det om at komme op på en hest man stoler på. Styrtede selv med min hingst i sidste uge og den første jeg hopper op på efter den slags er min gamle ridehest. Jeg har ikke problemer med at blive bange for hestene jeg har haft uheld med, men af sikkerhedshensyn, da man jo nogle gange slår sig, hopper jeg op på en, for mig, idiotsikker hest først, bare for at få fornemmelsen for hesten igen og for at mærke om man kan bruge hele kroppen korrekt.

Kommentér på:
Styrtede igår :/

Annonce