Styrtede igår :/ {{forumTopicSubject}}
Da jeg red dressur på Almira igår travede jeg ligeså stille afsted og pludselig blev hun bange. Hun Hoppede til siden og gled. Hun væltede ned ovenpå mig Jeg skyndte at rejse mig, men havde meget ondt i benet og hovedet. Havde også en slørret plet for øjet. Jeg skyndte mig at ringe til min mor og hun hentede mig. Vi kørte så på skadestuen og heldigvis var der ikke rigtig sket noget. Havde måske en mindre hjernerystelse. Er helt øm i hele kroppen idag og min sadle gik i stykker Men der skete heldigvis ikke noget med Almira. Lægen derinde sagde at det var SUPER godt at jeg havde ridehjelm på. ! Så husk den ALTID!
Nu skal jeg så havde mod til at sætte mig op igen. Er der nogen der har prøvet det? Hvordan kom i op igen? Men det hedder jo. "op på hesten igen" Så jeg skal bare på
aug 2007
Følger: 177 Følgere: 203 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 456
Hun stejlede og væltede bagover, og jeg fik mit ben i klemme. Og var meget tæt på at slå hovedet ned i barrieren. Så ja husk hjelmen (:
Men blev heldigvis tvunget op på hesten igen, selvom jeg ikk var meget for det.
Men det er rigtig træls sådan noget. Har også først fået modet tilbage, efter jeg fik ny pony
jul 2006
Følger: 64 Følgere: 161 Heste: 4 Emner: 276 Svar: 1.733
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 144 Svar: 1.615
Får et par uger siden stejlede min hest højt og jeg faldt bagover og landte med hovedet og ryggen samtiddig, og fik hjernerystelse, hofteskade og brud på rygsøjlen. Satte mig op dagen efter og igen røg
Engang blev jeg smidt af en hest tværs igennem barriere og blev kastet ind i en væg
Og fik sparket øret af for 2 år siden, idag kan jeg ikke huske og har mindre mén efter det.
Ja, jeg havde/har sommetider svært ved at komme på ryggen af dyrene igen. Men der er kun en vej - OP PÅ HESTEN ! Bid det i dig !
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 180
Men jeres historier er sku noget værrer end min ;/
- stald vesterbygård- Line&Almira:D Almira sælges- :
God bedring (:
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
jul 2006
Følger: 64 Følgere: 161 Heste: 4 Emner: 276 Svar: 1.733
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 15 Svar: 638
Styrtede igår :/