{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

sælge "problem" pony hvor? {{forumTopicSubject}}

hej HG

Landet ligger sådan a jeg fik her d 1, men lille og skræmt pony som ikke havde set andre heste i et ½ år, var ikke fodret korrekt (ved slet ikke om hun var fodret) og var panisk ved synet af mennesker, jeg har stille og roligt fået hende til a fatte tillid til mennesker, og hun rykker sig da også hver dag.. mit problem er så, at hun kom til mig som legekammerat til mit føl på godt 8 måneder, men hun er al for voldsom til hende, hun jager rundt med hende og bider og sparker hende, mit føl siger desværre ikke fra og lader sig kue smiley

Jeg vil være rigtig træt a at skulle a med hende, men samtidig har jeg ikke råd til hvis jeg ska have endnu en legekammerat til mit føl, også nok også et til hende her...

så er mit spørgsmål så kære HG, hvor ville i sælge en sådan pony?? hun er ikke på nogen måder ond overfor mennesker, og nyder faktisk a blive nusset, hun er kommet rigtig langt på de godt 14 dage jeg har haft med, fra jeg ikke kunne fange hende på folden til a jeg nu næsten bare kan gå hen og tage hende...
det er vigtigt for mig a hun kommer et sted hen hvor det er en voksen som ved hvad personen laver, og som ikke "bare" prøver a lave HMS med hende, for det tror jeg ikke hun ville kunne kaper i sit dejlige smukke lille hoved smiley

Jeg forventer ikke a få det vilde for hende, havde regnet med omkring 1000 kr, da hun lige er blevet chippet og 1 gangs vacc....

så hvad siger i HG?? hvor ska jeg prøve a sælge hende henne??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sælge "problem" pony hvor?
Kommentér på:
sælge "problem" pony hvor?

Annonce