Ved at miste modet.. {{forumTopicSubject}}
Er begyndt på at arbejde med min fars 4års frederiksborgvallak Casmir.. Efter dommen på min egen hest.. Hun kan ikke bruges som ridehest. surt surt.
Men så forslog min far jeg kunne begynde med Casmir og så sende ham i tilridning til august..
Så har her den sidste måndes tid striglet og nusset..
Dat har også gået rimeligt..
Men så i dag.. Jeg tog ham ud for at strigle og han gik fuldstændig amok...
Han stod ved den bom vi altid står ved når vi ordner heste, da han lige pludeselig gik besærk.. Han rev bommen op af jorden (den var støbt i jorden)
også gik turen ellers hen af vejen..
Fik ham langt om længe stoppet og fik ham tilbage til folden igen hvor jeg kunne konstater han ikke havde fået en skramme...
Men men jeg havde fået bommen over den ene ankel og var blevet ramt på den ene arm..av av
Hva gør man nu.. har aldrig været nervøs for en hest før.. Jeg må nok indrømme at lige nu syntes jeg ikke det lige er den hest jeg har lyst til at skulle ride rundt på...
Det skal lige siges at det ikke er første gang han får et "anfald"...
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 239 Svar: 1.047
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 95
Han har altid været en dreng som virker lidt nervøs, ved nye ting..
Han er blevet trænet som helt ung, med det formål han skulle bruges som kørehest.. Det egner han sig slet ikke til og så har han nok fået lov til at gå og være unghest sommen med vores hingsteplage..
Nu kan min far godt se det har været en stor fejl, men man bliver jo klogere..
Jeg kunne aldrig finde på at slå eller råbe af mine heste.. det ligger meget fjernt for mig.. Mit motto er .. En glad træner/rytter giver glade og tilfredse heste..
Det var en almindelig grime med forstærkning på næse og nakken som han har på.. Må indrømme at imens det stod på tænkte jeg også at bare den dog ville gå i stykker. men den holdte.. UTROLIGT..
Ved at miste modet..