842 visninger
|
Oprettet:
Ved at miste interessen..? {{forumTopicSubject}}
Hej HG, jeg tror jeg er ved at miste interessen for ridning og heste.. Men alligevel føler jeg at det er den eneste sport jeg er god til, men jeg har bare ikke mulighederne for det jeg vil med ridning, og så er det begyndt at blive kedeligt og jeg er ikke lige så glad når jeg er ude ved hestene som jeg har været.. Den nærmeste jeg har at ride med bor omkring 7 km væk og vi har ingen hestetrailer, så det er også ensomt.. Jeg overvejer meget at sælge min pony og hvis jeg så får interessen tilbage senere vil jeg få en part..?
Hvad ville i gøre?:)
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
Har du hesten hjemme? Hvis du ikke har kan du jo altid flytte ponyen til en stald hvor der er nogen flere på din alder så du har nogen at snakke med. Det tager tid men det er det værd i sidste ende.
Hvad med at variere din træning noget mere, ud og ride nogen ture, sæt dig et mål, diltag i diverse kurser og alt sådan noget så du oplever noget sjovt og spændende sammen med din pony.
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 25 Svar: 52
Men hvad er du gerne vil men ikke kan?
okt 2007
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 534
Jeg synes lige du skal mærke efter en ekstra gang hvis du ikke er helt 100 % sikker. Hvis interessen ikke vender tilbage så er det jo det bedste for din hest at komme et sted hen til en der har interessen for den. Kan godt forstå at det kan blive ensomt at ride, men man får noget af et tomrum når først hesten er væk
Hvis du beslutter at du stopper for nu, så synes jeg det er en rigtig god ide med en part. Det bliver jo nok bare aldrig det samme som med din egen hest.
Rigtig meget held og lykke med den svære beslutning.
feb 2008
Følger: 58 Følgere: 85 Heste: 7 Emner: 70 Svar: 118
maj 2012
Følger: 52 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 144 Svar: 1.312
jeg syns os det er ensomt af ride af og til men har du ikke en god veninde der ville med en tur?
okt 2008
Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 72 Svar: 890
maj 2004
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 2.598
alle hare deres perioder i livet hvor det kan føles kedeligt.
Jeg har selv redet i 18 år og har haft egen hest i de 10.
Jeg har da også perioder hvor jeg ikke har lyst til at ride også andre gange går man helt amok, så det er helt normalt...
Men føl nu efter at det du gør er rigtigt!
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 97
okt 2008
Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 72 Svar: 890
Ved at miste interessen..?