{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Ved at miste interessen..? {{forumTopicSubject}}

Hej HG, jeg tror jeg er ved at miste interessen for ridning og heste.. Men alligevel føler jeg at det er den eneste sport jeg er god til, men jeg har bare ikke mulighederne for det jeg vil med ridning, og så er det begyndt at blive kedeligt og jeg er ikke lige så glad når jeg er ude ved hestene som jeg har været.. Den nærmeste jeg har at ride med bor omkring 7 km væk og vi har ingen hestetrailer, så det er også ensomt.. Jeg overvejer meget at sælge min pony og hvis jeg så får interessen tilbage senere vil jeg få en part..?

Hvad ville i gøre?:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved at miste interessen..?
  • #1   1. apr 2013 Jeg ville beholde min pony, fortsætte med at ride, give det tid.
    Har du hesten hjemme? Hvis du ikke har kan du jo altid flytte ponyen til en stald hvor der er nogen flere på din alder så du har nogen at snakke med. Det tager tid men det er det værd i sidste ende.

Hvad med at variere din træning noget mere, ud og ride nogen ture, sæt dig et mål, diltag i diverse kurser og alt sådan noget så du oplever noget sjovt og spændende sammen med din pony.

• #2   1. apr 2013 Start nogen stævner! Dyreskur osv. Prøv noget nyt!
    Men hvad er du gerne vil men ikke kan?

• #3   1. apr 2013
    Jeg synes lige du skal mærke efter en ekstra gang hvis du ikke er helt 100 % sikker. Hvis interessen ikke vender tilbage så er det jo det bedste for din hest at komme et sted hen til en der har interessen for den. Kan godt forstå at det kan blive ensomt at ride, men man får noget af et tomrum når først hesten er væk smiley
    Hvis du beslutter at du stopper for nu, så synes jeg det er en rigtig god ide med en part. Det bliver jo nok bare aldrig det samme som med din egen hest. smiley

Rigtig meget held og lykke med den svære beslutning.

• #4   1. apr 2013 Jeg har det lidt på samme måde, med at miste interessen. Men jeg kan ikke få mig selv til at sælge min hest. Jeg har derfor valgt at søde en part til hende, så jeg ikke bliver mere træt af det, end jeg allerede er. smiley

• #5   1. apr 2013 du kan jo starte med at udlåne din hest, og se om du kommer til at savne det for meget hvis det er? smiley

jeg syns os det er ensomt af ride af og til men har du ikke en god veninde der ville med en tur?

• #6   1. apr 2013 Jeg har redet siden jeg var 6 og det hele er blevet så ensformet.. Jeg synes selv at jeg er ret god til at ride og føler det er det eneste jeg kan finde ud af. Men jeg har ikke muligheden for at komme videre med det jeg har lært, da jeg allermest vil ride stævner men vi har ikke en bil som kan trække en hestetrailer.. Jeg går også til gymnastik, men jeg føler mig ikke særlig god til det. Jeg skal på efterskole i 10. klasse og der har jeg heller ikke mulighed for at få hest med.

• #7   1. apr 2013 puha så du kun er 14... det er 8 år du har redet så...
    alle hare deres perioder i livet hvor det kan føles kedeligt.

Jeg har selv redet i 18 år og har haft egen hest i de 10.
    Jeg har da også perioder hvor jeg ikke har lyst til at ride også andre gange går man helt amok, så det er helt normalt...

Men føl nu efter at det du gør er rigtigt!

• #8   1. apr 2013 Prøv ponygames eller dyreskuer eller noget smiley

• #9   1. apr 2013 Til alle jer der skriver noget nyt, vi har ikke en bil som kan køre mig til andre steder, og derfor er det ikke en mulighed..

Kommentér på:
Ved at miste interessen..?

Annonce