Min plan? (at have hest) {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg måtte jo desværre vælge at lade min pony aflive i 2009 og har ikke haft hest siden pga., jeg ikke har haft pengene til det selv. I stedet rider jeg nu en sød 1'er-pony, som jeg er rigtig glad for.
Til sommer er jeg færdig med gymnasiet og tager mig et sabbatår. Her vil jeg arbejde og muligvis anskaffe mig en lånehest (parten vil jeg have ved siden af, da jeg kun rider ham et par gange ugentligt). Jeg ved, det kræver, at jeg først finder mig et arbejde - og et opstaldningssted, men lyder det ikke som noget, der kan lade sig gøre. Jeg gør det klart fra start af, at jeg ikke kan have den til mere end sommeren 2012 :o)
Jeg har bare ikke pengene til min egen pt. - eller jo. Bare ikke til uforudsete dyrlægeregninger, og det er jo et MUST! Så det her er mit alternativ. Desuden ved jeg heller ikke, hvor fedt det er stå med sin egen hest, når jeg skal studere videre efter mit sabbatår.
Men hvad siger I?
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
jul 2005
Følger: 136 Følgere: 151 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.248
Det er jo meget individuelt med hensyn til, hvad det er man har tid til
Jeg er nemlig selv studernede og har også arbejde ved siden af. men jeg vil ikke undvære min hest for noget
feb 2007
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Men ellers super smart idé!
feb 2007
Det kunne jeg også godt gøre ja :o)
Min plan? (at have hest)