{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Liv efter livet. {{forumTopicSubject}}

Var der nogen der så det igår, på TV2 kl. 22:00?
-Jeg synes personligt at det var lidt skræmmene smiley

Til jer der ikke fik set programmet: Det handlene om at der er nogen børn, der kan huske det liv de levende før.
børnene "glemmer" det så igen når de bliver omkring 6-7 år.
Drengen der blev vist i programmet, handlede om det liv han levede før.
Eric som drengen hed i sit nye liv.
Moren forklarede at han hedder Cole til mellem navn, men Eric mener bestemt at han hedder Coe til mellem navn. Moren troede bedre ikke han kunne udtale det. Moren fortæller ham så at hun hedder jennifir, Eric siger så: "Ej? er det rigtig? det hedder min datter også!" Eric blev ved med at sige han vil hjem, moren fortæller ham at han var hjemme. Eric siger at han bor i Hollywood.
Forældrene blev mere og mere "bange", og Eric blev mere og mere vred over at de ikke vil tro på ham.
Fra Eric var helt lille, har han aldrig kunne lide at blive "klemt", fx. ville han ikke havde et kæmpe kram, side "tæt" i sofa'en mm.
Storesøster sprøger Eric, hvor gammel han egenligt blev? Han fortalte at han blev 48 år, søsteren sagde til ham at så blev han da ikke så gammel. Eric blev sur, og sagde han blev meget gammel.
Moren ville lære Eric hvornår han havde fødselsdag, hun havde skrevet det i kalenderen, og viste ham det. Hun pegede og sagde, her den 21 juni har du fødselsdag, han rystede på hovede og svarede, nej jeg har fødselsdag der. Eric pegede på d. 26 juni, moren sagde nej der har far fødselsdag. Hun troede bare at han ikke kunne kende forskel på hans og fars fødselsdag. Moren viste han en "tom" kalender, men han blev ved med at pege på d. 26 juni.
Det sidste Eric fortalte om hans "andet liv" var at han lavede film, forældre spurgte om han var skuespiller, men nej det var han ikke, han skrev filmene svarede han.
Hvilken film skrev du, sprugte forældrene, men det kunne han ikke huske.
De viste ham nogle af de klassiske film fra den tid. de første 5 kendte han ikke til, men det sidste blev han helt glad, og sagde: " den har jeg skrevet"
Moren gik så på nettet, for at finde noget info. om ham der havde skrevet film.

Uhyggeligt nok! Ham der havde skrevet hed Coe til mellem navn, Havde en datter ved navn jennifir Coe, boede i Hollywood, født den 26 juni, blev 48år.
-Hvor skulle Eric vide det fra?
Forældrene kontakede datteren Jennifir, Hun fortalte hvordan hendes far døde.
Han skulle ud til hans træktor, han tog sådan en dims, man dropper i maskinen foran for at starte den, og drejede dimsen rundt.
Men træktoren stod ikke i fri-gear, så da den startede hoppede den frem, og han blev mast op ad vægen, det døde han af, ingen ved hvor længe han har stået der.
Men det var derfor Eric, ikke kunne lide at blive "klemt".

Undskyld stavefejlene, håber at det giver mening smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Liv efter livet.
  • #1   21. jan 2011 * tror i på der er liv igen efter døden? smiley

• #2   21. jan 2011 Kæft hvor skummelt

• #3   21. jan 2011 jeg tror på liv efter døden.
    har selv fået afvide om to tidligere liv jeg har haft, en i frankring og en i sverige.
    vil ikke ind på hvad der var med de to liv, da det er personligt, men det er bestemt noget som kan relateres til dette liv jeg har nu.
    så jo jeg tror på liv efter døden.

• #4   21. jan 2011 Gud hvor spooky!
    Men også lidt spændende o:

• #5   21. jan 2011 Jeg tror personligt også om liv efter døden smiley
    -Nogen mener at denne familien Cole, selv har bildt drengen det ind. Men hvorfor skulle man dog forvirrer knægten med det??

• #6   21. jan 2011 Naja T - hvodan har du fundet ud af det med dine tidligere liv?

• #7   21. jan 2011 Det er lidt skummelt ja, men hvorfor ikke!

Jeg tror også man kan have haft indtil flere forskellige liv - tror det kaldes regression eller noget med reinkarnation.

Spændende emne.

• #8   21. jan 2011 Tak til trådstarter for det lange referat af indslaget, nåede ikke at se det, så det er godt, der er en der lige har lavet et resume så man kan følge med.

• #9   21. jan 2011 ejh jeg ville gerne se denne udsendelse er der nogle der har den ;:)

• #10   21. jan 2011 ej jeg ville godt nok gerne have set det program! Kommer det igen? og hvornår??

- Super godt referat du har givet, det er virkelig et spændene emne! smiley

• #12   21. jan 2011 Hvis vi har levet før, hvorfor dulen har vi så ikke lært noget af det???

Så burde vi jo have været super gode til alt med det samme!

Det sagt, så tror nok også lidt på det..
    Jeg ville gerne selv prøve at finde ud af mine, hvis jeg da har nogen...
    Har dog en idé om at de nok ikke er lutter lagkage og smil, men derimod nok mere en seriemorder ala Sweeney Todd agtig noget, så ved ikke helt om jeg tør...

• #14   21. jan 2011 Ja jeg tror også på mere mellem himmel og jord.. Jeg fik fortalt om en mand som var død i 10 min inden de fik ham i live igen.. Han så sig selv ligge i sengen med lægerne omkring sig, hvor de kæmpede for at få ham i live igen.. Han nåede på de 10 min at opleve himlen.. Og livet der.. Da han vågnede igen.. Og fortalte om det.. Troede familien ikke på ham.. smiley jeg kender til mange historier i og med at min stedfar er præst.. Og han har netop oplevet mange ting igennem hans karrierer som præst.. Men kan sagtens forstå at mange har svært ved at sætte sig ind i at der skulle være et liv efter døden.. Og ja at der findes så meget ondskab på jorden.. Men det var heller ikke sådan at livet skulle have været til på den måde.. Gud har sagt at i himlen findes der ingen ondskab, ingen sygdomme eller smerter.. Jeg mistede min søster i april 2010.. Man kunne nemt mærke på hende de sidste dage af hendes liv.. At hun ikke var spor bange.. Lå fredeligt.. Vi er ikke i tvivl om at der var en der holdte hånden over hende, og passede på hende.. Det har været en svær tid.. Og livet kommer på noget af en prøvelse når man går igennem det vi har været igennem.. Men vi er ikke i tvivl om at vi nok skal ses igen engang.. smiley ja jeg tror på mere mellem himmel jord.. smiley

• #15   21. jan 2011 Jeg ved så ikke ón jeg tror på at vi kan genfødes.. Syntes det skulle være underligt.. Men nu så jeg ikke programmet igår..

• #16   21. jan 2011 Jeg så det og blev vildt facineret af det!:D

harALTID troet på liv efter døden, grunden til det er en ret lang forklaring, men jeg tror at de fleste mennesker er påvirket af det liv det havde før^^

• #17   21. jan 2011 det var en clavoyant der fortalte mig om det.
    de ting (som jeg ikke vil ind på) som mine tidligere liv handlede om, er gået igen i dette liv. de samme problemer. de ting man har i livet er tit ting fra tidligere liv, som ikke er afsluttet. og det passer perfekt til mig og mine "liv"
    har tit tænkt på om jeg skulle undersøge det. for mit sidste liv (det i sverige) der døde jeg i 1976, så der kan jo stadig være noget familie dertil, der kan bekræfte om det er rigtig. livet i frankrig var tilbage i 1800-tallat.

• #18   21. jan 2011 Jeg så det, det var sku scary! ..

• #19   21. jan 2011 Tak for rosen til mig smiley
    -Nu skal jeg ikke spille klog, men jeg har en mor der har gået meget til medium. Hun har læst en del af jeres kommentere, hun synes det er vildt fed at der er så mange "unge" der er indtr. af dette emne smiley
    Hun var selv først omkring 30 år, da hun begyndte at indtr. sig for det.
    Derfor kan det være svært for nogle, at forstå det, hvis man ikke er helt "moden" til at kunne forstå det endnu. (det er på ingen måde ikke ondt ment) smiley

Hvornår det bliver genudsendt kan vi det svært ikke hjælpe jer med smiley
    på næste torsdag kl. 22, komme der om den 6 sans smiley

mht. at man ikke laver af sige fejl, det er jo ikke sikkert man kan huske noget af ens tidliger liv, eller måske har du levet et perfekt liv før?? hvem ved?
    Når man bliver genfødt er det for det meste fordi, at du ikke fik gjordt din pligt eller fordi du skal udvirke sig smiley

Min lillebror sagde også i en aldre af 3 år, at han havde en anden mor, i hans tidligere liv. Min mor blev self. ked af det, og det kunne han tydeligt se, han nussede hende på kinden og sagde: "Bare rolig, jeg er her nu"
    Siden har han ikke ville tale om det.

Man vælger jo selv helt personligt om man vil tror på et smiley

• #20   21. jan 2011 ej hvor skræmmende!
    - én som én af mine venner kender har også engang sagt noget mærkeligt.

han var ca. to år, og kunne ikke sige så meget. så en dag da hans mor badede ham i badekarret sagde han pludselig: ''det var sådan her jeg døde sidste gang'' s;

• #21   21. jan 2011 Så det ikke men det lyder ret spændende. Har dog fundet ud af at det kommer på DR2 og ikke TV2 og du kan dermed gå ind på DR.dk og se det smiley

• #22   21. jan 2011 ¤ Stald Dragsmosegaard ¤ ~ Schaqueline smiley ~ : Sorry, det gik lidt hurtig, men ja, mente DR2 smiley

• #23   21. jan 2011 Hov det må jeg liige tjekke ud smiley

• #24   21. jan 2011 Nogen der kan linke til der hvor man kan se det? smiley

• #25   22. jan 2011 Tror ikke at de har fået lagt den episode ind endnu, som trådstarter refererer til her, men den kommer nok snart smiley Der er dog to andre afsnit derinde: http://www.dr.dk/NU/player/#/sjael-og-videnskab/5072

• #26   22. jan 2011 jeg skal have været forfulgt af en eller anden så, for jeg kan godt nok være paranoid. meget træls smiley
    jeg ved ikke rigtig om jeg skal tro på det eller ej, men skal helt bestemt se den udsendelse! smiley faktisk snakkede mig og min veninde om det forleden, er det ikke en genudsendelse?

• #27   22. jan 2011 Ej hvor lyder det vildt...

• #28   24. jan 2011 Hvad hed programmet? smiley

• #29   25. jan 2011 Der sker mange ting som man ikke umiddelbart kan "se". Det er et meget spændende emnu. Jeg tror bestemt, man har en sjæl der kan leve videre efter kroppen er gået bort, men hvem ved det egentligt med sikkerhed?

Der findes mange beviser siges der, hvis man søger på reinkarnation eller sjælevandring så finder man mange fortællinger. Meget spændende område.

Og så er der dem, der kan kontakte de afdøde, både dyr og mennesker. Det er helt vildt fantastisk.

Kommentér på:
Liv efter livet.

Annonce