30. okt 2010 Følger: 78 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 100
Liv efter livet. {{forumTopicSubject}}
Var der nogen der så det igår, på TV2 kl. 22:00?
-Jeg synes personligt at det var lidt skræmmene
Til jer der ikke fik set programmet: Det handlene om at der er nogen børn, der kan huske det liv de levende før.
børnene "glemmer" det så igen når de bliver omkring 6-7 år.
Drengen der blev vist i programmet, handlede om det liv han levede før.
Eric som drengen hed i sit nye liv.
Moren forklarede at han hedder Cole til mellem navn, men Eric mener bestemt at han hedder Coe til mellem navn. Moren troede bedre ikke han kunne udtale det. Moren fortæller ham så at hun hedder jennifir, Eric siger så: "Ej? er det rigtig? det hedder min datter også!" Eric blev ved med at sige han vil hjem, moren fortæller ham at han var hjemme. Eric siger at han bor i Hollywood.
Forældrene blev mere og mere "bange", og Eric blev mere og mere vred over at de ikke vil tro på ham.
Fra Eric var helt lille, har han aldrig kunne lide at blive "klemt", fx. ville han ikke havde et kæmpe kram, side "tæt" i sofa'en mm.
Storesøster sprøger Eric, hvor gammel han egenligt blev? Han fortalte at han blev 48 år, søsteren sagde til ham at så blev han da ikke så gammel. Eric blev sur, og sagde han blev meget gammel.
Moren ville lære Eric hvornår han havde fødselsdag, hun havde skrevet det i kalenderen, og viste ham det. Hun pegede og sagde, her den 21 juni har du fødselsdag, han rystede på hovede og svarede, nej jeg har fødselsdag der. Eric pegede på d. 26 juni, moren sagde nej der har far fødselsdag. Hun troede bare at han ikke kunne kende forskel på hans og fars fødselsdag. Moren viste han en "tom" kalender, men han blev ved med at pege på d. 26 juni.
Det sidste Eric fortalte om hans "andet liv" var at han lavede film, forældre spurgte om han var skuespiller, men nej det var han ikke, han skrev filmene svarede han.
Hvilken film skrev du, sprugte forældrene, men det kunne han ikke huske.
De viste ham nogle af de klassiske film fra den tid. de første 5 kendte han ikke til, men det sidste blev han helt glad, og sagde: " den har jeg skrevet"
Moren gik så på nettet, for at finde noget info. om ham der havde skrevet film.
Uhyggeligt nok! Ham der havde skrevet hed Coe til mellem navn, Havde en datter ved navn jennifir Coe, boede i Hollywood, født den 26 juni, blev 48år.
-Hvor skulle Eric vide det fra?
Forældrene kontakede datteren Jennifir, Hun fortalte hvordan hendes far døde.
Han skulle ud til hans træktor, han tog sådan en dims, man dropper i maskinen foran for at starte den, og drejede dimsen rundt.
Men træktoren stod ikke i fri-gear, så da den startede hoppede den frem, og han blev mast op ad vægen, det døde han af, ingen ved hvor længe han har stået der.
Men det var derfor Eric, ikke kunne lide at blive "klemt".
Undskyld stavefejlene, håber at det giver mening
okt 2010
Følger: 78 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 100
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 53 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 70
maj 2007
Følger: 72 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 260
har selv fået afvide om to tidligere liv jeg har haft, en i frankring og en i sverige.
vil ikke ind på hvad der var med de to liv, da det er personligt, men det er bestemt noget som kan relateres til dette liv jeg har nu.
så jo jeg tror på liv efter døden.
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.194
Men også lidt spændende o:
okt 2010
-Nogen mener at denne familien Cole, selv har bildt drengen det ind. Men hvorfor skulle man dog forvirrer knægten med det??
maj 2006
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 196
okt 2010
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 20 Svar: 272
Jeg tror også man kan have haft indtil flere forskellige liv - tror det kaldes regression eller noget med reinkarnation.
Spændende emne.
okt 2010
nov 2006
Følger: 245 Følgere: 292 Heste: 4 Emner: 507 Svar: 1.773
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 1.583
- Super godt referat du har givet, det er virkelig et spændene emne!
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Så burde vi jo have været super gode til alt med det samme!
Det sagt, så tror nok også lidt på det..
Jeg ville gerne selv prøve at finde ud af mine, hvis jeg da har nogen...
Har dog en idé om at de nok ikke er lutter lagkage og smil, men derimod nok mere en seriemorder ala Sweeney Todd agtig noget, så ved ikke helt om jeg tør...
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
harALTID troet på liv efter døden, grunden til det er en ret lang forklaring, men jeg tror at de fleste mennesker er påvirket af det liv det havde før^^
maj 2007
Følger: 72 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 260
de ting (som jeg ikke vil ind på) som mine tidligere liv handlede om, er gået igen i dette liv. de samme problemer. de ting man har i livet er tit ting fra tidligere liv, som ikke er afsluttet. og det passer perfekt til mig og mine "liv"
har tit tænkt på om jeg skulle undersøge det. for mit sidste liv (det i sverige) der døde jeg i 1976, så der kan jo stadig være noget familie dertil, der kan bekræfte om det er rigtig. livet i frankrig var tilbage i 1800-tallat.
dec 2007
Følger: 74 Følgere: 68 Heste: 11 Emner: 29 Svar: 176
okt 2010
-Nu skal jeg ikke spille klog, men jeg har en mor der har gået meget til medium. Hun har læst en del af jeres kommentere, hun synes det er vildt fed at der er så mange "unge" der er indtr. af dette emne
Hun var selv først omkring 30 år, da hun begyndte at indtr. sig for det.
Derfor kan det være svært for nogle, at forstå det, hvis man ikke er helt "moden" til at kunne forstå det endnu. (det er på ingen måde ikke ondt ment)
Hvornår det bliver genudsendt kan vi det svært ikke hjælpe jer med
på næste torsdag kl. 22, komme der om den 6 sans
mht. at man ikke laver af sige fejl, det er jo ikke sikkert man kan huske noget af ens tidliger liv, eller måske har du levet et perfekt liv før?? hvem ved?
Når man bliver genfødt er det for det meste fordi, at du ikke fik gjordt din pligt eller fordi du skal udvirke sig
Min lillebror sagde også i en aldre af 3 år, at han havde en anden mor, i hans tidligere liv. Min mor blev self. ked af det, og det kunne han tydeligt se, han nussede hende på kinden og sagde: "Bare rolig, jeg er her nu"
Siden har han ikke ville tale om det.
Man vælger jo selv helt personligt om man vil tror på et
jul 2010
Følger: 100 Følgere: 96 Emner: 124 Svar: 1.995
- én som én af mine venner kender har også engang sagt noget mærkeligt.
han var ca. to år, og kunne ikke sige så meget. så en dag da hans mor badede ham i badekarret sagde han pludselig: ''det var sådan her jeg døde sidste gang'' s;
jul 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 137
okt 2010
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 471
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 471
jul 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 137
okt 2007
Følger: 92 Følgere: 87 Emner: 1 Svar: 1.127
jeg ved ikke rigtig om jeg skal tro på det eller ej, men skal helt bestemt se den udsendelse! faktisk snakkede mig og min veninde om det forleden, er det ikke en genudsendelse?
jan 2005
Følger: 136 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 504 Svar: 2.257
jul 2009
Følger: 141 Følgere: 272 Heste: 18 Emner: 1 Svar: 83
okt 2010
Der findes mange beviser siges der, hvis man søger på reinkarnation eller sjælevandring så finder man mange fortællinger. Meget spændende område.
Og så er der dem, der kan kontakte de afdøde, både dyr og mennesker. Det er helt vildt fantastisk.
Liv efter livet.