{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Livet efter døden?(: {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad tror i der skal ske med os mennesker efter vi dør?(:

Jeg tror man bliver genfødt, eller at man lever sit eget liv igen, for vi oplever jo tit at vi har oplevet en ting for, eller det gør jeg xD!, for vi kan jo ikke bare lugge i jorden, der for alt evighed og tutelure?:D

Jeres holdning?(;

-Vognen ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livet efter døden?(:
  • #1   26. mar 2008 SOJ

Tror jeg godt jeg vidste dybt dybt inde xD, men okay:)

• #2   26. mar 2008 Af ren og skær flabethed kopierer jeg mit svar fra samme emne tidligere i dag:

Jep, der er flere, der er mange. Vi skal igennem mange forskellige skikkelser, rig/fattig, sort/hvid, mand/dame, syg/rask osv.. Ingen tvivl om, at Hitler bliver genfødt som jøde, kurder eller anden forfulgt minoritet, for der vil han have noget at lære.
    Jeg er tilhænger af den buddhistiske tankegang, dog har dyrene en livscyklus / reinkarnationsstige for sig.

(- "tror jeg")

• #3   26. mar 2008 Anne C

Jaa;b men så ringer du bare ikk?:D

• #4   26. mar 2008 Samme som dig. Men det er mærkeligt at tænke på, hvis man har været en anden xD

• #5   26. mar 2008 ja, håber jeg bliver genfødt som et rigtig godt spring hest, eller pony, som vil gøre alt for sin rytter, så vi kommer rigtig langt <33

hehe

• #6   26. mar 2008 Hvis ikke man tror på helvede, hvorfor tror man så på himlen? xD

• #7   26. mar 2008 Anne Christine P
    xD haha

Vognen? xD !
    Ummmm.... Jge tro måske man blir genfødt.. :)?? Måske som et dyr ;)???
    *Har hørt nemlig.. i samme øjeblik en dør, blir der ødt en anden i verden smiley så hvorfor ikke :)?

(min venindes morfar, har prøvet at være død hvor folk så genoplivet ham.. han sagde han så et lys.. *gad vide om det lys er det man ser når man blir født???*

• #8   26. mar 2008 Ser man lys når man bliver født. Hvordan fanden har nogen fundet ud af det xD

• #9   26. mar 2008 Jeg tror hverken på Himlen eller Helvede, men jeg tror på, at der er liv efter døden.

Men én ting, jeg tit tænker over: Jeg er skabt ud fra mine forældre. Hvad er chancen for, at de finder sammen igen inden jeg kommer til verden i mit næste liv?

• #10   26. mar 2008 Déjà vu, du snakker om, er der delte meninger om.

<i>Op til 70% af befolkningen har oplevet deja-vu mindst en gang i deres liv. Især mennesker imellem 15-25 år oplever dette fænomen.

Mange læger og psykologer mener at dette fænomen ikke er andet end en drømme-opfyldelse eller fantasi, imens andre mener at det er en fejl i hjernen der gør at man forveklser fortid og nutid.

I den parapsykiske verden menes dette at være en ting der er sket i ens tidligere liv.</i> - fra Wikipedia

• #11   26. mar 2008 efter alt hvad jeg har undersøgt/hørt osv., så tror jeg, at man selv vælger sin familie, og man får en billet tilbage til jorden. Så man selv kan bestemme om man vil blive genfødt.

Min venindes lærer døde, men blev genoplivet. Hun nåede at opleve så meget at hun gik igennem tunneller og trapper, og hun skulle op og møde 'Ham'. Ved ikke om det er 100% rigtigt, men det er hvad min veninde har fået at vide.

Det med selv at vælge sin familie, er noget jeg selv har sagt. Da jeg var ca. 3 år, var jeg blevet uvenner med mine forældre, og råbte at jeg aldrig skulle have valgt dem, deroppe. Kan ikke selv huske det, men det siger de.

Så også i fjernsynet en dreng som havde været sin egen farfar. Da han var lille og fik skiftet ble sagde han til sin far: Det her gjorde jeg på dig, da du var lille xD Han kunne sidde og kigge på billeder han aldrig havde set og sige: det var min første bil, det var min hund som hed blabla .. spooky xb han sagde også at han selv valgte familie, og at han fik en billet tilbage til jorden.

Så mon ikke det er den man får når ham skal møde 'ham'? :b hvis altså det er rigtigt haha..

• #13   26. mar 2008 rosalina K
    Min elskede pony er på de evige græsmarker.. pga min skyld smiley
    (ulykke i år 2000 hvor de blev nød ti lat skyde hesten midt inde på banen, fordi den brækekde 2 ben + noget andet.. den var landet oven på mig så jeg var besbimet smiley )

Men han er i hvert fald oppe og hygge sig på græsmarkerne smiley

• #14   26. mar 2008 Min mor har kontaktet en eller anden person, der kunne snakke med døde, og hun kom i kontakt med min mormor - derfor tror jeg efterhånden på at man ikke bare 'sover' efter døden, men at man stadig lever på en måde.

• #15   26. mar 2008 ja nemlig smiley
    og ham den anden dreng savnede sin tidligere mor.
    ej hvor ville jeg have det underligt hvis mit barn(hvis jeg havde et) begynde at græde og sige at han ville hentes af den mor som han havde sit tidligere liv Ö det gjorde han jo (;

Kommentér på:
Livet efter døden?(:

Annonce