{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

kan ikke lide min vens måde at ride på {{forumTopicSubject}}

hej alle hg´er

her i sidste sidste søndag var jeg til stævne på min ride klup sammen med mine veninder, da det var deres tur så jeg min ende veninde ride, jeg kunne simpelhen ikke lide at se på det,
får hun sad og savede hesten i munden og heste åbnede munden fordi hun hiv så hårdt i bidet, det var ikke fordi hesten ikke var sød, får det var den får lige før hende hade en pige på 10 år reden den (min veninde er 14)
jeg har set hende gøre det flere gange på sin egen hest, og når jeg spøger hende hvorfor hun saver den i munden svare hun bare "fordi den skal gå pænt og når den ikke ville lytte så gør jeg det"
syndes bare at det er lidt mærkeligt at hun gør det vær gang jeg ser hende ride?

jeg har flere gange prøvet at spøge hende om hun ikke ville være med til at træne noget HMS får jeg tror at hendes pony ville være rigtig god til det, men vis jeg bare siger oret HMS begynder hun at kritisere det og siger at det bare er noget lort og at heste er sku da lige glad med om den han lave nogle trick. jeg prøver bare at hjælpe hendes hest får hun er ikke så sød med den når den har bid i munden hun hiver og savner heletiden og syndes bare det er så snydt for hesten.. smiley

er der nogle af jer det har en idé til hvordan jeg skal fårtælle hende at hendes pony ikke har det godt når hun er sådan mod den?

p.s. jeg ved godt at jeg faktisk kan være ligeglad med det da det ikke er min hest, men det er altså meget svært at kikke på når jeg selv er HMS menneske og hade at se nå nogle rider med bid på den fårkerte måde..

UPS: dette har ikke noget med at jeg ikke kan lide bid rytter får jeg er selv en bid rytter men kan bedst lide at ride uden bid.. smiley

håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan ikke lide min vens måde at ride på
Kommentér på:
kan ikke lide min vens måde at ride på

Annonce