{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

God oplevelse idag! :) {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen! smiley

Jeg havde en super god ridetur idag i ridehuset (skønt!)
- men, inden dette, skal jeg ride på cykelstien på en stor landevej hvor der er temmelig meget trafik. Ferrari er simpelthent så cool i sit hoved, så hun siger hverken noget til traktorer, motorcykler, busser eller lastvogne.
Så idag, kommer der noget lidt anderledes ved vejen - en ambulance med fuld udrykning, sirene og i meget høj fart. Da jeg opdagede den, var jeg meget spændt på Ferrari's reaktion, men hun vrikkede ikke engang med sit øre! & allerbedst var, at ambulanceførerne slukkede for sirenen, inden de kom forbi mig! Jeg blev helt overrasket og glad over, at de var så betænksomme smiley

Har i oplevet noget godt idag? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God oplevelse idag! :)
  • #1   4. dec 2010 Ej hvor er det bare godt! smiley

  • #2   4. dec 2010 Sej hest og pænt af redderne at de tog hensyn.

    Jeg har været så træt af sneen. Men i dag købte jeg en skisele hos Hööks og gav min fjordhoppe den på. (Hun har aldrig prøvet at trække noget før men hun tog det i stiv arm) Jeg placerede min kæreste i en bobslæde bag hende, red selv uden sadel på hende og så skridtede vi afsted. Det var så hyggeligt. En sjov og anderledes måde at bruge sin hest på. Og hun hyggede sig...:-) Dejlig oplevelse..:-)


  • #3   4. dec 2010 Ja det er super fedt når folk tager hensyn!

    Der er bare SÅ mange der ikke gør det! Har engang oplevet at en flok drenge i en bil trykkede sømmet i bund på et tåghorn da de kørte forbi mig, og stak det ud af vinduet. Heldigvis er Ferrari også cool der! Det er ret fedt smiley Så deres lille forsøg på at skræmme min hest mislykkedes! hæhæhæ...


  • #4   4. dec 2010 Anne Frida B:
    Ej hvor fedt! :b det lyder super skægt!


  • #5   4. dec 2010 Har været til stævne har til aften. Startede LB3 og vandt med 70,00%. Jeg var virkelig glad da jeg hilste af. Har aldrig haft en følelse af at det var gået så godt og at Story har været så afslappet.
    Hvis vejret fortsætter, kommer jeg ikke til Bogense næste weekend, og så har det her været mit sidste stævne på Story, så jeg er virkelig glad smiley


  • #6   4. dec 2010 ja som sagt, dejligt folk tager hensyn! smiley

    - Ida & Story: EJ hvor er det bare nogle flotte procenter! Tillykke med det smiley


  • #7   4. dec 2010 flot af dem.Men måske var det tilfældigt for har haft en studiedag hvor jeg kørte ambulance og hvis der ikke er grund til at have den tændt slukker de. Altså hvis der ikke er biler de skal have til at flytte sig osv.

  • #8   4. dec 2010 hehe nå for pokker smiley kan godt være. Men der er ret trafikeret på vejen smiley men hvad ved jeg :o)

  • #9   5. dec 2010 sejt med ambulance

    men de har jo nok været ude ved nogen heste uheld med biler før

    så det kan være det er for at undgå at de er skyld i en ulykke


Kommentér på:
God oplevelse idag! :)

Annonce