God oplevelse idag! :) {{forumTopicSubject}}
Godaften alle sammen!
Jeg havde en super god ridetur idag i ridehuset (skønt!)
- men, inden dette, skal jeg ride på cykelstien på en stor landevej hvor der er temmelig meget trafik. Ferrari er simpelthent så cool i sit hoved, så hun siger hverken noget til traktorer, motorcykler, busser eller lastvogne.
Så idag, kommer der noget lidt anderledes ved vejen - en ambulance med fuld udrykning, sirene og i meget høj fart. Da jeg opdagede den, var jeg meget spændt på Ferrari's reaktion, men hun vrikkede ikke engang med sit øre! & allerbedst var, at ambulanceførerne slukkede for sirenen, inden de kom forbi mig! Jeg blev helt overrasket og glad over, at de var så betænksomme
Har i oplevet noget godt idag?
apr 2007
Følger: 52 Følgere: 55 Heste: 9 Emner: 1 Svar: 270
okt 2009
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 347
Jeg har været så træt af sneen. Men i dag købte jeg en skisele hos Hööks og gav min fjordhoppe den på. (Hun har aldrig prøvet at trække noget før men hun tog det i stiv arm) Jeg placerede min kæreste i en bobslæde bag hende, red selv uden sadel på hende og så skridtede vi afsted. Det var så hyggeligt. En sjov og anderledes måde at bruge sin hest på. Og hun hyggede sig...:-) Dejlig oplevelse..:-)
okt 2009
Følger: 46 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 117
Der er bare SÅ mange der ikke gør det! Har engang oplevet at en flok drenge i en bil trykkede sømmet i bund på et tåghorn da de kørte forbi mig, og stak det ud af vinduet. Heldigvis er Ferrari også cool der! Det er ret fedt Så deres lille forsøg på at skræmme min hest mislykkedes! hæhæhæ...
okt 2009
Ej hvor fedt! :b det lyder super skægt!
feb 2008
Følger: 149 Følgere: 150 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 2.051
Hvis vejret fortsætter, kommer jeg ikke til Bogense næste weekend, og så har det her været mit sidste stævne på Story, så jeg er virkelig glad
okt 2009
- Ida & Story: EJ hvor er det bare nogle flotte procenter! Tillykke med det
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 103 Heste: 7 Emner: 185 Svar: 1.586
okt 2009
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.096
men de har jo nok været ude ved nogen heste uheld med biler før
så det kan være det er for at undgå at de er skyld i en ulykke
God oplevelse idag! :)