{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

God oplevelse, hygge med hesten:D {{forumTopicSubject}}

Ja idag kunne jeg ikke blive enig med mig selv om hvad jeg ville med min lille nusse, så jeg valgte bare at gå ned i hallen og hygge/lege lidt med hende, og hun NØD det smiley vi gik/løb rundt og hun fulgte bare efter mig, lige så snart jeg gik smiley

Hun har altid været meget bange for bumme og har ikke villet i nærheden af dem, så da vi havde rendt lidt rundt og hygget, fandt jeg nogle bumme, og lagde 2 parralelt med ca. 1 meter imellem, som hun skulle gå igennem, self. sammen med mig. og hun gik lige så pænt med mig ind imellem dem:D da vi havde gjort det lidt lagde jeg dem lidt forskudt og lagde så to vinkelret på, så jeg havde en 90 graders vinkel, og her gik hun os bare med smiley
Tilsidst lagde jeg en bum ud til barrieren som hun skulle OVER sammen med mig, og bare for 2 uger siden var det stortset umuligt kom hun endelig over hoppede hun flere meter over, men i dag gik hun lige så pænt ved siden af miig og så ville jeg jo udfordre skæbnen og løbe over den og så lige inden jeg løber over, kigger jeg efter hvor Noisette er, hopper selv over bummen og ser hun hopper højt over, og bliver bange for hun rammer mig, så løber helt op i barrieren, hvor mor råber til mig at lige da hun ramte jorden, hoppede hun til siden for IKKE at ramme miig smiley blev bare så glad, men bare det af hun hopper/går med mig over uden jeg har ved hende, er sgu fremgang smiley

ville bare lige ud med min glæde og stolthed smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God oplevelse, hygge med hesten:D
Kommentér på:
God oplevelse, hygge med hesten:D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce