{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Den BEDSTE dag længe {{forumTopicSubject}}

idag har jeg så været i hornum ulstrup og starte LD og LC spring for hest...

LA spring der var VIRKELIG hård konkurence.. jeg var sidste i klassen (5 ryttere) og ikke en eneste havde haft fejl eller noget.... jeg red på banen og sprang hovedrunden, og kunne mærke hun var rigtig god idag,... så i omspringningen valgte jeg at tage chancer...

OG SÅ VANDT JEG SKU...

seriøst??? Nu har jeg startet ca 7 stævner (primært spring) og har ALDRIG fået en placering (til UDV stævner) (har 2 placeringer til hygge stævner)..

Så jeg var bare SÅ glad...

LC spring vidste jeg ikke helt om jeg ville tage, af frygt for at give hende en træls oplevelse oven på sådan en super runde... men vi tog den alligevel.. ude på opvarmningen virkede un dvask... pillede nogle bomme og snittede hele tiden med bagbenene..

men da vi kom på banen blev hun vare tændt... hun sugede mega meget, mere end hun nogensinde har gjort før... og det resulterede i endnu en fejlfri runde (aldrig prøvet før i LC).... det der overraskede mig mest var at vi fik kombinationen til at passe PERFETK.. (har jeg ALDRIG prøvet før).... Jeg havde ellers bestemt mig for at hvis jeg kunne mærke hun var træt eller noget, så ville jeg stoppe og vinke til dommeren at jeg opgav (det giver bedre mening i mit hoede, end at presse en træt hest igennem *SS*)

Så kalde de 3 ryttere til præmie overrækkelse (ikke mig...)

så jeg skridtede ned, skyllede isabella og skulle til at læsse hende, da der kom en og fortalte mig at de havde lavet en fejl, JEG havde vundet en 3 plads i min LC..... WHAT????? feeeeeedt *SS*

så FØRSTE gang jeg prøver at få placering i spring, der får jeg sku 2 på en dag *WEEE*...

overvejede at melde mine 2 dressur om til spring i morgen... men jeg vil også gerne ride dressuren.. også for ikke at køre hende træt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den BEDSTE dag længe
Kommentér på:
Den BEDSTE dag længe

Annonce