Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på læskur
  • #1   16. okt 2010 mit læskue er vel nok 4x5 m, der kan mine snilt stå og nogle ligge inde. Men hvis jeg havde mere end 3 store heste ville jeg nok lave et der var noget større forudsat selvfølgelig at hestene kan enes.

• #2   16. okt 2010 Jeg har en kæmpe container som jeg mener er 40 fod lang smiley Er så glad for den, og var så heldig at få den gratis smiley Har så opdelt den, så at jeg har foder i den største del af den, og hestene har så den anden halvdel smiley

• #3   16. okt 2010 vores er en garagen der er blevet forlænget med en overdækning vil mene den er ca 5 meter bred og 10 meter lang. der har jeg 2 shetlænder og en en vallak på 155 til og gå, sidste år have jeg os en islænder og en nordbakke derinde os, det gik fint.. men nu har jeg os åben på forsiden og den ene ende.. de er vældig glade for den og de bruger den ekstrem meget, men det nok os fordi de kan holde øje med alting selv om de står i læ og hvor der er mad hele tiden..

• #4   16. okt 2010 Okay. Tror I at det bliver stort nok, hvis jeg laver 2 læskure på hver 8x4 m? Til de 6 heste jeg har?

• #5   16. okt 2010 Jeg ville umiddelbart gå efter kravene til boksstørrelser ifølge hesteloven. Så har du mulighed for at bruge skuret til løsdrift hvis du vil.

Kommentér på:
Størrelse på læskur

Annonce