{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

At give MIDDEL eller LAV! {{forumTopicSubject}}

Hei!
Kender i det at man er inde for at skulle bedømme en hest/pony, og har mest af alt lyst til at give middel, måske endda lav, MEN hvis man gør det får man:
1. En hævnekarakter
2. En meget grim besked tilbage..
Er det ikke i orden at give lav og middel hvis man virkelig ikke kan lide hesten?!
Altså jeg mener bare, vil kan jo ligesom ikke lide det samme allesammen..
Man tør da næsten ikke give andet end høj og x-tra høj..
Hvad mener i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At give MIDDEL eller LAV!
  • #1   17. apr 2006 Hvis jeg mener hesten fortjener lav eller middel, så giver jeg den det! Er sku ligeglad med hvad de andre sys. feks: Jeg har givet min egen veninde middel, da hends billeder er ekstremt dårlige, og da jeg egentlig ikke bryder mig om hesten.. så bare gør hva du sys smiley

• #2   17. apr 2006 Jeg gør os hva jeg syns, for går ikk efter selve hesten, men selve præsentationen af den, god præsentation god karakter/bedømmelse

dårlig præsentation dårlig karakter/bedømmelse

• #3   17. apr 2006 Man skal da give hvad man synes! Men mener man bør begrunde middel og lav.. Hvis man ikke kan begrunde bør man heller ikke give karaktere!
    Tiril R

• #4   17. apr 2006 Jeg kan ikke forstå, at folk har behov for at give lav til dem som har givet deres heste lavt.. Altså det virker latterligt... Der er jo højest sandsynligt en grund til man giver den karakter man giver?!

Jeg må ærligt indrømme at jeg giver som fortjent, og at jeg er temmelig ligeglad med om min får høj eller ektra høj... Det er jo trods alt kun en side på nettet.

• #5   17. apr 2006 Sådan vil det altid være.

Der er folk der ikke kan tåle at få middel eller lav, selvom man giver en god forklaring, så bliver de sure og smider hævn efter en.

Jeg trækker på skulderen af det nu. Det nytter alligevel ikke at diskutere med sådan folk - de kan bare ikke tåle at de ikke kun får høj / x-høj

• #6   17. apr 2006 jeg giver middle eller lav hvis det er det jeg synes at hesten fortjener og sådan er det bare jeg laver det heller ike om <b> så må flok bare lære og sætte nogle beder billeder eller mere tekset eller hvad der nu skal til </b> jeg har får tidet at vide hvorfor giver du min hest middle eller lav og jeg skriver hvorfor men jeg synes at middle er da en hele af aminlig bedømmles hvad med jer ? fådet <b> jjeg er ret lige glad med simba får (self bliver jeg da ked af det hvis han får lav men det må man bare leve med ) </b> det er jo et det er et sted hvor man viser sin hest fam jeg bliver da bare glad hvis simba for E-høj

• #7   17. apr 2006 jeg giver ikke hævnkarakter har har jeg aldrig gørt og jeg gør det heller ikke men jeg har prøvet han få hævnkarakter

• #8   17. apr 2006 Jeg giver næsten ikke lav.. Så hellere spring den hests bedømmelse over.. Men giver nogen gange middel (ellers springer jeg også bare den over). Man får så mange uvenner ved at være ærlig...

• #9   17. apr 2006 Kom til at tænke på hvad man skal svare til en person, hvis hest man har givet lav eller middel, ganske enkelt fordi man ikke kan lide hesten?

Det er jo ikke noget personen kan ændre...

• #10   17. apr 2006 Toller <>FAIR POINTS<> . jeg bliver ikke mopset jeg siger da også at jeg kan godt finde på og spørger hvorfor simba har fådet som han har

• #11   17. apr 2006 og jeg er også ret lige glad ret mener jeg ikke som om jeg er heldet lige glad

• #12   17. apr 2006 Det med at give hævnkarakter osv., jeg syns det er som om dem der gør det går ált for meget op i det.
    Altså det vigtigste er vel at man selv kan lide sin hest?
    Jeg satte jo egentlig kun mine heste herind fordi jeg syns det kunne være spændene at vide hvad andre folk syns om mine heste. Og hvis de så giver lav syns jeg det er okay, jeg måske syns de ikke lige min hest falder i deres smag.
    Selvfølgelig er det fedest at få høj og ekstra høj, men altså der vil jo altid være nogen der ikke lige syns om den type hest.
    Hvis man får lav plejer det også at blive begrundet ved du fleste og det syns jeg er hélt okay.

• #13   17. apr 2006 Toller:

præsentation!!!! det vil sige billederne, præsentere dine billeder dín hest dårligt, så giver jeg også en mindre god karakter.

præsentere dine billeder Dín hest godt så giver jeg self. en bedre karakter.

Hvis jeg mødte alle heste herinde, tror jeg ikk at der vil være en eneste hest der fik lav, for der er charme over alle heste. Men jeg bliver nød til at gå efter præsentationen, for kender jo ikk jeres heste i virkeligheden.

og det er ABSOLUT ikke unfair.

unfair, det er hvis man giver hævnkarakter, eller dårlige karakter fordi man har for gode billeder...

• #14   17. apr 2006 Lise B og Janni:

har opdaget at det tit hjælper at skrive noget iretningen af det her:

Fri mig for hævnkarakter, eller
    Jeg vil ikk ha hævnkarakter bare fordi jeg siger min mening.

• #15   17. apr 2006 Er gald for de mange svar.. :o)
    Godt der er andre der mener det samme som jeg.. smiley

• #16   17. apr 2006 Hehe jeg har da lige fået en lav, fordi en mener, at jeg mishandler Casel

• #17   17. apr 2006 jeg giver middel til dem der bare er normale/almindelige og dem med ringe billeder ..

lav giver jeg hvis der kun er 1-2 stk. grimme udgrumsede billeder, eller billeder hvor man ikke kan se hesten i HEL figur..

• #18   17. apr 2006 <b>JEG SYNTES DET ER LATTELIGT AT GIVE LAV OG BAGEFTER SIGE JEG SYNTES IKKE KNAP, ER PÆNE , ELLER LAV PGA, DIN PONY LIGNER IKKE EN KNAB SÆT DEN UNDER EN 2. RACE . FORHELVED MAN , MIN PONY HAR JO STAMTAVLE , OG DEN ER KNABBER

</B>
    ^^ DET SYNTES JEG ER LATTERLIGT !

• #19   17. apr 2006 Hvis man giver lav, bør man også vedhæfte en fornuftig begrundelse.
    Hvordan skal brugeren ellers forstå, at karakteren er oprigtig, og ikke bare hævn?

Hvis de spørger efter hvorfor de har fået middel, så synes jeg også godt man lige kan gi' dem en forklaring.

• #21   17. apr 2006 hehe, der var en gang en der gav mig lav,(jeg havde givet hendes lav først) og hendes begrundelse, den var:

du får lav, fordi du har givet min hest lav, og jeg går efter din karakter.

Altså helt ærligt, hvor latterlig er man så lige..??

• #22   17. apr 2006 jeg syntes så også omvendt at der er for mange der flipper skråt over at få en lav karakter igen - og beskylder folk for at give hævnkarakter.
    Mange slynger ud med de lave eller midle karakterer - men omvendt kan mange ikke tåle at få dem igen.

Hvis man skal gå ind for det der "fair points", så skal man også kunne tage det begge veje!

• #23   17. apr 2006 pernille:

jep det skal man, men fair points det betyder jo så oss lige at man vil ha en fair karakter, og det er hævnkarakter ikke.

og så når nogle de lige frem skriver at det er hævnkarakter, så syns jeg at det på sin plads at man bliver pisse sur, især hvis man er med i fair points, for de finder sig IKKE i hævnkarakter..!!! haha

• #24   17. apr 2006 ja - jeg siger heller ikke at jeg syntes det er i orden at give hævnkarakterer, jeg skriver at folk er MEGET hurtige til at dømme andre for at give lav karakter pga de selv har givet det..

• #25   17. apr 2006 ?? kAn man være hurtig til det, man kan vente en dag, man kan vente to hvis man vil, det ændre sku íkk karakteren..

• #26   17. apr 2006 Agent AS: Tja, at ved at lade min hest have ondt. Det er derfor, han er sådan, når jeg rider. Altså, fordi jeg er ligeglad, og ikke gider at tilklade dyrlæge... (Men hmm tja, dyrlægen HAR sagt, at han ikke har ondt)

• #27   18. apr 2006 Sjovt... Det er ikke så tit at jeg oplever det... Og jeg har da givet mange middel og lav...

• #28   18. apr 2006 det er da helt i orden at give middel og lav... jeg synes bare folk er latterlige når de sviner en til eller giver hævnkarakterer

• #29   18. apr 2006 Hævn karaktere SUCKS !!! smiley har da selv spurgt .

"hvorfor middel til chilli ? smiley " Men sku aldrig givet det tilbage !! Det sku for ømt .

• #30   19. apr 2006 Mette Bonnie: nu må du lige tage dig sammen, du ved jo godt det ikke er det det handler om!!!

Kommentér på:
At give MIDDEL eller LAV!

Annonce