{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

At give "middel" {{forumTopicSubject}}

til en hest herinde er ikke noget jeg normalt har benyttet mig af, jeg har altiid som minimum hivet en "høj" , eller ikke stemt på folks heste hvis ikke lige jeg havde noget positivt at sige, men så er det idag gået op for mig at ikke alle er lige så venlige som jeg og at min hest har fået (op til flere) middel.. Og så blir jeg så tilpas latterlig ta jeg tager mig selv i en hævnrus og giver folk en middel tilbage (selvom mange af hestene er ganske pæne at se på)..

Jeg har ikke før tænkt over pointsystemet, men blev virkelig ked af at folk havde givet min hest middel.. Men måske er det fordi jeg er sådan indrettet at har man ikke noget pænt at sige så holder man sin mund..

Hvad siger I? Hvordan bruger I pointsystemet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At give "middel"
  • #1   23. aug 2009 * Pony Gården * Den lykkelige hingsteejer *
    Jeg gør PRÆCIS det samme som dig (:

• #2   23. aug 2009 Ja jeg har opgivet at bedømme folks profiler pga. folk som dig.
    Hvis ikke man kan bedømme folks heste oprigtigt uden at få smidt hævnkarakterer i hovedet, så lader jeg hellere være.

Kan ikke se hvorfor folk bliver så sure over middel. Middel svarer vel til et 8-tal på 13-skalaen (7-tal på den nye skala).
    Det synes jeg da ikke er så slemt.

Kan forstå man gerne vil have en forklaring på en lav, men jeg ville heller aldrig give en lav, uden en forklaring.

Nu er jeg bare holdt op med at bedømme folks heste.

• #3   23. aug 2009 Nu har jeg kigget dine profiler, og begge to er meget kedeligt, størstedelen af billederne ligner alle sammen hinanden, så skulle jeg stemme var det heller ikke blevet højere end middel.

• #4   23. aug 2009 Tja, lige meget hvad ville jeg aldrig give en hævnkarakter tilbage, da jeg synes det virkelig er at synke dybt..

Hvis folk giver min hest middel spørger jeg ofte efter en grund, og hvis det er noget jeg kan rette op på, så prøver jeg på det.. Men hvis folk ikke lige synes om hesten, jamen så er det jo sådan, ikke alle har samme smag..

Folk herinde tager bare middel som noget dårligt.. Det står jo ingen steder at hesten er grim fordi den får lav eller middel.. Hvis man nu læste hvad der stod, så står der Kedelig - Lav - Middel - Høj - Flot..
    Der er ikke nævnt grim nogen steder..
    Der er da mange heste herinde jeg synes der er kedelige at se på, men giver man en lav så flipper folk fuldstændig skrot og spørger hvorfor man har givet lav, fordi den både har 20 billeder og god tekst, men hvis hesten er kedelig af udseende, så burde man jo give lav..

Jeg giver heller ikke så tit middel og ALDRIG lav, men går slet ikke ind på de heste jeg i forvejen kan se nok ikke er til en høj.. Så meget bruger jeg ikke HG..

Men hvis ikke du vil have folk giver din hest middel, så meld fra at folk kan bedømme din hest..

• #5   23. aug 2009 Middel er mellen, og ikke grim/dårlig, det er jo mellem. . det er ikke noget at være ked af.. Lav er derimod noget helt andet.. Men kan ikke rigtig se, Hvorfor middel er så dårligt.

• #6   23. aug 2009
    Middel er som et syvtal på karakter skalaen i skolen - hverken dårlig eller godt, middelmådigt og med plads til forbedring.

Bedømmer ikke folks heste mere kun de jeg finder virkelig kønne, hvilke er fåtallet da det ikke er den gennemsnitlige nr. 1700 brune dansk varmblod hest - nope, det er heste som en belgier hingst der er herinde :).

• #7   23. aug 2009 Loool jeg bruger hævn.. Mest fordi jeg blev lidt paf over det.. Okay, ikke alle behøver at synes min hest er fantastisk (han er knabstrupper, det ER ikke alle der kan lide den race), men jeg er bare selv sådan indrettet, at jeg aldrig kunne finde på at kalde folks heste grimme (medmindre de kalder min grim;) )

• #8   23. aug 2009 Er nok også sådan indrettet som du er, når jeg en sjælden gang imellem uddeler karaktere.
    Men altså, ikke alle har den samme smag, og man kan ikke forvente at alle andre også kan lide ens hest ligeså meget om man selv kan :O)
    Jeg synes middel er en helt acceptabel karakter, selvom jeg i bund og grund egentlig synes at det er noget fis at man skal bedømme hinandens heste, for man kan næsten ikke andet end at blive uvenner over det smiley

• #9   23. aug 2009 heidi, fordi man giver middel eller lav er det jo ikke nødvendigvis lig med at hesten er grim - profilen er bare ikke en høj nok kvalitet.

• #10   23. aug 2009 Heidi - havde en fortryllende aften d. 4/6 smiley .
    Der er den igen.. En middel/lav er ikke = Grim.. det er = kedelig.. Det er to MEGET forskellige ting..

• #12   23. aug 2009 Havde jeg så fået en forklaring, havde sagen været anderledes, men det har jeg ikke.. Hvis folk så skriver ens billeder, bla bla bla.. Så ville jeg heller ikke være hævngærrig.. Men man kan da ikke forvente selv at få en høj hvis man lige har leveret en middel??

Måske er jeg mystisk men jeg forventer i det mindste at folk kommer med en forklaring..

• #13   23. aug 2009 Camilla - NETOP! Det er netop det jeg tænker.. Jeg vil også hellere lade være at stemme (hvis jeg ikke lige er hævngærrig ha ha)..

Det kan godt være at middel ikke er "dårlig", men middel er stadig den anden "laveste" så det er da klart man blir fortørnet over det..

• #14   23. aug 2009 jeg giver næsten aldrig en middel eller lav, men hvis jeg endelig gør så skriver jeg ALTID hvorfor, og skriver at de gerne må skrive til mig når det er ¨ordnet¨ så ændre jeg den gerne til en høj smiley det er også derfor jeg gerne vil vide hvis man giver lav eller middel ;D
    Bruger aldrig hævnbedømmelser det er kun dumme mennesker der er misundelige på en heste!

• #15   23. aug 2009 Nå men så kedelig, er det profilen eller hesten der er kedelig??

• #16   23. aug 2009 Og svaret har jeg fået - mange tak..

• #17   23. aug 2009 Har det ligesom <b>Anna F</b> .

• #18   23. aug 2009 Jeg kommer ikke så ofte her på hg, og er ikke så kendt med hvordan pointsystemet virker, i mit hoved ville jeg bare aldrig give under en høj til folk, da jeg selv ville blive fortørnet og ked af en middel..

Jeg kigger ikke på selve profilen men på hesten, og synes jeg hesten er flot/sød/whatever så giver jeg en høj (som minimum).. Det samme gør jeg på hundegalleri..

Så er jeg egentlig ligeglad med om en middel er "okay" eller om det betyder "kedelig profil", så kan man i det mindste skrive at profilen bør være mere fyldig, andre billeder mv..

smiley

• #21   23. aug 2009 Hov hov - jeg tuder ikke smiley

Jeg stiller mig blot uforstående for en karakter som min hest har fået, da jeg ikke ved bedre (er som sagt ikke så kendt med pointsystmet herinde)..

I mine øjne er mine heste de smukkeste i verden, så jeg er egentlig ret ligeglad med andres mening, men hvis folk mener min profil/hest mm. er kedelig, eller "kun god nok til en middel" så må de gerne forklare hvorfor smiley Jeg forlanger egentlig ikke mere smiley

• #22   23. aug 2009 Jeg er som Anne F stoppet med at bedømme heste, netop pga af folk som jer der ikke er tilfredse med middel uden en forklaring. Jeg gider ikke give alle heste høj, så er der jo ingen idé med point systemet. En hest der bare ikke siger mig noget, skal i mine øjne ikke have mere end middel, da middel er mit udgangspunkt. Ser jeg en hest eller pony som fanger mig, og siger mig noget får den høj, ellers ikke. Og da jeg ikke gider sure kommentarer om middel, som jo er en god karakter, gider jeg ikke give karakter, heller ikke når folk beder om det. Da jeg ved at de bare bliver sure

• #23   23. aug 2009 OBS. Jeg har aldrig brugt hævnkarakterer før nu, hvilket jeg godt kan se er lidt overilet, så jeg retter det med det samme smiley

• #24   23. aug 2009 ASSI - Ja egentligt, men jeg var egentlig også lykkelig uvidene indtil idag *GG*.. Men nu er mine hævnkarakterer slettet, da jeg ikke ønsker at være "folk som mig"...

• #25   23. aug 2009 jeg har også fået en middel. og den ene grund var der ikke nogle ridebilleder af min kørepony. og det værste var persons billeder var total ringe kvalitet. men så fik hun da en igen

• #26   23. aug 2009 Hvorfor føler folk sig krænket over en middel ? det er jo faktisk en fin karekter, der betyder at hesten er fin, men alm. eller måske ikke lige den persons foretrykne type.. høj er jo egentlig til heste vi synes har noget specielt og ekstra høj til de få heste man bare ikke kan få øjnene fra..
    Er dog holdt op med at give karektere ud over høj.. da jeg ikke gider hævn karektere og sure folk..

• #29   24. aug 2009 bruger alle karakterer, for det er da et galleri, og nogle HAR bare ikke så gode billeder osv som andre....og det må man tage med når man vil være herinde. Selvom du giver alle høj, kan du vel ikke forvente at få samme karaktere tilbage....vi har ikke alle samme smag jo smiley

Kommentér på:
At give "middel"

Annonce