aflivning eller ej {{forumTopicSubject}}
ja jeg har jo min dejlige pony Donna på 25 år, verdens dejligste pony..
men de sidste 2 år har hun skræntet meget, haft problemer med blodtrykket, har ikke rigtigt kunne tage på, hun kan ikke længere rides, da hun simpelthen er for træt og gammel til det...
hun er sådan en skat og har det i øjeblikket fint, men det vender fra dag til dag, hun ligger nederst i hirakiet, og de andre heste er lidt ligeglade med hende.
mine forældre skal flytte her 1/6 oh vi overvejer meget om hun ikke skal med hvis i forstår, men stadig så har hun det jo godt lige nu, vi kan bare ikke rigtigt finde ud af om det kun er for vores egen skyld hvis vi flytter hende med...
derfor spørger jeg jer, hvad i ville gøre... vi vil jo klart gøre det der er bedst for hende...
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
nov 2004
Følger: 132 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.020
mar 2006
Følger: 103 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 411
men jeg tror bar ikk hun vil kunne klare at blive flyttet...
men jeg tror íkk det var nødvendigt hvis i blev.....
desvære jeg tror det bedste er a aflive hende...
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 50
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 9 Emner: 66 Svar: 93
og det kan være meget svær at flytte en gammel hest
men alt efter hvordan hun har det tror jeg nu at jeg vil prøve at flytte hende vel og mærket hvis hun spiser og drikker det at hun bliver tynd det gør gamle mensker også
min mor og far har en pony på 32 år som de fik fra en at deres venner hvor konen død og huset skulle sælges hun var tynd og i meget dålig stand men i dag trives hun godt hun er stadig tynd men hun er en rigtig glad lille pony det er ca 1 år siden at hun blev flyttet hjem til min mor og far
så hvis du er heldig kan det lade sig gøre .
men som sagt ved jeg ikke hvordan din pony vil regere på en flyning ..
håber på alt godt til dig u.a.s hvad du tager af beslutning vil det være rigtig for du ved bedst selv hvad der er bedst for dig og din pony
aflivning eller ej