{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

aflivning eller ej {{forumTopicSubject}}

ja jeg har jo min dejlige pony Donna på 25 år, verdens dejligste pony..

men de sidste 2 år har hun skræntet meget, haft problemer med blodtrykket, har ikke rigtigt kunne tage på, hun kan ikke længere rides, da hun simpelthen er for træt og gammel til det...

hun er sådan en skat og har det i øjeblikket fint, men det vender fra dag til dag, hun ligger nederst i hirakiet, og de andre heste er lidt ligeglade med hende.

mine forældre skal flytte her 1/6 oh vi overvejer meget om hun ikke skal med hvis i forstår, men stadig så har hun det jo godt lige nu, vi kan bare ikke rigtigt finde ud af om det kun er for vores egen skyld hvis vi flytter hende med...

derfor spørger jeg jer, hvad i ville gøre... vi vil jo klart gøre det der er bedst for hende...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aflivning eller ej
  • #1   15. apr 2006 nej selvfølgelig vil jeg ikke sige, "nå men flertallet stemmer for det, så det gør jeg" men det er rart at have andres meninger også... da det jo kan være svært for os at se, vi vil jo helst være egoistiske, men alligevel hvis det er bedre for hesten at vi giver hende fred, så vil vi hellere det...

• #3   15. apr 2006 sådan so din bekrivelse lyder, lyder det lidt somom at din pony ikke har det serlig godt. ville nok vælge at aflive den. det er hårdt, men tænk på hvor godt den får det.

• #4   15. apr 2006 jeg syntes i ska aflive hende... desvære...
    men jeg tror bar ikk hun vil kunne klare at blive flyttet...
    men jeg tror íkk det var nødvendigt hvis i blev.....
    desvære jeg tror det bedste er a aflive hende...

• #5   15. apr 2006 mange tak, det er rart at i gider hjælpe, mine forældre flytter om knap 2 mdr så jeg tror ikke hun når at få det meget bedre, det var også det vi umiddelbart ville sige at det nok var bedst, men alligevel er vi jo lidt egoistiske, hvilket hun jo ikke skal "betale" for....

• #6   15. apr 2006 Nu kender jeg ikke din pony, men udfra det du skriver tror jeg ville vælge vejen til de evige græsmarker . Det er forfærdeligt, men man jo gøre hvad der er bedst for hesten. =D

• #7   15. apr 2006 Kan godt forstå du ikke rigtig ved hvad du skal gøre!! Har selv en gammel pony som ikke kan bruges til ridning mere, men jeg er jo baer så glad for hende!! Hun står hos en gammel mand, som passer hende for mig, og jeg har da tænkt på hvad jeg evt vil gøre hvis han ikke længere kan passe hende. Og jeg er kommet frem til at jeg ikke ville flytte hende og udsætte hende for det stress det ville give. Hun har trods alt haft et langt godt liv, og jeg synes det er mest fair at aflive en gammel hest mens den stadig har det rimelig godt, hvis du forstår. Selvom det er RIGTIG svært må man bare ikke være egoistisk i sådan en situation, man kommer bare til at fortryde det senere! Godt du har lidt tid til at bestemme dig i, held og lykke med det, håber du finder ud af hvad der er den bedste løsning for både dig selv og din hest!! smiley

• #8   16. apr 2006 det er en meget svær beslutning du står overfor
    og det kan være meget svær at flytte en gammel hest
    men alt efter hvordan hun har det tror jeg nu at jeg vil prøve at flytte hende vel og mærket hvis hun spiser og drikker det at hun bliver tynd det gør gamle mensker også
    min mor og far har en pony på 32 år som de fik fra en at deres venner hvor konen død og huset skulle sælges hun var tynd og i meget dålig stand men i dag trives hun godt hun er stadig tynd men hun er en rigtig glad lille pony det er ca 1 år siden at hun blev flyttet hjem til min mor og far
    så hvis du er heldig kan det lade sig gøre .
    men som sagt ved jeg ikke hvordan din pony vil regere på en flyning ..
    håber på alt godt til dig u.a.s hvad du tager af beslutning vil det være rigtig for du ved bedst selv hvad der er bedst for dig og din pony

Kommentér på:
aflivning eller ej

Annonce