{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Jeg kæmpede virkelig for det!!)': {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu haft min hest Rebell http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=116202
i snart 2 år, hun har været syg (halt i 3 ben og ondt i ryggen) sidden jeg fik hende, jeg troede hun ville blive rask igen men nej!
Når står jeg her efter snart 2 års kamp mod hendes halthed, men nu kan dyrelægen ikke gøre mere;/
Det er bare ikke var fair, næsten 2 år med håb og drømme om vi skal springe høje baner, ride på strande starte masser af stævner sammen, er nu knust;/
Hun skal højst sandsynligt aflives i næste uge;/
Dyrelægen siger hun har så mange smerter nu, at det er synd at lade hende leve)';
Kan bare ikke fatte det;/ Troede vi klarede den, men efter ca. 2 års kamp må vi se os slået)':

Jeg elsker dig min skat jeg gjorder ALT, men det er bedst du får fred<3)';

Må bare ud med det, kan bare ikke fatte det!!)';<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kæmpede virkelig for det!!)':
  • #1   27. aug 2010 HVor er det trist for dig.. Men dejligt at vide at man har gjort alting inden man giver op..
    Har du købt den skadet eller blev den det hos dig?

• #2   27. aug 2010 Ej hvor trist:-( det må være rigtig hårdt for dig:-(

• #3   27. aug 2010 Min pony var også halt on/off et helt år, og det endte med, at jeg besluttede, at hun skulle herfra, så hun kunne få fred. Dyrlægerne gav også op til sidst, og vi gjorde alt for at få hende rask. Det var ikke fair for nogen af os længere, og derfor tog jeg beslutningen. Det var utrolig hårdt, og jeg følte, at hele min verden blev mørk og ligegyldig. Heldigvis har jeg det godt den dag i dag, og husker hende for den gode pony, hun var. Selvom der var meget sygdom de få år, jeg havde hende, så var de alligevel de bedste, jeg nogensinde har haft!

Jeg kan godt forstå, at du er ked af det, men du vil være glad for senere hen, at du har gjort så meget for hende. At sige farvel er at hjælpe hende endnu mere, hvis der ikke kan gøres mere ..

• #5   27. aug 2010 SUPERTÖLTEREN,! smiley

Hun har været under behandling i snart 2 år. hun har ikke haft den smerte hun har nu, den er blevet størrer og størrer hendes smerte som månederne gik, vi har fået hende behanldet nok 20gange. jeg har genop trænnet hende men hver gang jeg kom til traven har hun været halt.
    Kan ikke forklarer det bedre, der har været sket så meget med hende, det slet ikke er til at skrive ned og holde styr på.

• #7   27. aug 2010 • Team India •

Ja, kunne ikke have sagt det bedre selv!)';<3

• #8   27. aug 2010 årh det er så hårdt sådan noget, i marts aflivede jeg selv en med en mus i benet.. og de stærke smerter kom ud a det blå :/.
    men hun vil takke dig for at give hende fred når hun har så ondt (:

Kommentér på:
Jeg kæmpede virkelig for det!!)':

Annonce