Føler mig bare trådt på ! {{forumTopicSubject}}
Hej alle derude. Vi tager den fra start,- Min kæreste's ven's kæreste havde 4 heste som hun skulle fjerne fra sit opstaldnings sted pga. deres stand (de var ekstremt tynde og hun var der aldrig og se til dem) og pga. noget økonomisk. Jeg var jo så SÅ klog at tilbyde min hjælp til at få dem ovenpå, gratis. Hun kunne have dem hos mig, bare hun selvfølgelig selv betalte hvad der skulle betales mht. hendes heste. Vi havde stald, og jord, men jorden var ikke udlagt til fold. Så hun køber hegn ind, og vi knokler så i en uge for fuld skrue (hun sagde hun ville betale men ikke lave noget) for at hestene kunne komme. Det var så i Februar, og da hestene stod på stald om natten, bed de i træværket, og sparkede store huller i side væggene (det er en træ stald) men fint nok, de har ikke haft det nemt, så forstod de var forstyrrede. I mellem tiden har jeg så uendeligt mange problemer med hendes brok over at jeg brugte for meget foder, og så ville hun ikke komme med noget til dem, fordi hun liige skulle dit og dat .. Vi bor i et stort hus, og vi havde sagt til hende, hun kunne leje den ene halvdel i huset, så hun selv kunne være med til sine heste, og havde et sted og bo. Så her til den 1 hvor hun skulle flytte ind, hører man intet fra hende .. Hestene skulle have smed igår, og hun gad ikke komme og få hestene hjem fra sommerfold (de går på et græsstykke ved vandet, 2 km fra mig om sommeren) så de fik ikke smed, kun mine (som stod hjemme pga. tabt sko). Så ringer hun og siger at hun har solgt nogle af hestene, og de snart bliver fjernet, og at vi kunne give hende pengene for hegnet og folden ellers ville hun få nogle til at hive det op, og tage det med. Whaaat ? Er det virkelig takken for et halvt års slid og slæb, og dårlig samvittighed over jeg har ansvaret for dyr der ser sådan ud,- hos mig, ? Og så endda gratis. Jeg er virkelig frustreret. Er det bare mig der er hysterisk, eller ?
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 11 Svar: 165
- Birgit
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.725
kæft jeg var blevet arrig
men prøv lige om du kan snakke noget fornuft i hende
hvis nogen skylder nogle penge er det hende
den kan du klart tage videre, for pasning og pleje er squ dyrt - pga tiden, så hvis hun vil have penge for hegnet skal du indkræve penge for pasning!
apr 2007
Følger: 122 Følgere: 118 Heste: 6 Emner: 39 Svar: 254
jeg ville godt nok få mine forældre til at snakke med hende hvis hun ikke gider høre på dig.
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 11 Svar: 165
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 55
sådan en person burde ikke have ansvaret for noget dyr overhovedet ... JESUS CHRIST:... bliver så sur over sådan noget..
håber du finder ud af en måde at tryne hende på ...
aug 2005
Følger: 18 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 129
hun burde da bare sætte pris for det du har gjort.
at du både tilbyder gratis opstaldning og giver hende tilbudet om at leje sig ind i huset, hun er da dybt utaknemlig !
feb 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 49
dec 2008
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 643
aug 2005
men hans ven må da også kunne se der er noget fuldstændig galt med hans dame, og hvis hans ven bliver sur over det, og måske på din kæreste og vil gå imod ham for hende, kan det da ikke være et helt rigtig venskab.
bare min mening
feb 2010
feb 2010
aug 2005
håber virkelig du bliver vinderen her, det andet er simpelthen ikke fair.
Hvis hun heller ikk engang har hjulpet til med at sætte det op men kun betalt, er det da også fuldstændig urimeligt. Det da ligefør arbejdstimerne hvis man skulle gøre det op i løn hvis det nu var situationen, at det er lige så meget som hegnet må have kostet
undskyld mig, men sikke en lorte situation!
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Tror heller ikke hun gider rydde det op...
feb 2010
Pernica. Man kan atid være bagklog, det var nok det smarteste, men man regner ikke lige med at ens "venner" gør sådan. Og at skulle til og have advokat og alt muligt på for at skrive kontrakt, det var lige i overkanten fra min side, for at hjælpe hende med hendes heste. .. Jeg har jo ikk lagt penge eller noget i det. Men masser af min tid.
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
feb 2010
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
Føler mig bare trådt på !