{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Anonym* .
Anonym* .
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

Føler mig ensom {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at lave den i anonym profil, så ingen jeg kender skal kunne vide de mig
Min historie:
Hej:)
Jeg har flyttet skole 4 gange, (gået på 3 skoler)
Den første skole jeg gik på, blev jeg mobbet, så der flyttede jeg, der skulle jeg til at begynde i 6.
Den skole var den bedste skole jeg har gået på!
Jeg havde det super godt, og var sådan lidt Populær, jeg havde de bedste omkring mig, og kunne være 100 % mig selv!
Men, skolen går kun til og med 6 klasse. i 7 flyttede man så over på den skole jeg gik på før, jeg fik at vide af mine venner jeg kunne stole på dem og at de ikke ville glemme mig, men de gjorde de!:( Jeg sad alene i hvert frikvarter, og havde få venner, dem jeg havde kunne jeg sagtens være sammen med, men jeg var blevet for genert.
Så jeg valgte at flytte igen, lige her før jul, jeg havde en veninde der, hun kom altid ind til mig, hvis jeg var alene, men nu her efter jule har jeg siddet alene i alle frikvarterne de sidste to dage!:(
Jeg er blevet alt for genert efter anden gang på min første skole, på min nummer 2 skole var jeg slet ikke genert, men det er jeg altså blevet nu.
Jeg tør ikke at gå hen il nogen overhovedet.

Mit spørgsmål er, hvad jeg skal gøre for at komme lidt med?
Jeg synes selv jeg er grim, men har fået at vide at jeg ikke er og at jeg er smuk, men jeg kan ikke få mig selv til at tro på det.
Jeg ved godt jeg bare skal gå hen at spørge, om forskellige ting, men jeg kan slet ikke få mig selv til det! Har i nogen idéer??

Tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig ensom
  • #1   4. jan 2013 Tro på dig selv. Hvorfor skulle du ikke være præcis ligeså god som alle andre? Lad vær med at lade genertheden ødelægge det for dig, bid tænderne sammen og gå over og snak med nogle nye mennesker, sæt dig sammen med nogle i frikvartererne istedet for at sætte dig alene. Hvad er det værste der kan ske?;-)

• #2   4. jan 2013 De sidste par år i folkeskolen sad jeg også bare alene. Startede på ny skole her sommer 2012, og jeg var bange for at det samme skulle ske igen.
    Men min mor sagde: "Du går ikke i skole for at få venner, men for at lære noget" Og hun har jo ret. Det er da rart at have venner, ingen tvivl, men mon ikke du overlever? Det meste af tiden du er i skolen er jo timer og ikke frikvarterer.

Det lyder hårdt, og det kan det også meget vel være.

Ellers må du jo mande dig op og gå hen og snakke med nogen. Lige på og hårdt smiley

• #3   4. jan 2013 Går du op i dig selv? Hvis du ikke selv går op i dig selv, så kan du ikke regne med at andre gør det. Venner kommer ikke bare flyvende til dig, du bliver nødt til at gøre noget for at få venner. Folk gider ikke være sammen med den pige der bare sidder i hjørnet og stirrer ud i luften. Gå hen og snak med dem, find ud af hvem du har noget til fælles med. Vær sjov, sig noget sjovt en gang imellem, så man ikke er så kedelig.
    Gå lidt op i hvordan du ser ud, hvis ikke du gør det nu. Du skal selv føle dig flot, ellers gør andre heller ikke.
    Udstrål selvtillid, også selvom du måske ikke har så meget.

Lidt hårdt, og jeg ved heller ikke så meget om dig, men sådan er det. Tro mig har selv været en del igennem. Jeg flyttede skole, og besluttede mig også for at blive til en anden person på det tidspunkt! Der var ikke rigtig nogen der behandlede mig ordentlig på min gamle skole, og det havde de heller ikke ret til, men jeg gjorde heller ikke noget for at være med til sidst. Nu har jeg mange flere venner, og jeg er også en helt anden person nu.
    Hvis du tror på det skal det nok blive bedre! Folkeskolen kan være hård for mange, men det er bare at få det bedste ud ad det! smiley

• #4   4. jan 2013 Du skal ihvertfald huske, at det i bund og grund er fløjtende ligegyldigt om du er grim eller smuk.
    De sødeste og sjoveste mennesker jeg kender er ingen skønheder, men de er sig selv - og det er det absolut vigtigste.
    Skønhed kommer indefra, så personer man kan lide, synes man automatisk er lidt kønne.
    Men jeg ved godt udseendet spiller en stor rolle - og jeg tror heller ikke du er totalt tudegrim,dum og irriterende når det jo er gået fint på visse skoler.

Men det er svært at komme ud af rollen - bare pas på du ikke selv lidt kommer til at sætte dig i den.

Så carpe diem - grib nuet. Det er nu du lever og vær glad for det og at du har dit helberd osv. Glæde smitter.......... smil smitter...... bare gå over til folk og tal med dem.

• #5   4. jan 2013 Kender det godt, jeg er næsten lige flyttet skole, fordi min også kun gik til 6 klasse, siden jeg er kommet der op har jeg været alene og jeg er blevet kaldet grim, klam, dum, tyk og træls hele mit liv og må ikke flytte skole og kan ikke gå hjem uden at blive kaldt for nogen af de ting. Ingen i min familie tager mig seriøs når jeg siger det og tror mig ikke.

• Anonym* .
    Anonym* . Tilmeldt:
    jan 2013

#6   4. jan 2013 Jeg går op i mit udseende og tøj.
    Jeg har kun fået venner ved de kommet til mig, og jeg har rimlig mange venner på andre skoler. men kan bare ikk få mig selv til at gå hen til folk, ved ikk hvad jeg skal sige over hovedet.

• #7   4. jan 2013 jeg ville bare sige du skal tage initiativet og selv få snakket med nogle venner eller helt nye personer smiley
    Jeg har selv været genert, men jeg sagde fan'me nej til det, og begyndte at snakke med de 'populære' piger smiley
    det gik godt smiley

• #8   4. jan 2013 du kan spørge om ting? eller lytte med og så begynde at snakke smiley

• #9   4. jan 2013 Du skal selv tage initiativ! Ellers får du aldrig nogen venner. De venner der førhen er kommet til dig, de har jo også taget et initiativ! smiley

• #10   4. jan 2013 Den der intet vover intet vinder.

Du kan ikke forvente at det kun er dem der skal gøre en indsats smiley

• #11   4. jan 2013 Kender godt at man kan være helt tom for snakkeemner ... og så siger man noget fjollet. Men smalltalk - vejret, hobbyer, nyeste musik, en lærer, nogle lektier, hvad som helst bare for at starte

• Anonym* .
    Anonym* . Tilmeldt:
    jan 2013

#12   5. jan 2013 Thea g: Hvordan gjorde du?
    Og hvad sagde du?
    Jeg har bare ikke rigtig mere mod til at gøre noget, er så mega meget genert

Kommentér på:
Føler mig ensom

Annonce