Føler mig ensom {{forumTopicSubject}}
Jeg har valgt at lave den i anonym profil, så ingen jeg kender skal kunne vide de mig
Min historie:
Hej:)
Jeg har flyttet skole 4 gange, (gået på 3 skoler)
Den første skole jeg gik på, blev jeg mobbet, så der flyttede jeg, der skulle jeg til at begynde i 6.
Den skole var den bedste skole jeg har gået på!
Jeg havde det super godt, og var sådan lidt Populær, jeg havde de bedste omkring mig, og kunne være 100 % mig selv!
Men, skolen går kun til og med 6 klasse. i 7 flyttede man så over på den skole jeg gik på før, jeg fik at vide af mine venner jeg kunne stole på dem og at de ikke ville glemme mig, men de gjorde de!:( Jeg sad alene i hvert frikvarter, og havde få venner, dem jeg havde kunne jeg sagtens være sammen med, men jeg var blevet for genert.
Så jeg valgte at flytte igen, lige her før jul, jeg havde en veninde der, hun kom altid ind til mig, hvis jeg var alene, men nu her efter jule har jeg siddet alene i alle frikvarterne de sidste to dage!:(
Jeg er blevet alt for genert efter anden gang på min første skole, på min nummer 2 skole var jeg slet ikke genert, men det er jeg altså blevet nu.
Jeg tør ikke at gå hen il nogen overhovedet.
Mit spørgsmål er, hvad jeg skal gøre for at komme lidt med?
Jeg synes selv jeg er grim, men har fået at vide at jeg ikke er og at jeg er smuk, men jeg kan ikke få mig selv til at tro på det.
Jeg ved godt jeg bare skal gå hen at spørge, om forskellige ting, men jeg kan slet ikke få mig selv til det! Har i nogen idéer??
Tak på forhånd!
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 324
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
Men min mor sagde: "Du går ikke i skole for at få venner, men for at lære noget" Og hun har jo ret. Det er da rart at have venner, ingen tvivl, men mon ikke du overlever? Det meste af tiden du er i skolen er jo timer og ikke frikvarterer.
Det lyder hårdt, og det kan det også meget vel være.
Ellers må du jo mande dig op og gå hen og snakke med nogen. Lige på og hårdt
maj 2010
Følger: 47 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 159 Svar: 1.996
Gå lidt op i hvordan du ser ud, hvis ikke du gør det nu. Du skal selv føle dig flot, ellers gør andre heller ikke.
Udstrål selvtillid, også selvom du måske ikke har så meget.
Lidt hårdt, og jeg ved heller ikke så meget om dig, men sådan er det. Tro mig har selv været en del igennem. Jeg flyttede skole, og besluttede mig også for at blive til en anden person på det tidspunkt! Der var ikke rigtig nogen der behandlede mig ordentlig på min gamle skole, og det havde de heller ikke ret til, men jeg gjorde heller ikke noget for at være med til sidst. Nu har jeg mange flere venner, og jeg er også en helt anden person nu.
Hvis du tror på det skal det nok blive bedre! Folkeskolen kan være hård for mange, men det er bare at få det bedste ud ad det!
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 7 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 171
De sødeste og sjoveste mennesker jeg kender er ingen skønheder, men de er sig selv - og det er det absolut vigtigste.
Skønhed kommer indefra, så personer man kan lide, synes man automatisk er lidt kønne.
Men jeg ved godt udseendet spiller en stor rolle - og jeg tror heller ikke du er totalt tudegrim,dum og irriterende når det jo er gået fint på visse skoler.
Men det er svært at komme ud af rollen - bare pas på du ikke selv lidt kommer til at sætte dig i den.
Så carpe diem - grib nuet. Det er nu du lever og vær glad for det og at du har dit helberd osv. Glæde smitter.......... smil smitter...... bare gå over til folk og tal med dem.
dec 2011
Følger: 8 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 20 Svar: 129
jan 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
Jeg har kun fået venner ved de kommet til mig, og jeg har rimlig mange venner på andre skoler. men kan bare ikk få mig selv til at gå hen til folk, ved ikk hvad jeg skal sige over hovedet.
mar 2011
Følger: 28 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 126 Svar: 358
Jeg har selv været genert, men jeg sagde fan'me nej til det, og begyndte at snakke med de 'populære' piger
det gik godt
mar 2011
Følger: 28 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 126 Svar: 358
maj 2010
Følger: 47 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 159 Svar: 1.996
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.447
Du kan ikke forvente at det kun er dem der skal gøre en indsats
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 7 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 171
jan 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10