Føler mig sååh Ensom {{forumTopicSubject}}
Jeg føler mig virkelig virkelig ensom her i aften.
HELE ugen har jeg skrevet med min bedsteven og igår var jeg sammen med ham, og i aften er der bare INGEN der skriver eller kan være sammen eller noget som helst. er ude ved min mormor for at snakke med hende om nogle problemer jeg har med min mor. men fuck hvor jeg bare føler mig overset af ALT og ALLE, når jeg skriver til nogen for jeg ikke noget svar, ingen snakker med mig eller noget. sider bare på min flade røv og høre virkelig lorte deprimerne musik i mens jeg tænker på hvordan alle normale og venne fyldte mennesker nyder livet..
Et lidt trist og ligegyldigt indlæg fra min-.-
Ingen onde eller dumme kommentar. Skriv PB med spørgsmål
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
Men ved skam godt hvordan du har det, livet kan godt være noget møg en gang imellem, har selv ligget i et svært "psykisk" slagsmål med en åndsvag dreng fra min klasse der tror han er sej når han kalder dig klamme ting og bliver sur bare du ikke gider låne ham en blyant (så får du et møgfald) og han fik mig virkelig ned men så vendte jeg det om og ignorerer ham Totalt.. haha så kommer han krybende tilbage.. lol
Nu er jeg så lidt Special med det med venner, har få men nære venner frem for mange.. over halvdelen af min klasse (inklusiv mange piger) ser jeg ikke som andet end klassekamerater.. har, hvad, 2 venner i klassen xD (uden at være uvenner med de andre :b)
Hør glad musik istedet, så får du det bedre
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
aug 2005
Følger: 62 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 95 Svar: 799
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 29
Føler mig sååh Ensom