{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Hvor er verdenen hård ... {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg og hører en sang, og den går <b>virkelig</b> lige ind i hjertet !!

Jeg har gået igennem så meget, prøvet og tænke på noget positivt siden min hoppe forsvandt fra denne lille verden efter kun at have været her i 4 år. Men idet at det hele går godt, kommer mareridtene bare .. Og denne sang .. fortæller bare så meget .. om at personen eller bare selve væsnet altid vil tage fat i en i det man falder .. også vil alt blive okay. Men i mit tilfælde bliver intet aldrig bare "okay".

Har nu fundet trøst i Whitey. Hun minder så meget om Lunte og Spring på så mange måder .. Og alligevel ikke. Jeg er glad for at have hende, noget helt særligt, som jeg også skal af med inden længe .. Selvom det er bare en hest for rigtig rigtig mange mennesker .. Så er en ven jeg har haft ved mig i snart et år og som altid har fået mit humør op. Altid givet mig en tanke på at starte på noget helt nyt ..

Og jeg skal nok komme over det, på min ydre side .. men inderst inde .. der vil jeg ALDRIG komme over det. Jeg vil aldrig komme til at tænke fuldt positivt på hvordan det hele gik.

Men den sang, er virkelig helt fantastisk !! Man kan og man ser/hører den på så mange forskellige måder, men hele vejen igennem så forklarer den egentlig det hele. Den forklarer hele verdenen ..

En så smuk sang som Andrea sendte ud på facebook ..

http://www.youtube.com/watch?v=QU6AhH2a1cU

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er verdenen hård ...
Kommentér på:
Hvor er verdenen hård ...

Annonce