{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Verdenen er lille ind imellem {{forumTopicSubject}}

Ja faktisk så lille at det næsten er skræmmende, hør hvad jeg lige har oplevet!

Jeg falder ganske tilfældigt over en af videoerne herinde på HG kigger den og kommenterer den, hvorefter ejeren af videoen skriver til mig over PB, vi skriver lidt frem og tilbage, og jeg nævner at jeg ikke kan finde ud af movie maker, hun skriver tilbage at hun gerne vil guide, og sender hendes MSN med beskeden, selvom jeg ikke lige gad guides nu fik jeg alligevel lov at tilføje hendes MSN smiley

Jeg opdager så at hun bor på sydsjælland, hvilket jeg også gør og spørger så om hvor mere præcist hun bor, og så bor hun i samme by som mig smiley WHAT!?
Det viser sig så at vi rent faktisk bor MINDRE end 500 m fra hinanden smiley

Og videre går snakken

Vi finder ud af at hendes datter leger med datteren til hende der ejer gården hvor jeg har Tonga smiley

Det viser sig også at hun faktisk har stået og snakket med os, da jeg startede stævne på den gård hvor hun har sine heste smiley

Ud over det viser det sig at en af mine gamle klassekammeraters morbror er hendes mand, og ham ved jeg hvem er fordi han er meget på den skole hvor jeg har gået, og ved hvem hans forældre er, da jeg har været med klassekammeraten hjemme hos hendes mormor og morfar smiley

Jeg sidder helt målløs, med kæben tungt på gulvet, <b>DET</b> er alligevel for pudsigt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdenen er lille ind imellem
Kommentér på:
Verdenen er lille ind imellem

Annonce