{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Operation. {{forumTopicSubject}}

Jeg var til undervisning i dag, og min ridelærer red O'Connor en halv times tid. Hun har ham under mistanke om at han ikke kan trække vejret når han går helt samlet som han skal. Min ridelærer er ikke særlig hård ved ham, skal det lige siges. Da hun red ham i galop trækker han jo vejret, som alle andre heste, men når hun kræver at han skal samle lidt op og sådan, begynder hans vejrtrækning at hyle/pive nærmest. Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men der er noget med at hesten simpelthen får lukket for vejret.
Jeg har hørt om operationer, hvor man kan få det lavet, men er der nogen har som har prøvet det? Og hvad kommer det til at koste?
Min ridelærer siger O'Connor er for god en pony, til at man ikke skulle gøre noget ved det, og fordi jeg helst vil se at min øjesten har det godt, vil jeg gerne have foretaget en undersøgelse og evt. en operation.

Jeg er rigtig bange. Vær sød at fortælle om jeres erfaringer med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Operation.
  • #1   22. feb 2006 puha... lyder ikke godt.. :S men jeg tror sådan nogle operationer er MEGET.. dyre... det er ikke billige sager... men du må prøve at ringe til en dyrlæge og høre ad.. evt ansager... det er nok en af dem der skal lave sådan noget..

Stine

Kommentér på:
Operation.

Annonce