{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  operation
  • #1   23. jul 2012 Jeg ville få ham opereret

• #2   23. jul 2012 Hvis jeg havde pengene ville jeg gøre alt for at hesten blev kureret, men hvis jeg ikke havde pengene, så ville jeg lade den gå og være min hygge/trick hest smiley
    - Cecillie

• #3   23. jul 2012 dyrlægen siger der er så få chancer for de kan fjerne det når det sidder i ledene ;(

• #4   23. jul 2012 Den er svær at tage stilling til...

Mit råd vil være at uanset hvilken situation det drejer sig om:

Slå dine følelser fra 2 minutter, sæt dig i hestens situation og dens naturlige adfærd og træf så din beslutning ud fra hvad der er bedst for hesten.

Ofte er det menneskers følelser som spiller ind, og træffer en beslutning som ikke gavner hesten.

Jeg kan ikke fortælle dig hvad jeg ville gøre, det kommer meget an på udsigterne, hestens personlighed og ikke mindst selve forløbet.

F.eks hvis det er en utrolig aktiv hest som stresser på boks og bliver rastløs - så ville jeg ikke operere den hvis den ville kræve 4 måneders boksro.

Bare et eksempel.

God bedring med smuksakken og jeg er sikker på at du træffer den rette beslutning.

Mvh Inge-Lise

• #5   23. jul 2012 det kommer an på hvor de sidder, nogle mus er nemme at fjerne andre er mere kompliceret, og så er spørgsmålet er hesten købt som hygge eller konkurrence hest, hvis det er en hygge hest ville jeg ikke bruge penge på at fjerne dem, men hvis det er en konkurrence ville jeg helt klart få dem fjernet, ellers vil man tænke hver gang man rider rundt og den reagerer det mindste anderledes en plejer om det er musene der sidder og irriterer.....

• #6   23. jul 2012 Hvis dyrlægen mener at chancerne er meget små, ville jeg bruge hesten indtil den fik problemer pga musene. Derefter ville jeg vælge at aflive, da jeg ikke synes det er godt for hverken hest eller ejer at hesten går rundt med den slags og muligvis har smerter hele tiden.

Kommentér på:
operation

Annonce