1.789 visninger
|
Oprettet:
Zulu kvægræs {{forumTopicSubject}}
Uha har i også set det program på zulu og er jeg så den enste der krummer tæer over hvor hårdt de rider ?? De er alle total uerfarne rytter og alt deres vrede går ud over hesten fordi de ikke selv kan finde ud af at ride. Bla joakim og det mørkhårede kvindemenneske, får helt ondt i munden på hestenes vegne af at se det.
Har i set programmet ??
jul 2009
Følger: 136 Følgere: 121 Heste: 2 Emner: 63 Svar: 607
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Er enig.. Men synes dog det er et "sjovt" program, man elsker vel altid se folk dumme sig.. Men ja.,
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.729
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 37 Svar: 1.230
sep 2007
begriber ikke at de ikke har måtte tage et tvungen kursus i at ride når de nu skal ride så meget i programmet.
sep 2007
jun 2009
Følger: 63 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 8 Svar: 72
ja zulu skulle næsten have en klage over den måde dyrene bliver behandlet på. og en anden ting er at de ikke har hjelm på..det er da også et forkert signal at sende ud hvis der skulle sidde børn og se programmet.
apr 2008
Følger: 590 Følgere: 709 Heste: 2 Emner: 315 Svar: 2.956
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
Er enige med jer i at de er noget hårde ved hestene nogle gange.. Det er sgu lidt synd.
Kristina: Det med hjelmen kommer du nok ikke langt med.. Hver mange cowboys ser du ride med hjelm?
sep 2007
Jeg fatter hellere ikke hvorfor de rider rundt uden hjelm. I princippet er de jo total begynder uden erfaring og balance på hesteryg. Ingen burde ride uden hjelm, hellere ikke øvet rytter, men en flok begynder brude da om nogen anden.
Men læg lige mærke til hvor velopdraget hestene er. Deltagerne sidder og råber og skriger på ryggen af dem, laver vilde armbevægelser, der er pistolskud og hestene rør sig ikke ud af flækken. Det skal deltagerne vist være glade for.
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 318 Svar: 2.898
Det burde ikke sendes i tv! eller burde ske overhovedet !
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 318 Svar: 2.898
sep 2007
Jeg synes godt nok ham joakim er grov og hans stjernestatus har tydeligt vokset ham langt over hovedet. Jeg kan simpelthen ikke holde den mand ud, og han har været rædselsfuld igennem hele zulu kvægræs.
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 152
Ja, der er en hest der får et bump i ryggen, og et træk for meget i tøjlen, men hvor mange rideskole og private heste får det ikke her hjemme hver evig eneste dag ??
Eller også får de ti klap for meget i røven, fordi Lille Lise, ikke kan styre sit temperament.
De her heste bliver behandlet godt, og hvis man ser efter, viser deltagerne jo ved strigling etc. omsorg for dem. De er ude hele dagen, det en hest nu engang er bygget til, og ingen af dem er tvungen i holdning (det må lige være noget for alle de der LDR modstander-undskyld, men den lå lige til højre benet)
Bare det at Zulu viser brændemærkning, specielt efter vi lige har fået et forbud her i landet, og en kasteration, det skal de have min respekt for. For sørme om kalven ikke bare humper lidt bagefter, og derefter har det ok. Den har hverken fået stress, blevet krybbebider, mavesår og hvad vores føl nu engang får af ulyksagligheder, ved at blive brændemærket.
Jeg glæder mig hver uge til det kommer
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 115
Der mener jeg at nogen burde have grebet ind og sat en stopper for det..
maj 2007
Vil du have de skal ride rundt i en alm. grime ?? Eller mener du en rebgrime ??
Nej, vi kan godt blive enige om at nogen ridekole heste ikke har det for godt, mange har nu også.
Men jeg er sikker på vi alle sammen har bumpet eller revet en hest i munden. Dem der siger sig fri for det, er enten et unikum eller lidt væk fra sandheden.
Annette
maj 2007
At lære heste ud på åbne vider at ride rundt i grime, mener jeg jo er endnu mere uansvarligt.
Hvorfor forgår det mere på hestens præmisser på rideskoler end her ?? Man ser da de får undervisning flere gange, så hvad er lige den store forskel.
Nu har jeg selv undervist i mange år, og har da set nybegynder bumpe lige så meget rundt som de gør, men dem der hiver og slider mest i hestene, og får givet dem et par spark og riv i munden for meget, er hysteriske teenage tøser, der mener de har talent i overskud, og deres hest bare gør alt hvad den kan for at modarbejde dem.
Annette
Zulu kvægræs