{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.789 visninger | Oprettet:

Zulu kvægræs {{forumTopicSubject}}

Uha har i også set det program på zulu og er jeg så den enste der krummer tæer over hvor hårdt de rider ?? De er alle total uerfarne rytter og alt deres vrede går ud over hesten fordi de ikke selv kan finde ud af at ride. Bla joakim og det mørkhårede kvindemenneske, får helt ondt i munden på hestenes vegne af at se det.

Har i set programmet ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zulu kvægræs
  • #1   19. apr 2010 Nej, men tror heller ikke jeg vil smiley

• #3   19. apr 2010 Har set det et par gange, ja ...
    Er enig.. Men synes dog det er et "sjovt" program, man elsker vel altid se folk dumme sig.. Men ja.,

• #4   19. apr 2010 anti hero- nej jeg forstår hellere ikke de må. Altså de er jo fuldkommen uerfarne, og bruger tøjlen som livline, men alligevel skal de ride som prof.

• #5   19. apr 2010 sad og tænkte nøjagtig det samme. Hver gang det ikke gik deres vej, fik hesten lige et ordentligt ryk i munden. AV

• #7   19. apr 2010 og her i det program der lige har været, blvier ham joakim ( kan ikke klare den mand ) sur på en fra det blå hold, og hold da kæft hvor han flåede i den hest. Det var alt hans vrede, som hesten lige fik at mærke.

begriber ikke at de ikke har måtte tage et tvungen kursus i at ride når de nu skal ride så meget i programmet.

• #8   19. apr 2010 Jeg synes også programmet, ideen er okay, men synes dælme ikke deres måde at ride på er okay.

• #9   19. apr 2010 så også prgrammet her til aften og lige præcis joakim gik langt over stregen da han flippede ud på en fra det andet hold og rykkede den stakkels hest SÅ hårdt i munden flere gange.
    ja zulu skulle næsten have en klage over den måde dyrene bliver behandlet på. og en anden ting er at de ikke har hjelm på..det er da også et forkert signal at sende ud hvis der skulle sidde børn og se programmet.

• #10   19. apr 2010 jeg var ved at vende vrangen ud på mig selv da jeg så det sidst. FØJ. uerfarne med stort stangbid i munden... SHIT... også med kalvene der skal brændes.. nej nej nej....

• #11   19. apr 2010 Er der nogen der kan fortælle mig hvem der vandt i aften??

Er enige med jer i at de er noget hårde ved hestene nogle gange.. Det er sgu lidt synd.
    Kristina: Det med hjelmen kommer du nok ikke langt med.. Hver mange cowboys ser du ride med hjelm?

• #12   19. apr 2010 Kristina K, ja det var også Joakims opførsel over for hesten, i programmet her til aften, der fik mig til at skrive det her indlæg.

Jeg fatter hellere ikke hvorfor de rider rundt uden hjelm. I princippet er de jo total begynder uden erfaring og balance på hesteryg. Ingen burde ride uden hjelm, hellere ikke øvet rytter, men en flok begynder brude da om nogen anden.

Men læg lige mærke til hvor velopdraget hestene er. Deltagerne sidder og råber og skriger på ryggen af dem, laver vilde armbevægelser, der er pistolskud og hestene rør sig ikke ud af flækken. Det skal deltagerne vist være glade for.

• #13   19. apr 2010 Enig,. Nogle af de mennesker forstår ikke at omgåes dyr. Har mistet ALT respekt for Joakim i dette program. Nemlig! De burde tage et kursus! Og tilmed få en kæmpe sviner når de kamrede en ged ned i jorden på ryggen, eller flåede hesten i munden. Men i stedet sker dette.: Simon Talbert rider på sin hest i "ridetræningen" til aften, giver den 100 forskellige signaler (ligger bla. alt vægt i venstre side og hiver i hæjre tøjle) = hesten går til venstre. Han får så ros af cheriffen og en stjerne fordi "du havde en dum og ulydig hest, og klarede dig alligevel igennem" Orh det irriterede mig! Joakim fik også præmie da han hamrede en ged med ryggen ned i jorden med alle hans kræfter.

Det burde ikke sendes i tv! eller burde ske overhovedet !

• #14   19. apr 2010 Og har sagt det samme med stangbiddet før. Aner ikke hvad de laver hos de nybegyndere!

• #15   19. apr 2010 Pernille- den med geden og joakim, føj det kunne jeg næsten ikke holde ud at se på.

Jeg synes godt nok ham joakim er grov og hans stjernestatus har tydeligt vokset ham langt over hovedet. Jeg kan simpelthen ikke holde den mand ud, og han har været rædselsfuld igennem hele zulu kvægræs.

• #16   20. apr 2010 Det er simpelthen tiptop underholdning smiley

Ja, der er en hest der får et bump i ryggen, og et træk for meget i tøjlen, men hvor mange rideskole og private heste får det ikke her hjemme hver evig eneste dag ??

Eller også får de ti klap for meget i røven, fordi Lille Lise, ikke kan styre sit temperament.

De her heste bliver behandlet godt, og hvis man ser efter, viser deltagerne jo ved strigling etc. omsorg for dem. De er ude hele dagen, det en hest nu engang er bygget til, og ingen af dem er tvungen i holdning (det må lige være noget for alle de der LDR modstander-undskyld, men den lå lige til højre benet)

Bare det at Zulu viser brændemærkning, specielt efter vi lige har fået et forbud her i landet, og en kasteration, det skal de have min respekt for. For sørme om kalven ikke bare humper lidt bagefter, og derefter har det ok. Den har hverken fået stress, blevet krybbebider, mavesår og hvad vores føl nu engang får af ulyksagligheder, ved at blive brændemærket.

Jeg glæder mig hver uge til det kommer smiley

• #17   20. apr 2010 Underholdningsværdien er helt i top i det program!! Ser det også selv, men i går fik jeg det fysisk dårligt da jeg så Joakim flå den stakkels hest i munden. Det var virkelig ubehageligt at se på.
    Der mener jeg at nogen burde have grebet ind og sat en stopper for det..

• #20   20. apr 2010 Ride i en grime ??

Vil du have de skal ride rundt i en alm. grime ?? Eller mener du en rebgrime ??

Nej, vi kan godt blive enige om at nogen ridekole heste ikke har det for godt, mange har nu også.

Men jeg er sikker på vi alle sammen har bumpet eller revet en hest i munden. Dem der siger sig fri for det, er enten et unikum eller lidt væk fra sandheden.

Annette

• #22   20. apr 2010 Ja jeg er godt klar over en rebgrime og dens effekter, og derfor var jeg interesseret i om det var sådan en du mente.

At lære heste ud på åbne vider at ride rundt i grime, mener jeg jo er endnu mere uansvarligt.

Hvorfor forgår det mere på hestens præmisser på rideskoler end her ?? Man ser da de får undervisning flere gange, så hvad er lige den store forskel.

Nu har jeg selv undervist i mange år, og har da set nybegynder bumpe lige så meget rundt som de gør, men dem der hiver og slider mest i hestene, og får givet dem et par spark og riv i munden for meget, er hysteriske teenage tøser, der mener de har talent i overskud, og deres hest bare gør alt hvad den kan for at modarbejde dem.

Annette

Kommentér på:
Zulu kvægræs

Annonce