466 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tøjlehalt"
Tøjlehalt?
hvad kan der være galt? min hest er halt/træder ikke igennem i skridt , og kun i skridt! Min mor snakker om at det kan være at hun er tøjlehalt? men hvad er det præcist? og hvad skal jeg gøre ved d...
hvad kan der være galt? min hest er halt/træder ikke igennem i skridt , og kun i skridt! Min mor snakker om at det kan være at hun er tøjlehalt? men hvad er det præcist? og hvad skal jeg gøre ved d...
Skrevet af: Anika&Amiga : - 16. nov 2011
tøjlehalt
synes min hest på 3 år er begyndt at vise lidt tegn på tøjlehalt, det er ikke sådan at hun gør det i hele tiden men engang imellem i hjørnerne kun på den ene volte, forstår ikke helt hvorfor hun er b...
synes min hest på 3 år er begyndt at vise lidt tegn på tøjlehalt, det er ikke sådan at hun gør det i hele tiden men engang imellem i hjørnerne kun på den ene volte, forstår ikke helt hvorfor hun er b...
Skrevet af: Kirstine K - 10. jun 2011
tøjlehalt
hjælp min pony er tøjlehalt de første 5-10 minutter jeg traver på hende hun er ren i røngten og fejler intet men hva kan jeg gøre for at forhindre det håber at der er nogen af jer kloge mennesker her...
hjælp min pony er tøjlehalt de første 5-10 minutter jeg traver på hende hun er ren i røngten og fejler intet men hva kan jeg gøre for at forhindre det håber at der er nogen af jer kloge mennesker her...
Skrevet af: carina * Team Wulffeld * - 12. apr 2010
Spar penge på din forsikring
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
"Ved en tøjlehalthed forståes, at hesten er halt under rytter, men rengående uden rytter. "
jan 2006
Følger: 45 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.746
Hvis den rides forkert - altså for meget fortil fx, er den tydeligt halt på forbenene, men rides den rigtig frem, er der ikke noget.
maj 2008
Følger: 137 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 3.038
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.061
Tænker lidt, for jeg har haft en hest der har været halt uden rytter, men ikke halt med rytter?
Tøjlehalt