{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At bytte sin hest ? :s
  • #1   28. feb 2010 synes heller ikke man kan bytte sin hest, for en anden :).
    men det må man jo selv om smiley

• #2   28. feb 2010 Hvis man har en super lære hest, og ønsker sig en ung.
    Er der tit mange med unghest som synes det er blevet en for stor opgaven, og ønsker en lærehest.
    Så er det jo idielt at bytte, hvis man synes godt om begge heste smiley

• #3   28. feb 2010 Om man sælger den og køber en anden, eller at køber tilfældigvis har en, som man gerne vil have, kommer vel ud på det samme? De som bytter, har jo som regel krav for hvad de vil bytte til.

• #4   28. feb 2010 Det er lettere kan man sige, hvis begge parter ønsker det den anden har. I stedet for først at skulle sælge og så ud at købe. Men det kræver selvfølgelig at begge parter er forelsket i den andens hest. Og det er svært i den sammenhæng, kan jeg forestille mig.

• #5   28. feb 2010 jeg kan ikke se noget forkert i det?
    Om man får pengene og køber en anden hest, eller om man bytter sig til en ny hest er vel underordnet?

Gjorde det selv da jeg ville sælge min knabstrupper, det var ikke planlagt, men da jeg havde en interesseret køber som skulle af med deres egen hest først blev jeg nysgerrig og det viste sig, at de havde lige hvad jeg ledte efter, nemlig en ung, stor velgående fjordvallak.
    Så jeg det endte altså ud i en byttethandel.

Jeg mener dog ikke man skal gøre det, bare for at gøre det, men stadig være sikker på, at det man bytter sig til, er den rigtige hest for en selv.

• #6   28. feb 2010 Det jeg mener er, hvis man bytter sig til en hest, og det alligevel ikker viser sig at være noget, og man så bytter den igen, synes jeg det er forkert.
    Men alligevel, ville aldrig bytte min hest til en anden, uanset hvad.

• #7   28. feb 2010 Jeg har også byttet en oldenborghoppe med et ponyføl, vi fik begge det vi ville have. Synes det var en god måde.

• #9   28. feb 2010 Jeg byttede min unghest til Athene.
    Jeg have en lovende unghest, som jeg ikke kunne magte.
    Jeg tog op til Hasse Hoffmann vise ham noget video af hende, også så jeg på nogle af hans.
    Jeg valgte så Athene, og byttede med min unghest, dog lage jeg en masse penge oven i, for at få en hest som kunne alt.

Jeg viste at min unghest ville blive solgt videre, men det var vigtigt for mig at få en hest som jeg var meget mere tryk ved.
    2 måneder efter blev jeg ringet på af Hasse og fik afvide at de havde solgt min unghest til Norge.
    Det er det bedste byt jeg nogensinde har gjort, selv om det har kostet mig det hvide ud af øjnene. og min unghest har det fantastisk i Norge smiley

Jeg kan bestem intet problem se i det smiley

• #10   28. feb 2010 Det er også bare min mening smiley
    Ville bare aldrig bytte min hest til en anden.

Men godt nok hvis i har fundet noget i kunne li frem for jeres egen smiley

• #11   28. feb 2010 At 'bytte' sin hest, det er jo ikke et par sko, så det er jo ikke sådan det skal forstås, det er nok bare fordi det lyder så forkert. Men i princippet er det alligevel det du gør hvis du sælger den og anskaffer dig noget andet. Du bytter den til noget 'bedre'

• #13   1. mar 2010 Hvad er forskellen på om man bytter eller køber?

Jeg har byttet min unghest til en mere erfaren, og det er det bedste jeg har gjort for os begge, jeg har fået en skøn hest og min gamle har fået ny ejer som er rigtig glad for ham.

Så kan ikke se den store forskel, andet end jeg kunne få mere for min unghest hvis jeg havde solgt den, men det vigtigste for mig er at han fik det godt!
    Så syntes da det er helt i orden hvis begge parter er glade.
    Man kan jo også købe en hest man ikke kan med, så kan ikke se forskellen:o)

Kommentér på:
At bytte sin hest ? :s

Annonce