497 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Luksus problem - man Luksus problem - man

heej HG..

har det lille luksus problem med at Kaka man falder til 2 sider, jeg lyder godt nok fanatisk, men syntes det ser så grimt ud, hendes man er meget tyk, og har prøvet at tynde i den men kan ikke rigitg få det til at virke smiley har i nogle ideer smiley - bare rolig jeg kan godt leve med det smiley hehe

se hendes islænder man smiley
http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/3690157_l.jpg

Hun er kun 4, ved ikke om det kan have noget med det at gøre smiley

se hendes islænder man smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luksus problem - man
  • #1   21. dec 2009 Du kan prøve at flette den stramt ned til den ene side og så lade den side nogle dage. Manen skal være våd imens. Det virker for nogen...

• #2   21. dec 2009 hehe, rolig nu, det er ikke verdens undergang, synes bare at det kunne være pænere, men jeg er ikke død smiley

> Maria <

tak, vil prøve det smiley

• #3   21. dec 2009 Det kan være det virker - om ikk andet så skader det da ikke at prøve smiley

• #4   21. dec 2009 Det med at flette manen til den ene side har vi gjort ude på mit arbejde. det har virket smiley
    vi har dog ikke strammet dem så meget, men mere flettet løst, så det ikke kom til at irritere og stramme så hesten begynder at klø manen smiley

• #5   21. dec 2009 red den over til den "rigtige" side hver gang du reder den, og lad den evt blive lidt længere og så flet den, fugt den lidt inden, og lad det side i nogen tid. gør det masser af gange så skal den nok arte sig hehe :D!

kender det sgu godt, det er lidt halvtræls, men man vil jo gerne have det ser godt ud haha (o;
    held & lykke med det (:

• #6   21. dec 2009 Ryk den helt tynd.. Ikke med mankniv. men gå slavisk igang med en mankam.. Når den så er den tykkelse du gerne vil have den, så gør den våd, flet den til den side hvor største delen ligger til.. skal flettes stramt.. lad fletningerne være i 3-7dage og flet dem ud.. efter et par dage er totterne samlet igen og så skulle manen ligge til den ene side.. hvis ikke det virker, så flet den igen og lad dem sidde en uge mere.. smiley

• #7   21. dec 2009 På min fjordhest havde jeg lige det omvendte "problem", jeg kunne godt tænke mig at den afldt til begge sider. Så jeg prøvede mig lidt frem.
    Jeg vaskede den, redte den til begge sider og så lagde jeg et håndklæde over som så trykkede ned på det hele (han stod i boks). Næste morgen tog jeg håndklædet ned og manen blev liggende på begge sider. Manen blev på begge sider ca 1 døgn, men så havde vinden væltet den om igen...
    Måske kunne det hjælpe?
    Jeg vil selv prøve et flette den engang...
    Knækker hårene ikke når de er flettet i lang tid?

• #8   21. dec 2009 Ja det med at flette kan du gøre.
    Man kan også købe en overtræk til at sætte hen over halsen, som sørger for at manen bliver tvunget ned til den ene side. Skulle være effektivt.. Mange der skal til show bruger det...

• #9   21. dec 2009 Mange tak alle sammen smiley

• #12   22. dec 2009 flet den til en ene side, men ryk dne først så bliver det pænere og du får ikke en stor klump man
    ellers kan du jo altid lave stritman hehe smiley

Kommentér på:
Luksus problem - man

Annonce